• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41823411. 4. Місцезнаходження замовника: 41543, Сумська обл., Путивльський р-н, село Князівка, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Чернякова Тетяна Михайлівна, голова тендерного комітету, начальник відділу, тел. +380669712890, e mail: osvita_novasloboda@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область, 41543. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 713 601,00 грн. (одинадцять мільйонів сімсот тринадцять тисяч шістсот одна гривня 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 9 307 412,00 грн. (дев’ять мільйонів триста сім тисяч чотириста дванадцять гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 2 406 189,00 грн. (два мільйони чотириста шість тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» серпня 2021 року. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». ____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

11 713 601.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117 136.01 UAH
Період оскарження: 10.08.2021 13:56 - 22.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації учасника

Номер: ec2fdcb9afed4882b75a6892696c0449
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-10-007388-a.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
Відхилення пропозиції є безпідставним та необгрунтованим.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Станом на 01.09.2021 року у системі щодо закупівлі Замовника наявна вимога від ТОВ "ІНТЕГРАЛ" Ідентифікатор: UA-2021-08-10-007388-a.a1 «Оскарження дискваліфікації учасника». Розглянувши вимогу надаємо учаснику додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації: Посилаючись у своїй вимозі щодо того, що Замовником «було порушено принципи закупівель», що передбачені чинним законодавством (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон) вами не доведено та документально не підтверджено яким чином Замовник порушив зазначені принципи. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також вимог котрі неможливі у виконанні. Тендерна документація, її вимоги, не суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській та будівельній діяльностях. При розробці вимог документації Замовник керувався чинним законодавством та ніяким чином не планував необґрунтованого відмінного ставлення, ніяк не обмежував учасників, усі знаходяться в однаковій ситуації. Вільний доступ надано, можливість коригування умов закупівлі передбачена (період уточнень за Законом існує саме для цього) та жодних дискримінаційних вимог до учасників не встановлювалось. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мали змогу брати участь у закупівлі на рівних умовах. Пропозиція учасника розглянута правомірно, ретельно та повному обсязі, проаналізована відповідно вимог норм Закону та тендерної документації, що була складена Замовником. Надаючи у складі пропозиції Довідку про наявність ліцензій та інформації від уповноваженого органу №195 від 20.08.2021 року не замінює та не є по суті одним і тим же документом, що вимагалась умовами Тендерної документації закупівлі. При підготовці своїх тендерних пропозицій учасника мають враховувати строк, який визначений електронною системою та зробити відповідні запити до органів (якщо це передбачено умовами закупівлі та її документацією) самостійно, відповідальності Замовник не несе за відсутність у складі пропозиції документів, що мали надаватись учасниками. Умовами Тендерної документації чітко передбачено, що «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника». Також пунктом другим Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Учасником на вимогу пункту 4.3. Додатку 1 до Тендерної документації: «А також інформацію від уповноваженого органу про наявність в Учасника або його субпідрядника ліцензії на провадження господарської діяльності з (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення)» не надано у складі тендерної пропозиції інформації від уповноваженого органу про наявність в Учасника або його субпідрядника ліцензії на провадження господарської діяльності з (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення). Щодо зазначеної вимоги учасники закупівлі не звертались до Замовника під час періоду звернень за роз’ясненнями з відповідними питаннями або пропозиціями викласти у новій редакції вимогу, котру не виконав учасник даної закупівлі. Строк подання тендерних пропозицій дозволяв отримати відповідний документ від уповноваженого органу. Пунктом другим Розділу 5 також передбачено, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Відповідно до вищевикладеного учасником не підтверджено (не аргументовано) його неможливість не надання такого документу у складі тендерної пропозиції, вимоги Тендерної документації не виконано у повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено