-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Створення інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи
Дата та час розкриття тендерних пропозицій 16.08.2021 року о 00:00 год.
Завершена
15 683 187.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 415.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 415.94 UAH
Номер:
9821f5108fe5485abd760cdcbc1a309d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 13:54 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 520
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-07-08-010226-c, ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії, яка проводиться Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 5 частини другої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 20 » жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 07.07.2021 №56, зі змінами від 06.08.2021 №63, тендерну пропозицію переможця – ТОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ», повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 03.09.2021 №77, укладений договір від 23.09.2021 №23/09.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно пункту 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно пункту 5 частини другої статті 41 Закону основними вимогами до договору та внесення змін до нього є те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Проте, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив проект договору без зазначення порядку змін його умов, що не відповідає вимогам Закону.
Крім того, моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерної документації Замовника.
Так, пунктами 1.2 та 1.3 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу до учасників торгів щодо надання Довідки у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про наявність в учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці учасник має підтвердити наявність у нього такого обладнання та матеріально-технічної бази: Широкоформатні сканери (ширина не менше 24’, dpi не менше 600) – не менше 2 одиниць; Широкоформатні принтери (не менше 36’) – не менше 2 одиниць. Проте, у наданій ТОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ» довідці відсутня достатня кількість зазначеної техніки.
Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційним вимогам, які були зазначені у ТД Замовника.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме, не відхилена тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
20.10.2021 14:06 - 03.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2021 14:06