• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (стіл однотумбовий №1, стіл однотумбовий №2, стіл однотумбовий №3, стіл однотумбовий № 4, мобільний стіл, стіл журнальний, стіл однотумбовий № 5, стіл однотумбовий № 6, стіл однотумбовий № 7, стіл однотумбовий № 8, стіл однотумбовий № 9, стіл однотумбовий № 10; стіл однотумбовий №11, стіл однотумбовий № 12, стіл однотумбовий № 13, стіл однотумбовий №14)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 04.11.25 00:30)

248 996.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
19
год
47
хв
18
сек
Гарантія - 4 980.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: ab9af1fb6cc6433a8bef465fdf584384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 65b078216ef04f488b32031993d6e6f5  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4df17c85aa3340639303192bd080921e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 37ca536dabfd4387bc2dbfb58b65ff13
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 1c6cf4ae734c497da2cb7c7fc976ee42  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9036d8680ac843e88e68f34a3b38962a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 261582088aaa45e6ad379193e3525794
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 3c60463efd88440792cce041e2695f47  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: f2654460482b4d2b94bdc0e1fceb0ae6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 10840fb296f1418dbd1c218fb56e782e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 6fa9a72ea3364c799c982e39acd8d45e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 3bf5b15a70ef4a7b8fc876b2e8f06668  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6dd7f66ece4c40de84a0e217cde48ccc  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: fbdbc9bbe57a462da62ab1d5b9724731  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 0dbf2f3fc3c04d25bc24779878e4fe5c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 6ba2f6d3c5a64e849eda32e48e690e9f  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 4afee96507cc41adaf26f53536e8862c  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 8b909f42df48451f948b595455113d36
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 5af4bc443a4247c184aafc3e0583aef5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 0458be0c6250401d948011ddf34264f5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 0f7c20102325423e9581765464ca27c8  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 42d2f8d214e94808904560067ff116e8  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: eb6444fad7c94ee9812db162e6b7dc66
Критерій стосується лоту код ДК 021:2015- 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (стіл однотумбовий №1, стіл однотумбовий №2, стіл однотумбовий №3, стіл однотумбовий № 4, мобільний стіл, стіл журнальний, стіл однотумбовий № 5, стіл однотумбовий № 6, стіл однотумбовий № 7, стіл однотумбовий № 8, стіл однотумбовий № 9, стіл однотумбовий № 10; стіл однотумбовий №11, стіл однотумбовий № 12, стіл однотумбовий № 13, стіл однотумбовий №14)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). 1.1.2. копії договору/договорів, зазначеного(их) в довідці. 1.1.3. копія(ї) документів(у) на підтвердження виконання договору/договорів, зазначеного(их) в наданій учасником довідці. Аналогічний договір відповідно до умов цієї тендерної документації є договір щодо поставки товарів за кодом ДК 021:2015: 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи».)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: bc893fd271524af99e26aedde96c8bc5  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: dbac2fc8f51c44f0ac7297bddf5781d8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 29171e0b369c4f408042a302f2f49aad  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: f52f71c893e942a9a62f1dd2f5c34115
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 45ca4123678841faa1cc3f3a67d47390  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d5f624c806c143d080cba3db6fc0025c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Мова тендерної пропозиції
ID: 5321b203ca6044a5a4265e2a9955c543  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 1e96855db2a04322b3ebe9ad3eb1eed5
Критерій стосується лоту код ДК 021:2015- 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (стіл однотумбовий №1, стіл однотумбовий №2, стіл однотумбовий №3, стіл однотумбовий № 4, мобільний стіл, стіл журнальний, стіл однотумбовий № 5, стіл однотумбовий № 6, стіл однотумбовий № 7, стіл однотумбовий № 8, стіл однотумбовий № 9, стіл однотумбовий № 10; стіл однотумбовий №11, стіл однотумбовий № 12, стіл однотумбовий № 13, стіл однотумбовий №14)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 27a624f75c264345a5234b71f9c18b2a  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та становить 4980,00 грн. (чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування беніефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) ** 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 18» Харківської міської ради Юридична та фактична адреса: 61106, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Миру, будинок 11 код ЄДРПОУ 02003853 ІПН 020038520360 Св-во платника ПДВ № 100324978 р/р UA723052990000026007045920798 р/р UA153052990000026004035925397 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 тел.: (057) 725-13-04 e-mail: 18pol_buh@ukr.net В.о. директора Юлія ВАКУЛЮК
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Документ
Електронна банківська гарантія
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 55718f34b06e4b2ebf7b3c795f5e8708  
Очікуване значення : 2  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 43fa9b3a31054a8abba1e03c5a4b5495
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.10.2025 16:35
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: f84ce68873274a6d9a10d6053f097d4e  
Мінімальне значення : 90