-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Завершена
136 561.26
UAH з ПДВ
Номер:
ddfcb88608c641caa644b1e2265e9984
Внутрішній номер закупівлі:
27769169
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-12-25-013276-a
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Адреса:
03151, Україна, м. Київ, Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Полякова Катерина Петрівна +380442000503 sadkotender@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-04-019054-a.
12.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-12-04-019054-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей
Очікувана вартість:
136 561.26 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Кількість
36 одиниця
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Компанія «Офіс - Сервіс»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42945071
-
Контактна особа:
Г. Сімова +380442234402
-
Адреса:
02090, Україна, м. Київ, Київ,, вул. Алма-Атинська, буд. 6, офіс 5
Ціна пропозиції
136 561.26 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 16:32
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
8f5b13d5257f482182d59440253a1fcf
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-25-013276-a-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Компанія «Офіс - Сервіс»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42945071
-
Адреса:
02090, Україна, м. Київ, Київ,, вул. Алма-Атинська, буд. 6, офіс 5
Номер договору:
165-25
Сума договору:
136 561.26 UAH з ПДВ
Сума договору:
113 801.05 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
25.12.2025 16:32
Статус:
Підписаний