• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)

Завершена

136 561.26 UAH з ПДВ
Номер: ddfcb88608c641caa644b1e2265e9984
Внутрішній номер закупівлі: 27769169
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-25-013276-a   
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна +380442000503 sadkotender@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-04-019054-a. 12.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-12-04-019054-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей
Очікувана вартість: 136 561.26 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 одиниця
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Компанія «Офіс - Сервіс»
Ціна пропозиції 136 561.26 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2025 16:32
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8f5b13d5257f482182d59440253a1fcf
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-013276-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Компанія «Офіс - Сервіс»
Номер договору: 165-25
Сума договору: 136 561.26 UAH з ПДВ
Сума договору: 113 801.05 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 25.12.2025 16:32
Статус:
Підписаний
pdf
Протокол (Обгрунтування).pdf
docx
Договір № 165-25 від 25.12.2025.docx
pdf
Договір № 165-25 від 25.12.2025.pdf
p7s
sign.p7s