• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)

136 561.26 UAH з ПДВ
Номер: 8f5b13d5257f482182d59440253a1fcf
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-013276-a-c1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Компанія «Офіс - Сервіс»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 165-25
Дата підписання: 25.12.2025 16:32
Період дії договору: 25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 136 561.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 760.21 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 одиниця
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації