-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Оголошено тендер
136 561.26
UAH
Номер:
bb00de888a24417fa1bf684bf69fc385
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-25-014880-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Адреса:
03151, Україна, м. Київ, Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Контактна особа:
Полякова Катерина Петрівна +380442000503 sadkotender@gmail.com
-
Адреса:
03151, Україна, м. Київ, Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
136 561.26 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
25.12.2025 16:14
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-04-019054-a. 12.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-12-04-019054-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей
-
Дата публікації:
25.12.2025 16:14
Дата модифікації:
25.12.2025 16:14
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання канцелярських товарів)
Кількість
36 одиниця
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Описвидатки, передбачені на утримання Замовника
Сума136 561.26 UAH