• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари: блокноти, календарі, папки та ручки (ДК 021:2015 30190000-7 "офісне устаткування та приладдя різне")

Завершена

15 890.00 UAH без ПДВ
Номер: 7aba9d53b51046d98814e754965c3137
Внутрішній номер закупівлі: 27538206
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-12-012101-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ ТА ДОТРИМАННЯМ ПДР У ЧАСТИНІ СТОЯНКИ ТА ЗУПИНКИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Вікторія Запрудська +380953140000 viktoriyazaprudsca@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 15 890.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: блокноти, календарі, папки та ручки (ДК 021:2015 30190000-7 "офісне устаткування та приладдя різне")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 штука
Період постачання 09.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл. Жупанатська 3-Б На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Радченко Микола Андрійович
Ціна пропозиції 15 890.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.12.2025 13:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6100d28ad55e434facbdc4cbe2188499
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-12-012101-a-c1
Постачальник: Радченко Микола Андрійович
Номер договору: 9-12-2025
Сума договору: 15 890.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.12.2025 13:51
Статус:
Підписаний