• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари: блокноти, календарі, папки та ручки (ДК 021:2015 30190000-7 "офісне устаткування та приладдя різне")

15 890.00 UAH без ПДВ
Номер: 6100d28ad55e434facbdc4cbe2188499
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-12-012101-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ ТА ДОТРИМАННЯМ ПДР У ЧАСТИНІ СТОЯНКИ ТА ЗУПИНКИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Радченко Микола Андрійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 9-12-2025
Дата підписання: 09.12.2025 13:51
Період дії договору: 09.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 15 890.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: блокноти, календарі, папки та ручки (ДК 021:2015 30190000-7 "офісне устаткування та приладдя різне")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 штука
Період постачання 09.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл. Жупанатська 3-Б На карті