• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари: блокноти, календарі, папки та ручки (ДК 021:2015 30190000-7 "офісне устаткування та приладдя різне")

Оголошено тендер

15 890.00 UAH
Номер: 34bf3d0fe47b4586a8a535d6eec37b3c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-12-12-015693-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ ТА ДОТРИМАННЯМ ПДР У ЧАСТИНІ СТОЯНКИ ТА ЗУПИНКИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ ТА ДОТРИМАННЯМ ПДР У ЧАСТИНІ СТОЯНКИ ТА ЗУПИНКИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 15 890.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари: блокноти, календарі, папки та ручки (ДК 021:2015 30190000-7 "офісне устаткування та приладдя різне")
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.12.2025 13:49

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяУжгород
Сума15 890.00 UAH