• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу за цивільно-правою угодою

Завершена

6 557.00 UAH без ПДВ
Номер: 27e0545d33aa4686acf32a26203f74bb
Внутрішній номер закупівлі: 26990020
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-007463-a   
Замовник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович 380412431522 energiya@zu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засобиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 6 557.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу
Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Башманівський Валерій Іванович
Ціна пропозиції 6 557.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2025 12:56
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d8bd63154b924e6dbeba5592fcb74b36
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-007463-a-a1
Постачальник: Башманівський Валерій Іванович
Номер договору: Цивільно-правова угода №35
Сума договору: 6 557.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу : 6 557.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 03.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний