• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу

Оголошено тендер

6 557.00 UAH
Номер: 820a214fdcba4fa0978e8afecdacf60c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-03-014401-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Замовник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Очікувана вартість: 6 557.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу
Примітки: Потреба на 2025 р. Вид закупівлі – договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель – для замовників, визначених у п.п. 1-3 ч.1 ст. 2 Закону. Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Закупівля за цивільно-правова угода
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
КЕКВ: 2281 Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм
КЕКВ: 2111 Заробітна плата
Дата опублікування: 03.11.2025 15:33

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:2201390 - Підтримка пріоритетних напрямів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, наукова і науково-технічна діяльність закладів вищої освіти та наукових установ
Сума6 557.00 UAH