• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу за цивільно-правою угодою

6 557.00 UAH без ПДВ
Номер: d8bd63154b924e6dbeba5592fcb74b36
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-007463-a-a1
Замовник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Постачальник: Башманівський Валерій Іванович
Класифікатор ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засобиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу : 6 557.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: Цивільно-правова угода №35
Дата підписання: 03.11.2025 00:00
Період дії договору: 03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 6 557.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка програми "Комунікативні впливи та брендинг: стратегії формування іміджу підприємства " та проведення тренінгу і воркшопу
Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 На карті