• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (ДК 021:2015 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ручки, біндри, скрепки, зошити, паперові блоки, клей, степлер, ножиці, конверти, коректора та ін.)

Завершена

7 083.00 UAH без ПДВ
Номер: b3089012506a422bb430d394435ed7c8
Внутрішній номер закупівлі: 25919437
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-18-008677-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Юлія Даниленко +380666305955 karlvukon@gmail.com https://karlivka-mrada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 083.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (ДК 021:2015 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ручки, біндри, скрепки, зошити, паперові блоки, клей, степлер, ножиці, конверти, коректора та ін.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 802 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, буд. 54 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРУТКОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
Ціна пропозиції 7 083.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.07.2025 15:13
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9b5308af6f9244359ef43a281f07f073
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-18-008677-a-b1
Постачальник: ПРУТКОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
Номер договору: 157
Сума договору: 7 083.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.07.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Дата підписання: 16.07.2025 15:12
Статус:
Підписаний