• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (ДК 021:2015 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ручки, біндри, скрепки, зошити, паперові блоки, клей, степлер, ножиці, конверти, коректора та ін.)

7 083.00 UAH без ПДВ
Номер: 9b5308af6f9244359ef43a281f07f073
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-18-008677-a-b1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРУТКОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 157
Дата підписання: 16.07.2025 15:12
Період дії договору: 16.07.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Сума договору: 7 083.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (ДК 021:2015 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ручки, біндри, скрепки, зошити, паперові блоки, клей, степлер, ножиці, конверти, коректора та ін.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 802 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, буд. 54 На карті