• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (ДК 021:2015 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ручки, біндри, скрепки, зошити, паперові блоки, клей, степлер, ножиці, конверти, коректора та ін.)

Оголошено тендер

7 083.00 UAH
Номер: f3a107a8823f40698bc4986602e543c8
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-18-010389-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 7 083.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (ДК 021:2015 - 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя (ручки, біндри, скрепки, зошити, паперові блоки, клей, степлер, ножиці, конверти, коректора та ін.)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.07.2025 15:10

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяКарлівка
Сума7 083.00 UAH