• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Придбання товару, а саме: папір А4 500 листів, файл, ручка, відповідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Завершена

2 708.00 UAH без ПДВ
Номер: ff9b5f5a464b4ed58bf3f9f7abdce07a
Внутрішній номер закупівлі: 25340875
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-19-010026-a   
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Контактна особа: Степанова Віра Олександрівна 0574590033 TERCENTRLOZOVA@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 708.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті
Файл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті
Ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Рохман Марина Миколаївна
Ціна пропозиції 2 708.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.05.2025 15:22
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1e73404f5519483a9205045d2804b985
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-19-010026-a-c1
Постачальник: ФОП Рохман Марина Миколаївна
Номер договору: 34
Сума договору: 2 708.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.05.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Дата підписання: 07.05.2025 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s