• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання товару, а саме: папір А4 500 листів, файл, ручка, відповідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

2 708.00 UAH без ПДВ
Номер: 1e73404f5519483a9205045d2804b985
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-19-010026-a-c1
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Постачальник: ФОП Рохман Марина Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 34
Дата підписання: 07.05.2025 00:00
Період дії договору: 07.05.2025 00:00 - 31.05.2025 00:00
Сума договору: 2 708.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті
Файл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті
Ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 31.05.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті