• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання товару, а саме: папір А4 500 листів, файл, ручка, відповідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Оголошено тендер

2 708.00 UAH
Номер: 952360c3562c4acebaf01e5e56c94c9d
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-19-013005-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Очікувана вартість: 2 708.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання товару, а саме: папір А4 500 листів, файл, ручка, відповідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 19.05.2025 15:12

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 500 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.05.2025
Файл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання до 31.05.2025
Ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 31.05.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:3104 - Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛозова
Сума2 708.00 UAH