• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари. ( Ручки, файли, папки "Справа" , клей, біндери, олівці, регистратори А4, папки з боковим прижимом, гумки, швидкошивачі пластикові, маркери текстові, папки на зав'язках, скоби, коректори, скріпки, скотч, папки на кнопці).

Завершена

8 797.50 UAH без ПДВ
Номер: d9591dbebd8848389e91bcbdd2ff9ee4
Внутрішній номер закупівлі: 23286578
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-18-004809-a   
Замовник: Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
Контактна особа: Гарбуз Леся Олександрівна 380681845548 finansu.kr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 797.50 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари. ( Ручки, файли, папки "Справа" , клей, біндери, олівці, регистратори А4, папки з боковим прижимом, гумки, швидкошивачі пластикові, маркери текстові, папки на зав'язках, скоби, коректори, скріпки, скотч, папки на кнопці).
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 327 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського,будинок 22 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Максименко Андрій Олександрович
Ціна пропозиції 8 797.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2024 11:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3ae4ed2618b3478ab9fa97a94e35984a
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-18-004809-a-b1
Постачальник: ФОП Максименко Андрій Олександрович
Номер договору: 17
Сума договору: 8 797.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 14.11.2024 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір канцтовари.pdf