-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари. ( Ручки, файли, папки "Справа" , клей, біндери, олівці, регистратори А4, папки з боковим прижимом, гумки, швидкошивачі пластикові, маркери текстові, папки на зав'язках, скоби, коректори, скріпки, скотч, папки на кнопці).
Оголошено тендер
8 797.50
UAH
Номер:
7d98b45431e94e33bd3b7b60be07574b
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-11-18-006364-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02313464
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського,будинок 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02313464
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського,будинок 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
8 797.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари. ( Ручки, файли, папки "Справа" , клей, біндери, олівці, регистратори А4, папки з боковим прижимом, гумки, швидкошивачі пластикові, маркери текстові, папки на зав'язках, скоби, коректори, скріпки, скотч, папки на кнопці).
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
18.11.2024 11:32
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 797.50 UAH