• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари. ( Ручки, файли, папки "Справа" , клей, біндери, олівці, регистратори А4, папки з боковим прижимом, гумки, швидкошивачі пластикові, маркери текстові, папки на зав'язках, скоби, коректори, скріпки, скотч, папки на кнопці).

8 797.50 UAH без ПДВ
Номер: 3ae4ed2618b3478ab9fa97a94e35984a
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-18-004809-a-b1
Замовник: Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ФОП Максименко Андрій Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 17
Дата підписання: 14.11.2024 00:00
Період дії договору: 14.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 8 797.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари. ( Ручки, файли, папки "Справа" , клей, біндери, олівці, регистратори А4, папки з боковим прижимом, гумки, швидкошивачі пластикові, маркери текстові, папки на зав'язках, скоби, коректори, скріпки, скотч, папки на кнопці).
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 327 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського,будинок 22 На карті