• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення

Завершена

5 202.30 UAH без ПДВ
Номер: b5fa56689c6d44ee818c4059250be790
Внутрішній номер закупівлі: 20185593
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-21-008752-a   
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Ірина Олексин +380978559384 finviddil1984@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 202.30 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 74 штуки
Період постачання 20.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 77624, Україна, Івано-Франківська область, Спас, Січових стрільців 79 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Іваницька Ольга Володимирівна
Ціна пропозиції 5 202.30 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.12.2023 12:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1aa34ad9a74b4d39bbd4bb198f95ce94
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-21-008752-a-b1
Постачальник: Іваницька Ольга Володимирівна
Номер договору: 1
Сума договору: 5 202.30 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 20.12.2023 12:14
Статус:
Підписаний