-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
5 202.30
UAH без ПДВ
Номер:
1aa34ad9a74b4d39bbd4bb198f95ce94
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-21-008752-a-b1
Замовник:
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44011514
-
Контактна особа:
Ірина Олексин +380978559384 finviddil1984@i.ua
-
Адреса:
77624, Україна, Івано-Франківська область, c. Спас, вул. Січових Стрільців, буд. 79
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Іваницька Ольга Володимирівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3584304129
-
Адреса:
76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ вул. Хіміків будинок 28 корпус 7 квартира 11
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
1
Дата підписання:
20.12.2023 12:14
Період дії договору:
20.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
5 202.30 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Кількість
74 штуки
Період постачання
20.12.2023 - 31.12.2023