• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення

5 202.30 UAH без ПДВ
Номер: 1aa34ad9a74b4d39bbd4bb198f95ce94
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-21-008752-a-b1
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: Іваницька Ольга Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 20.12.2023 12:14
Період дії договору: 20.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 202.30 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 74 штуки
Період постачання 20.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 77624, Україна, Івано-Франківська область, Спас, Січових стрільців 79 На карті