• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення

Оголошено тендер

5 202.00 UAH
Номер: 768e30516b8247e9ade68bf03a4b62cc
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-21-002721-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 202.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 21.12.2023 11:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 74 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 202.00 UAH