-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Оголошено тендер
5 202.00
UAH
Номер:
768e30516b8247e9ade68bf03a4b62cc
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-12-21-002721-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44011514
-
Адреса:
77624, Україна, Івано-Франківська область, c. Спас, вул. Січових Стрільців, буд. 79
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44011514
-
Адреса:
77624, Україна, Івано-Франківська область, c. Спас, вул. Січових Стрільців, буд. 79
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 202.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
21.12.2023 11:16
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари (головна книга, ножиці, ніж трафарет, папка-швидкозшивач, файл А4, діловий календар, біндери, клей ПВА, Папір офісний, клей-олівець, кнопки-цвяшки, кнопки, ручка кулькова, олівець, елемент живлення
Кількість
74 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 202.00 UAH