• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Завершена

20 160.00 UAH з ПДВ
Номер: 4492d019c64246439b4dd741d707d312
Внутрішній номер закупівлі: 18285262
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-30-005059-a   
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Контактна особа: Наталія ДРУЗЯКА (048)7407670 kra-buhg@ukr.net kra-buhg@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 160.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 120 пачка
Період постачання 30.06.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Ціна пропозиції 20 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.06.2023 13:45
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3a5afd31d73b4deb93268b0171e05d2d
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-30-005059-a-a1
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Номер договору: 28937
Сума договору: 20 160.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 16 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне": 168.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 30.06.2023 13:47 - 31.12.2023 13:47
Дата підписання: 30.06.2023 13:47
Статус:
Виконаний
pdf
Договор 28937138.pdf
p7s
sign.p7s