• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

20 160.00 UAH з ПДВ
Номер: 3a5afd31d73b4deb93268b0171e05d2d
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-30-005059-a-a1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне": 168.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 28937
Дата підписання: 30.06.2023 13:47
Період дії договору: 30.06.2023 13:47 - 31.12.2023 13:47
Сума договору: 20 160.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 360.00 UAH)
Оплачено: 20 160.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 360.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 120 пачка
Період постачання 30.06.2023 - 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації