• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

20 160.00 UAH
Номер: 6aad4c896b084a1f8c3fb274de96350c
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-06-30-002722-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Очікувана вартість: 20 160.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Примітки: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 30.06.2023 13:25

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 120 пачка
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписЗакупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК021-2015 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Сума20 160.00 UAH