• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 – 1400)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-26-004400-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Крани кульові DN 300 – 1400». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

349 547 225.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 495 472.25 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 17:36 - 25.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Спрошення критерієв до "Відгука та референс-листа"

Номер: 0d7936a8ffd24d44a553131220c42d73
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.c10
Назва: Спрошення критерієв до "Відгука та референс-листа"
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію, а саме «Додаток ІІ» до тендерної документації пункт 7.1 підпункт 7.1.1 «Перелік документів, що надаються Учасником торгів у складі пропозації» в якому вказано надання у складі своєї пропозиції позитивного відгука від компанії газотранспортної системи ЄС з детальним описом типу, моделі товару, дати та року вводу в експлуатацію з зазначенням контактних даних, або референс-листа складеного учасником або виробником запропонованих кранів, з інформацією, яка відображає досвід експлуатації трьох певних видів кранів. Маючи великий досвід роботи на ринку Європи, повідомляємо вам що, компанії газотранспортної системи Європейського союзу не закуповують обладнання окремо без його встановлення та вводу в експлуатацію. Тим самим відповідальність за якість встановленого обладнання повністю полягає на компанію підрядника яка виконує будівництво чи реконструкцію газотранспортної системи, попередньо узгодив з Замовником перелік обладнання яке буде встановлено в системі. Тим самим просимо вас видалити цей дискримінаційний пункт такий як «Відгук» з Тендерної документації, та спростити вимоги до «Референс-листа», в якому потрібно буде вказати: «Тип, найменування поставлених кранів, року постачання, назви Замовника та/або назви Підрядника, за попередні 3-5 років, від іноземної компанії з будь якої точки світу не обмежуючись тільки територією Європейського Союзу» за достовірність наданої інформації буде нести Учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Додаток IV Договір, тендерної документації в редакції 03.06.2020р.

Номер: 4966092f44284f86b82dcba99cfb3930
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.b9
Назва: Додаток IV Договір, тендерної документації в редакції 03.06.2020р.
Вимога:
В п.6.2.1., р.6 Права та обов'язки сторін, Додатку IV Договір, тендерної документації в редакції 20.05.2020р., вказано: “Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання повністю або частково зобов’язань Продавцем, повідомивши в письмовій формі про це його у строк 20-ти календарних днів до дати розірвання”, а в п.12.3., р.12. Строк дії договору, Додатку IV Договір, тендерної документації в редакції 20.05.2020р., вказано: “Сторони домовились, що Покупець має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши в письмовій формі про це Продавця у строк 20-ти календарних днів до дати розірвання. В цьому випадку Сторони до дати розірвання Договору проводять звірку взаєморозрахунків, яка оформлюється актом звірки. Покупець оплачує Продавцю фактично прийняті Товари, за умови відсутності зауважень щодо їх відповідності умовам Договору”. Тобто, Замовник згідно з п.12.3 Додатку IV Договір, на відміну від п.6.2.1 Додатку IV Договір, фактично має право, розірвати Договір вказаний у Додатку IV тендерної документації в редакції 20.05.2020р. без будь-яких причин, що несе значні ризики для Постачальника, враховуючи те що він несе витрати на виробництво за значний час до моменту відвантаження готового виробу Замовнику. Тобто в цій редакції п. 12.3 повністю нівелюється відповідальність Замовника за виконання своїх обов’язків, щодо прийняття продукції за замовленням, по Договору. Просимо виключити п.12.3 з Додатку IV Договір тендерної документації, або привести його у відповідність до п. 6.2.1.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми оцінюємо можливість змін умов договору та приймемо рішення найближчим часом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Отзыв по клапанам

Номер: 8f49bdf5cc424683bd19bf862dcc5fc7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.c8
Назва: Отзыв по клапанам
Вимога:
Мы, Chengdu Chenggao Valve Co., Ltd., являемся признанным производителем арматуры. Согласно п. 7.1.1 необходимо предоставить отзывы по эксплуатации кранов от компаний, которые располагаются в США или ЕС. В связи со сложившейся ситуацией в мире, а также учитывая, что отзывы требуются на конкретные виды продукции, просим Заказчика разрешить предоставление отзывов от надежных и крупных клиентов, которые распологаются на територии РФ или КНР. Также просим рассмотреть прикрепленные нами приложения, в которых указана более детальная информация про нашу компанию.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник встановив технічну вимогу до предмету закупівлі – відповідність до стандартів Європейського Союзу та США. Не маючи достатньо часу та методологічних інструментів, які б надали можливість Замовнику розглянути зразки обладнання різних виробників, провести тривалі випробування, Замовник встановив критерій досвіду. Об’єктивним критерієм досвіду, який дозволить придбати якісне обладнання, Замовник вважає досвід експлуатації обладнання підприємствами країн походження вищевказаних стандартів – країн з високим рівнем промислової культури та низьким рівнем корупції, який міг впливати на прийняття рішення при закупівлях
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога щодо стандарту API 6D

Номер: 22109ba036ba43b28451bc556064e749
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.a7
Назва: вимога щодо стандарту API 6D
Вимога:
Доброго дня! Додатком 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для кульових кранів в пункті 16 визначено перелік стандартів згідно яких повинні бути виготовлені предмети закупівлі, а саме ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313 або API 6D . При цьому в інших пунктах вимог ( 14 – щодо неруйнівного контролю, 19 – щодо обробки кромок під приварку, 27 – щодо маркування,) присутні посилання тільки на стандарти ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313. Задля уникнення можливого різночитання, просимо додати в вищевказаних пунктах для кожного найменування також посилання на стандарт API 6D як це зроблено в пункті 16 вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До Додатку 2 до Тендерної документації будуть внесені зміни в редакції Замовника .
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога щодо відгуків

Номер: ce6c28349c494c75a678f71f1f180ebe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.a6
Назва: вимога щодо відгуків
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.7.1.1 Додатку ІІ, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації щонайменше трьох певних видів кранів протягом не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: типу крану, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної або газо/нафто видобувної/переробної промисловості країн/и Європейського Союзу або США (із зазначенням назви, адреси підприємства, e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку).. На практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу та США не надають таких відгуків з юридичних та етичних причин. Справа в тому, що відгук про позитивний досвід експлуатації може бути розцінений як реклама та лобіювання певного виробника. Тому комплаєнс газотранспортних, видобувних або переробних підприємств блокує надання таких відгуків. До того ж відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти цих підприємств заперечують проти надання таких документів. Пропонуємо у якості альтернативи відгукам, передбачити можливість надання детальної інформації про місця експлуатації трьох зазначених в п.7.1.1 Додатку ІІ видів кранів, доповнивши пункт 7.1 підпунктом 7.1.2 наступного змісту: «За бажанням Учасника, замість документів, передбачених підпунктом 7.1.1 він може подати інформацію в табличній формі із зазначенням наступних даних: найменування товару, місяць та рік поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа». Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації кранів, що закуповуються.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Критерій п.7.1. є єдиним та визначальним кваліфікаційним критерієм по якості запропонованого товару, який призначений для зниження ризиків закупівлі товару низького рівня якості. Як підтвердження відповідності до даного критерію будуть прийняті відгуки від підприємства/-в газотранспортної або газо/нафто видобувної/переробної промисловості країн/и Європейського Союзу або США (із зазначенням назви, адреси підприємства, e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку), в яких не буде згадуватись про негативний досвід експлуатації, наявність претензій, тощо. Розуміючи важкість отримання таких відгуків, нами вимагається мінімально можлива кількість – 3 відгука при закупівлі 32-х позицій кранів 7 різних діаметрів проходів. Також зазначимо, що у випадку заміни вимоги надання відгуків на вимогу надання референс-листу, визначення достовірності інформації буде покладено на Замовника, при цьому неможливість додзвонитись, відсутність відповіді на листи електронної пошти, небажання відповідальних осіб, зазначених у референс-листах, надати відповідь буде вважатись відсутністю підтвердження відповідності критерію. Це неминуче призведе до скарг та звинувачень Учасниками Замовника у маніпуляціях та зловживаннях при визначеннях такої відповідності. У зв’язку з цим Критерій п.7.1. та вимогу 7.1.1. Замовник залишає без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога щодо групи міцності

Номер: 5112c86b7a7b48b5a201a786b08d33a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.b5
Назва: вимога щодо групи міцності
Вимога:
Додатком 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для кульових кранів по окремих позиціях передбачено постачання патрубків: приварених або не приварених (рядок 19 Технічних вимог). Також вказана група міцності таких патрубків згідно ГОСТ 20295 (К55 та К60). Зазначаємо, що іноземні виробники не виготовляють труби та патрубки відповідно до ГОСТ стандартів. Просимо вказати еквіваленти груп міцності згідно міжнародних стандартів API-5L або ISO 3183 або ДСТУ ISO 3183:2017 для груп міцності К55 та К60.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Еквівалентом патрубків зі сталі групи міцності К55 за ГОСТ 20295 можуть слугувати патрубки з труб рівня PSL 2 не менше L450 або X65 за ДСТУ ISO 3183:2017 з наступними показниками механічних властивостей металу труб: межа міцності не менше 539 МПа; межа текучості не менше 372 МПа. Еквівалентом патрубків зі сталі групи міцності К60 за ГОСТ 20295 можуть слугувати патрубки з труб рівня PSL 2 не менше L485 або X70 за ДСТУ ISO 3183:2017 з наступними показниками механічних властивостей металу труб: межа міцності не менше 588,4 МПа; межа текучості не менше 412 МПа. Водночас звертаємо увагу, що іноземні виробники, у тому числі європейські, можуть виготовляти труби відповідно до ГОСТ стандартів, зокрема ГОСТ 20295.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога щодо подовжувача шпинделя

Номер: 594369d2f0ae4bb6812c9230f7cc80a8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.c4
Назва: вимога щодо подовжувача шпинделя
Вимога:
Додатком 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для кульових кранів з підземним способом установки передбачене постачання в комплекті колон подовжувача шпинделя. 1. Стандарт API 6D (розділ 6.13) регламентує тільки Несоосність, Герметичність та Захист від надлишкового тиску для збірки подовжувача шпинделя. Взагалі ж конструкція збірки подовжувача встановлюється у специфікації замовника. Просимо деталізувати в Технічних вимогах конструкцію подовжувача шпинделя (наявність гідравлічних та пневматичних магістралей, іх кількість і т.д.) 2. В технічних вимогах вказано тільки мінімальну довжину колон подовжувачів шпинделя без вказання їх максимальної довжини. Оскільки колони подовжувача шпинделя виготовляються під конкретні вимоги замовника, просимо вказати їх точну довжину для кожного наїменування, або додати максимальне значення довжини.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги до матеріалів та технології виготовлення основних деталей, в тому числі і шпинделя (подовжувача), кранів кульових вказані Замовником в п.14 Додатку І тендерної документації. Кількість та наявність гідравлічних та пневматичних магістралей повинна відповідати вимогам, зазначеним в п. 15 та п.22 Додатку І тендерної документації. Довжина подовжувача шпинделя повинна бути не менше величини, зазначеної в п.9.1 Додатку І тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо попередніх вимог

Номер: 3332dc4967c642338a381e64cbd2e281
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.c3
Назва: Щодо попередніх вимог
Вимога:
Шановний замовнику. Наша компанія подавала вимоги UA-2020-04-07-002349-a.a1 та UA-2020-04-07-002349-a.b2. На вимогу UA-2020-04-07-002349-a.a1 Вами надана відповідь «Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.». В поточній редакції договору можливе двояке трактування умов оплати. Це є дискримінаційним, оскільки для одного, Свого, постачальника можливе одне трактування. А для інших – інше. За пунктом 1 вимоги UA-2020-04-07-002349-a.b2 надано відповідь «У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми розглянули Ваше питання, критерії змінені не будуть.”. Тобто Замовник проти виробників, чия продукція експлуатувалась тільки в Україні або інших країнах, окрім США та ЄС? Щодо пункту 3 вимоги UA-2020-04-07-002349-a.b2, чи враховує Замовник тільки карантин на територіїї України як форс-мажор, або карантин у країні-виробнику також враховується? Просимо відповісти з посиланням на пункт проекту договору. Щодо пункту 4 вимоги UA-2020-04-07-002349-a.b2 просимо додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію. Це не призведе до погіршення характеристик, проте допоможе уникнути ситуації, коли в учасника вказано буде більше, аніж вказано Замовником, значення «Максимальний тиск», і це буде формальною причиною відхилити пропозицію. Враховуючи відповіді на наші запитання, та на запистання інших потенційних учасників(прості відписки по типу «мі розглянемо можливість внесення»), складається враження, що замовник вже все вирішив щодо переможця. Якщо Замовник не змінить підхід та умови ТД, враховуючи численні вимоги, нами будуть подані листи щодо можливої змови посадових осіб Замовника у відповідні органи, не тільки АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогами договору передбачений конкретний строк поставки Товарів. Відповідно до п. 4.2 Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих Товарів не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору. Згідно п. 5.8. Датою поставки Товарів за цим Договором є прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю. Таким чином у Замовника виникає зобов'язання з оплати Товарів. Замовник не дискримінує жодного виробника. Замовник встановив технічну вимогу до предмету закупівлі – відповідність до стандартів ЄС або США. Не маючи достатньо часу та методологічних інструментів, які б надали можливість Замовнику розглянути зразки обладнання різних виробників, провести тривалі випробування, Замовник встановив критерій досвіду. Об’єктивним критерієм досвіду, який дозволить придбати якісне обладнання, Замовник вважає досвід експлуатації обладнання підприємствами країн походження вищевказаних стандартів – країн з високим рівнем промислової культури та низьким рівнем корупції, який міг впливати на прийняття рішення при закупівлях. До Додаток 4 будуть внесені зміни найближчим часом, стосовно обставин непереборної сили. Хочемо зазначити, що додавання запису «не менше» до значення «Максимальний тиск» може призвести до розуміння, що нам підходять кульові крани розраховані на максимальний тиск PN160 що може означати збільшення параметрів та приєднувальних розмірів Товару. наголошуємо, що «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації зазначений Замовником - це максимальний проектний тиск в газотранспортній системі України. Учасник в своїй пропозиції повинен підтвердити даний параметр Замовника. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій

Номер: e1d013242a304764b3d82e1ecb3a5e8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.b18
Назва: СКАРГА на рішення замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
скасувати рішення замовника ТОВ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" опублікованого у формі протоколу від 16.09.2020 р., що знаходиться за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-07-002349-a/print/qualifications/html/ae9bb81005a2404bb87677bf50436145
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.09.2020 22:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.10.2020 23:56
Задовільнена: Так
Автор: Pibiviesse S.r.l., Roberto Vasini +393316302210 roberto.vasini@pibiviesse.com https://pibiviesse.it/
Скарга
Виконана замовником

Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: c5f159bce3ad4c39980149dc7be0aad5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002349-a.c16
Назва: Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-СНАБ» (надалі – Скаржник) оскаржує дії Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» при здійсненні закупівлі за кодом ДК021-2015: 42130000-9 – «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 – 1400)», які не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2020 22:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.08.2020 20:10
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2020 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції Pibiviesse S.r.l., яке затверджено протоколом № 20_397-р-1 від 27.07.2020 р.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "УКР-СНАБ", Сергій Герус +380639668194 sergej.dst@gmail.com