-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Русанівська ( від вул. Північна до вул. Івана Франка) в місті Радомишлі Житомирського району, Житомирської області
Завершена
10 636 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 181.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 181.85 UAH
Період оскарження:
06.08.2025 16:08 - 18.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможця тендерної процедури
Номер:
0e8db7cb06a0432ca943e3b39421c86e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-06-009964-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця тендерної процедури
Вимога:
Замовником 27.08.2025 року о 12:03 було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Замовник звернувся до Учасника ВКФ «Урарту» з проханням уточнити адресу асфальтобетонного заводу.
Учасником було надано пояснення та копію рішення Романівської територіальної громади від 29.07.2022 №970-28/22 про перейменування вулиць. Водночас атестат виробництва асфальтобетонних сумішей , виданий ВКФ «Урарту», містить стару адресу, яка не відповідає даним після перейменування, при цьому атестат зареєстровано в реєстрі ПП «АЕС СТАНДАРТ» вже 20.03.2025 року, тобто після перейменування.
Таким чином, атестат містить недостовірну інформацію. Замовник, замість вимоги надати атестат з актуальною адресою, обмежився поясненнями. Це ставить під сумнів достовірність документів та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція, об’єктивність та недискримінація).
В частині кваліфікаційного критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій- допущено ряд невідповідностей, які теж проігноровані Замовником.
В Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій фігурує адреса, яка не відповідає даним після перейменування. В Договорі Оренди будівлі складу від 22.03.2024, зазначено старе місцерозташування об’єкту оренди та адреси орендодавця, незважаючи на перейменування вулиць у 2022році. Така ж невідповідність в договорі оренди машин та механізмів №01/07/2024 від 01.07.2024.
Крім того, однією з вимог Тендерної документації передбачено наступне:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт/ надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає гарантійний лист з вказанням відстані та часу транспортування сумішей.»
Таблиця 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 містить інформацію про максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, а саме: по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) – не більше 150км, з перехідним типом дорожнього одягу – не більше 110км, в межах населеного пункту – не більше 75км.
Учасником надано гарантійний лист про те що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту їх укладання не перевищує значень Таблиці 20.2а, при цьому час транспортування не перевищує трьох годин. Також в листі зазначено відстань транспортування – 139км і час транспортування 2год.50хв.
Разом з тим, аналіз маршруту транспортування показав, що щонайменше 45 км пролягає через ряд населених пунктів, решта – по дорогах з капітальним чи удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу, у зв’язку з чим реальний час транспортування перевищує допустимі 3 години щонайменше на 40 хв. Таким чином, інформація в гарантійному листі Учасника не відповідає фактичним умовам транспортування. Отже, Учасник не підтвердив дотримання вимог щодо часу та відстані транспортування відстань транспортування відповідно до таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, а Замовник не перевірив достовірність розрахунків і не надав вимогу на виправлення.
Звертаємо увагу на те, що Тривалість транспортування понад 3 години критично підвищує ризик погіршення властивостей асфальтобетонної суміші. Оскільки асфальтобетонна суміш – це матеріал, який має обмежений робочий температурний режим, з часом суміш охолоджується, що знижує її пластичність і зменшує адгезію, при охолодженні нижче технологічної температури укладання можуть виникати пористість, тріщини та погане ущільнення, втрата однорідності, що негативно впливає на щільність і міцність покриття. Бітум у складі суміші піддається частковому загустінню при тривалому зберіганні чи охолодженні, в результаті зменшується зв’язуюча здатність бітуму, що погіршує адгезію до щебню і довговічність покриття. В загальному – ризик дефектів дорожнього покриття, утворення тріщин та колійності, передчасного руйнування.
В частині кваліфікаційного критерію наявності працівників виявлено також невідповідності , на які Замовник не звернув увагу, а саме: * у Довідці учасник зазначає посаду інженер-кошторисник для Кир’ях Олег Васильович, з яким укладено Цивільно -правовий договір №11/08-3 від «11» серпня 2025 року про надання послуг інженера -проектувальника у частині кошторисної документації, *Тендерною документацією вимагалося надання наказів на призначення, а Учасником надано наказ на покладення обов’язків, проте відсутній наказ на прийняття. Замовник ці невідповідності проігнорував і не вимагав їх виправлення в межах 24 годин.
Дії Замовника створили нерівні умови конкуренції та суперечать принципам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція, недискримінація, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій). Учасник Виробничо-комерційна фірма "Урарту" не підтвердив відповідність тендерній документації, однак Замовник не відхилив його пропозицію та не надав вимоги на виправлення.
Враховуючи викладене, Замовник зобов'язаний вжити всіх передбачених законодавством та Особливостями №1178 заходів для усунення порушень і відновлення законності у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2025 00:35
Вирішення:
Замовником 27.08.2025 року о 12:03 було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Замовник звернувся до Учасника ВКФ «Урарту» з проханням уточнити адресу асфальтобетонного заводу.
Учасником було надано пояснення та копію рішення Романівської територіальної громади від 29.07.2022 №970-28/22 про перейменування вулиць. Водночас атестат виробництва асфальтобетонних сумішей , виданий ВКФ «Урарту», містить стару адресу, яка не відповідає даним після перейменування, при цьому атестат зареєстровано в реєстрі ПП «АЕС СТАНДАРТ» вже 20.03.2025 року, тобто після перейменування.
Таким чином, атестат містить недостовірну інформацію. Замовник, замість вимоги надати атестат з актуальною адресою, обмежився поясненнями.
Це ставить під сумнів достовірність документів та порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція, об’єктивність та недискримінація).
Стосовно вищевикладеного повідомляємо наступне:
Замовником 27.08.2025 року було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Замовник звернувся до Учасника ВКФ «Урарту» з проханням уточнити адресу асфальтобетонного заводу.
Учасником було надано лист-роз’яснення від 27.08.2025р. № 27/08/01 та копію Рішення №970-28/22 Романівської Селищної Ради Житомирського Району Житомирської області 28 сесії, VIII скликання від 29 липня 2022 року про перейменування вулиць у населених пунктах Романівської територіальної громаді, також Учасник надав чинний Атестат виробництва № UA.046-76-25 від 20.03.2025р.
Таким чином, наданий Атестат виробництва відповідає вимогам Додатку №1 до ТД. Отже надана пропозиція Учасника ВКФ «Урарту», відповідає вимогам ТД та не порушує принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція, об’єктивність та недискримінація).
В частині кваліфікаційного критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій- допущено ряд невідповідностей, які теж проігноровані Замовником.
В Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій фігурує адреса, яка не відповідає даним після перейменування. В Договорі Оренди будівлі складу від 22.03.2024, зазначено старе місцерозташування об’єкту оренди та адреси орендодавця, незважаючи на перейменування вулиць у 2022році. Така ж невідповідність в договорі оренди машин та механізмів №01/07/2024 від 01.07.2024.
Стосовно вищевикладеного повідомляємо наступне:
Учасником було надано лист-роз’яснення від 27.08.2025р. № 27/08/01 та копію Рішення №970-28/22 Романівської Селищної Ради Житомирського Району Житомирської області 28 сесії, VIII скликання від 29 липня 2022 року про перейменування вулиць у населених пунктах Романівської територіальної громаді.
Крім того, однією з вимог Тендерної документації передбачено наступне:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт/ надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає гарантійний лист з вказанням відстані та часу транспортування сумішей.»
Таблиця 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 містить інформацію про максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, а саме: по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) – не більше 150км, з перехідним типом дорожнього одягу – не більше 110км, в межах населеного пункту – не більше 75км.
Учасником надано гарантійний лист про те що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту їх укладання не перевищує значень Таблиці 20.2а, при цьому час транспортування не перевищує трьох годин. Також в листі зазначено відстань транспортування – 139км і час транспортування 2год.50хв.
Разом з тим, аналіз маршруту транспортування показав, що щонайменше 45 км пролягає через ряд населених пунктів, решта – по дорогах з капітальним чи удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу, у зв’язку з чим реальний час транспортування перевищує допустимі 3 години щонайменше на 40 хв. Таким чином, інформація в гарантійному листі Учасника не відповідає фактичним умовам транспортування. Отже, Учасник не підтвердив дотримання вимог щодо часу та відстані транспортування відстань транспортування відповідно до таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, а Замовник не перевірив достовірність розрахунків і не надав вимогу на виправлення.
Звертаємо увагу на те, що Тривалість транспортування понад 3 години критично підвищує ризик погіршення властивостей асфальтобетонної суміші. Оскільки асфальтобетонна суміш – це матеріал, який має обмежений робочий температурний режим, з часом суміш охолоджується, що знижує її пластичність і зменшує адгезію, при охолодженні нижче технологічної температури укладання можуть виникати пористість, тріщини та погане ущільнення, втрата однорідності, що негативно впливає на щільність і міцність покриття. Бітум у складі суміші піддається частковому загустінню при тривалому зберіганні чи охолодженні, в результаті зменшується зв’язуюча здатність бітуму, що погіршує адгезію до щебню і довговічність покриття. В загальному – ризик дефектів дорожнього покриття, утворення тріщин та колійності, передчасного руйнування.
Стосовно вищевикладеного повідомляємо наступне:
Учасником було надано гарантійний лист від 19.08.2025р. № 19/08/06, яким Учасник гарантує, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не перевищує значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищує трьох годин. Учасником розрахована відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт/ надання послуг.
Відстань перевезення асфальтобетонних сумішей від АБЗ вул.40-річчя Перемоги, 1а с.Романівка Романівського району Житомирської обл. до вул.Русанівська в м.Радомишлі складає - 139 км.
Час транспортування асфальтобетонних сумішей становитиче – 2 год. 50хв.
Тобто вимоги Додатку 1 до ТД виконано.
В частині кваліфікаційного критерію наявності працівників виявлено також невідповідності , на які Замовник не звернув увагу, а саме: * у Довідці учасник зазначає посаду інженер-кошторисник для Кир’ях Олег Васильович, з яким укладено Цивільно -правовий договір №11/08-3 від «11» серпня 2025 року про надання послуг інженера -проектувальника у частині кошторисної документації,
*Тендерною документацією вимагалося надання наказів на призначення, а Учасником надано наказ на покладення обов’язків, проте відсутній наказ на прийняття. Замовник ці невідповідності проігнорував і не вимагав їх виправлення в межах 24 годин.
Дії Замовника створили нерівні умови конкуренції та суперечать принципам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція, недискримінація, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій). Учасник Виробничо-комерційна фірма "Урарту" не підтвердив відповідність тендерній документації, однак Замовник не відхилив його пропозицію та не надав вимоги на виправлення.
Враховуючи викладене, Замовник зобов'язаний вжити всіх передбачених законодавством та Особливостями №1178 заходів для усунення порушень і відновлення законності у даній процедурі закупівлі!
Стосовно вищевикладеного повідомляємо наступне:
Вимогами Додатку 1 до ТД передбачено: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми
Таблиця Б
Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід
№
з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника. Посада/
спеціальність Стаж
роботи за спеціальністю
Інженерно технічні працівники
…
Працівники робітничих професій
…
Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі з дотриманням діючих норм і правил, а саме:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – не менше 1 особи;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи
; - майстер - не менше 1 особи;
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт - не менше 1 особи
;- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - не менше 1 особи (із наданням скан-копії кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста);
інженер з охорони праці - не менше 1 особи (на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату) ;
водії та/або машиністи, механізатори, з розрахунку один водій на один механізм,
дорожні робітники в кількості не менше 12 (дванадцяти) осіб.
Дод таблиці можуть бути включені інші працівники, залучення яких учасник вважає необхідним для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
2.1. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених у Довідці.
Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов вище вказаних пунктів розділу 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ім’я ПРІЗВИЩА та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг).
Як вбачається з вимог, Замовник не вимагав надання інформації про інженер-кошторисника, тобто і не може вбачати це як підставу для відхилення. Учасником виконано вимоги Тобто вимоги Додатку 1 до ТД виконано.
Статус вимоги:
Відхилено