• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція діючого каналізаційного напірного колектору від головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) по вул. Мельнична до очисних споруд каналізації (ОСК) у м. Жмеринка Вінницької області (коригування)

Завершена

25 014 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250 141.84 UAH
Період оскарження: 07.05.2024 16:01 - 19.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне вибрання переможця.

Номер: 2f1ff9ae205c4451b8d3f23c7c476877
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-008763-a.c3
Назва: Неправомірне вибрання переможця.
Вимога:
Неправомірне вибрання переможця. Умовами тендерної документації передбачено надання балансу та звіту про фінансові результати за звітний період та за 4 (чотири) попередні календарні роки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОДОВІД» відсутні баланс та звіт про фінансові результати за звітний період (звітний період 2024 року згідно умов тендерної документації). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВОДОВІД» не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки Замовником уже один раз надсилалось повідомлення про усунення недоліків даному Учаснику, Замовник зобов’язаний скасувати своє рішення про обрання переможцем ТОВ «ВОДОВІД».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Учасником переможцем на виконання вимог тендерної документації було надано в складі тендерної пропозиції наступні документи: баланс 2021.pdf, Баланс 2020.pdf, БАЛАНС 2019 ВОДОВІД.pdf, БАЛАНС 2018 ВОДОВІД.pdf, Баланс 2023, Баланс 2022.pdf. Враховуючи вищевказане, Ваша вимога не відповідає дійсності, а отже підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення

Номер: 40e0b333e281494885378a8bed262c74
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-008763-a.a2
Назва: Незаконне відхилення
Вимога:
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради проводиться закупівля робіт «Реконструкція діючого каналізаційного напірного колектору від головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) по вул. Мельнична до очисних споруд каналізації (ОСК) у м. Жмеринка Вінницької області (коригування)», оголошення № UA-2024-05-07-008763-a. За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією є, пропозиція - ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД". Протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.05.2024р., ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" оголошено переможцем процедури закупівлі. Однак, Замовником, 13.06.2024 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" через те що не надано у строк підписаний договір. Слід зазначити що відповідно до умов тендерної документації Замовником вимагалося від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення складає 5% вартості договору. У зв’язку із затримкою у отриманні банківської гарантії забезпечення виконання договору, нами як учасником переможцем не було можливості надати та підписати договір у строк не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Зазначаємо що ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" не відмовлялися від підписання договору та надіслали лист на офіційну електронну пошту Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради - zkg@zhmr.gov.ua, з проханням продовжити строк для укладання договору (додаються). Відповідно до п. 2 розділу VI тендерної документації, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Однак, Замовник чомусь не захотів продовжити строк для укладання договору з учасником який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, що в свою чергу несе значні перевитрати для бюджету. Чим порушено ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Слід зазначити що ідентичної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Державна аудиторська служба України. На підставі вищевказаного вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога не підлягає задоволенню виходячи із наступного. Протоколом від 28.05.2024 року №178 ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" було визначено переможцем закупівлі Реконструкція діючого каналізаційного напірного колектору від головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) по вул. Мельнична до очисних споруд каналізації (ОСК) у м. Жмеринка Вінницької області (коригування). Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. В даному випадку кінцевою датою для укладення договору було 12 червня 2024 року. В період з 28.05.2024 по 12.06.2024 року Замовник жодних листів від ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" про продовження строку для укладення договору не отримував. В усній формі також жодних повідомлень також не було. Крім того, ми неодноразово в телефонній розмові запрошували вас для підписання договору, але з Вашого боку не було жодної реакції. Таким чином, враховуючи вищезазначене, Замовником, 13.06.2024 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" через те що не надано у строк підписаний договір. Ваше твердження що Вами були надіслані листи про продовження строку для укладення договору, також не відповідає дійсності, оскільки протокол про відхилення було завантажено о 16 10, а листи від Вас надійшли 13.06.2024 року о 17 15 та 2033, тобто вже після оприлюднення рішення та після закінчення робочого часу (скріншоти з електронної пошти додаються).
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована
КЕП

Вимога

Номер: 9952c0762d31425eade58316b67fba57
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-07-008763-a.b1
Назва: Вимога
Скарга:
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – «Замовник») 07.05.2024 р. було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Реконструкція діючого каналізаційного напірного колектору від головної каналізаційної насосної станції (ГКНС) по вул. Мельнична до очисних споруд каналізації (ОСК) у м. Жмеринка Вінницької області (коригування), UA-2024-05-07-008763-a. Згідно Закону України про публічні закупівлі від 5.12.2015 № 922-VIII (далі – «Закон») та статті 16 Закону Замовником до закупівлі UA-2024-05-07-008763-a було встановлено кваліфікаційні критерії. Відповідно п.п. 5.3. п.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступне: «5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Документи які підтверджують прийняття об’єкта в експлуатацію повинні відповідати вимогам Постанови КМУ №406 від 07.06.2017р. Інформація вказана в документах про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів які Учасник надав на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинна бути доступна для перевірки в державних будівельних реєстрах. У випадку якщо Замовником буде встановлено що у відповідних державних будівельних реєстрах відсутня інформація про Учасника як про виконавця/співвиконавця договору який Учасник надав в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, пропозиція такого Учасника буде відхилена як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років з урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.». Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону. Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У відповідності до зазначеної норми замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов. Учасник закупівлі вважає, що вимога стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на підтвердження якої учасники мають надати документи які підтверджують прийняття об’єкта в експлуатацію та наявність такої інформації у відповідних державних будівельних реєстрах є дискримінаційною та такою, що суттєво порушує Закон та звужує коло учасників. Ця вимога не може бути виконана, оскільки даний документ є виключно документом замовника, а інформація яка в ній зазначається є конфіденційною. Також хочемо зазначити, стосовно подібних вимог Замовника є позитивний досвід учасників закупівель, які подавали скаргу до АМКУ про визнання даних вимог дискримінаційними. Результатом даних скарг є задоволення вимоги та визнання її такою, що порушує Закон та обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (Рішення АМКУ № 4371-р/пк-пз від 04.07.2017 р. на скаргу UA-2017-06-02-001899-b.b1). Виходячи із вищевикладеного Учасник закупівлі просить Вас розглянути нашу вимогу та задовільнити її шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити умову щодо надання документів, які підтверджують прийняття об’єкта в експлуатацію та її підтвердження в державних будівельних реєстрах щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 10.05.2024 11:38
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМБУДІНДУСТРІЯ", Поляков Сергей 380956196449 PPKBI2004@GMAIL.COM http://ksi.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 79c5fd3e3caf454a9a71875cc60f919e
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні умови
Опис заперечення: Відповідно до Закону України про публічні закупівлі від 5.12.2015 № 922-VIII, Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та практику АМКУ по аналогічним скаргам, вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наданя документів які підтверджують прийняття об’єкта в експлуатацію оскільки даний документ є виключно документом замовника, а інформація яка в ній зазначається є конфіденційною.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Відповідно п.п. 5.3. п.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступне:
«5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Документи які підтверджують прийняття об’єкта в експлуатацію повинні відповідати вимогам Постанови КМУ №406 від 07.06.2017р. Інформація вказана в документах про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів які Учасник надав на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинна бути доступна для перевірки в державних будівельних реєстрах. У випадку якщо Замовником буде встановлено що у відповідних державних будівельних реєстрах відсутня інформація про Учасника як про виконавця/співвиконавця договору який Учасник надав в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, пропозиція такого Учасника буде відхилена як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років з урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.».
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону.
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У відповідності до зазначеної норми замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов.
Учасник закупівлі вважає, що вимога стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на підтвердження якої учасники мають надати документи які підтверджують прийняття об’єкта в експлуатацію та наявність такої інформації у відповідних державних будівельних реєстрах є дискримінаційною та такою, що суттєво порушує Закон та звужує коло учасників. Ця вимога не може бути виконана, оскільки даний документ є виключно документом замовника, а інформація яка в ній зазначається є конфіденційною.
Також хочемо зазначити, стосовно подібних вимог Замовника є позитивний досвід учасників закупівель, які подавали скаргу до АМКУ про визнання даних вимог дискримінаційними. Результатом даних скарг є задоволення вимоги та визнання її такою, що порушує Закон та обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (Рішення АМКУ № 4371-р/пк-пз від 04.07.2017 р. на скаргу UA-2017-06-02-001899-b.b1).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації