-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дріт зварювальний
увага внесені зміни в Додаток 3 ТД
Торги не відбулися
2 383 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 917.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 917.50 UAH
Період оскарження:
18.11.2022 14:10 - 26.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога щодо перегляду рішення про дискваліфікацію
Номер:
099e2c0c564041f199ee15f673e81e48
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-18-009141-a.b3
Назва:
вимога щодо перегляду рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Протокольним рішенням Уповноваженої особи філії «Рефрижераторна вагонна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»№ 151-МТР від 02 грудня 2022 року тендерну пропозицію (далі – ТП) ПрАТ «ПлазмаТек» було відхилено. Підставами для відхилення зазначено наступні причини:
«- відповідно до тендерної документації Розділ 1. п.4 п.п. 4.5. «Умови поставки товару: DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010», а учасник у довідці «Дані на товар» Додаток 10 зазначив умови щодо транспортування товару DAP (автотранспорт).
- згідно Технічної специфікації на закупівлю (Додаток 7 до тендерної документації) в технічних вимогах зазначалося, що «Дріт намотаний рядно на пластикові* котушки по 15 кг. Зовнішній діаметр котушки – 300 мм», проте, ні в документах, які підтверджують відповідність і якість продукції, ні в довідці Дані про товар не зазначено характеристики щодо котушки.
- учасником було запропоновано, як аналог дроту зварювального марки Св08Г2С - дріт зварювальний марки G4Si1, проте не було надано порівняльної таблиці характеристик (Додаток 8, п.4, Таблиця 1). Варто зазначити, що в ДСТУ EN ISO дані щодо дроту зварювального марки Св08Г2С відсутні».
ПрАТ «ПлазмаТек» не погоджується з рішенням про дискваліфікацію та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наступного:
1) Щодо невідповідності умові поставки зазначеній в ТП вимогам тендерної документації (далі – ТД), ПрАТ «ПлазмаТек» повідомляє, що єдиною відмінністю між базисом поставки «DAP» та «DDP» є те, що базис поставки «DDP» передбачає поставку зі сплатою мита. ПрАТ «ПлазмаТек» є резидентом України, поставка здійснюється в межах території України сплата будь-якого мита не передбачена Митним кодексом України, а тому, зазначені базиси поставки в даній ситуації є аналогічними.
2) Щодо відсутності характеристики котушки в складі ТП, учасником надано Гарантійний лист про погодження підписання Договору на умовах Замовника та підписаний додаток 6 «Проект договору поставки», який містить в тому числі Специфікацію №1. Згідно Специфікації №1, Постачальник зобов’язаний поставити Товар: «Дріт намотаний рядно на пластикові* котушки по 15 кг. Зовнішній діаметр котушки – 300 мм». Підписання вищезазначеної Специфікації свідчить про погодження Учасника поставити товар що відповідає вимогам ТД.
ПрАТ «ПлазмаТек» повідомляє що в складі ТП було надано Сертифікат відповідності, який зареєстровано в реєстрі ДП НТЦ «СЕПРОЗ» НАН України за № UA.10350.00006-21. Відповідно до вищезазначеного сертифікату передбачено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ ЕN ISO 544:2019, які містять наступні вимоги до якості котушки «Ґратчаста бобіна (BS), позначення - BS 300, зовнішній діаметр - 300 ± 5»
Також в складі ТП Учасником було надано Додаток №5 згідно якого Приватне акціонерне товариство «ПлазмаТек», надає свою пропозицію для підписання договору згідно Додатку №6 та згідно з Технічною специфікацією (Додаток № 7 до тендерної документації) замовника торгів;
3) Щодо не надання порівняльної таблиці, повідомляємо що відповідно до п. 4.1 Додатку 8: «якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації», учасник повинен надати порівняльну Таблицю 1 технічних та якісних характеристик згідно Додатку №А.
Відповідно до абз. 6 п.2.1. додатку 8, якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу. В складі тендерної пропозиції Учасником було надано скановану копію ДСТУ ЕN ISO 14341:2014.
ТД містить вимогу надання порівняльної таблиці, у випадку якщо «продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації», одним із видів нормативно-технічної документації є сканована копія ДСТУ, яка і була надана Учасником. Варто зазначити, що в складі ТД відсутні будь-які вимоги щодо змісту ДСТУ. Окрім того в складі ТП було надано Сертифікат якості.
Вважаємо відхилення пропозиції ПрАТ «ПлазмаТек» неправомірним, вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію та повторного розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №221202-09.pdf 02.12.2022 18:55
Дата подачі:
02.12.2022 18:55
Вирішення:
1) Щодо невідповідності умові поставки зазначеній в ТП вимогам тендерної документації DAP (Delivered At Place) — вказано місце призначення (новий термін), DDP (Delivered Duty Paid, постачання зі сплатою мита) — вказано місце призначення, товар доставляється замовнику, митні платежі, та інші платежі, пов'язані з страхуванням ризиків, здійснює постачальник. Замовником не передбачалися інші умови поставки крім DDP.
2) Щодо відсутності характеристики котушки в складі ТП. Надання листа погодження у складі ТП не підтверджує надання інформації, яка повинна зазначатись в довідках про товар, а саме в Довідці «Дані про товар» та відсутній взагалі «Порівняльній таблиці». Тим більше, вимога «Зовнішній діаметр котушки – 300 мм» є принципово важливою, бо котушки саме такого діаметра використовуються на виробництві.
3) Щодо не надання порівняльної таблиці. Відповідно до п. 4.1 Додатку 8: «якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації», учасник повинен надати порівняльну Таблицю 1 технічних та якісних характеристик згідно Додатку №А.»
В технічній специфікації замовника вимагається:
«Дріт зварювальний марки Св-08Г2С**
**або еквівалент (технічні параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції та технічним вимогам або мати не гірші показники ніж у замовленому товару).»
Учасником було запропоновано, як аналог дроту зварювального марки Св08Г2С - дріт зварювальний марки G4Si1. Учасником було надано скановану копію ДСТУ ЕN ISO 14341:2014, в якому немає згадки про марку дроту Св08Г2С. Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації», учасник повинен надати порівняльну Таблицю 1 технічних та якісних характеристик згідно Додатку №А.
4) Щодо скасування рішення про дискваліфікацію та повторного розгляду. Відповідно Закону у Замовника немає права переглядати прийняті рішення.
У цій ситуації звернення учасника за змістом не відповідає наведеній нормі. Зі свого боку учасник процедури закупівлі, ТП якого замовник відхилив, може звернутися з вимогою надати додаткову інформацію про причини.
Якщо учасник вважає ухвалене рішення або бездіяльність замовника такими, що не відповідають вимогам законодавства, він має право оскаржувати їх до Колегії АМКУ у порядку, який визначає стаття 18 Закону № 922.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Зміна умови оплати
Номер:
9f6c8fbed0604b838b3a5dd4c051b082
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-18-009141-a.c2
Назва:
Зміна умови оплати
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИК!
Повідомляю, що з жовтня 2022 року Державна податкова служба України масово здійснює зупинення реєстрацій податкових накладних, направлених платником податку на реєстрацію (Понад 2 млн заблокованих податкових накладних на 15.11.2022) .
Це масове явище по Україні, стосовно якого платниками податків вже створено:
1.«Петиція до Верховної Ради України Про повну відміну блокування податкових накладних з ПДВ (скасування Постанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11 грудня 2019 р.) ( https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/11061 )».
2. Петиція до Президента України «Визнати право платника податків (податкового агента) на презумпцію невинуватості ( https://petition.president.gov.ua/petition/165654 )».
3. Петиція до Президента України «ПРО ВІДСУТНІСТЬ МОЖЛИВІСТІ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ (https://petition.president.gov.ua/petition/167520 )».
Також, 15.11.2022. СПІЛКА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМЦІВ (СУП) звернулася до Президента ( https://sup.org.ua/uk/news/788 ) України з пропозицією надати доручення Уряду щодо негайного врегулювання проблемних питань бізнесу пов’язаних із блокуванням податкових накладних, зокрема шляхом: 1) повернення презумпції невинуватості платнику податків та запровадження автоматичної реєстрації заблокованих податкових накладних протягом 30 днів; 2) налагодження роботи сервісної функції Державної податкової служби України в частині надання мотивованих пояснень бізнесу щодо причин блокування та відмов у прийнятті таблиць платника податків (наразі у рішеннях про блокування податкова посилається лише на пункти блокування, а не причини); 3) забезпечення цілодобової роботи електронних сервісів Державної податкової служби України для реєстрації податкових накладних; 4) запровадження відповідальності посадових осіб Державної податкової служби України за прийняття неправомірних рішень щодо блокування податкових накладних, безпричинного неприйняття таблиць платників податків або їх безпідставне скасування; 5) запровадження публічності даних про кількість заблокованих податкових накладних, щомісячного аналізу скарг бізнесу та ефективності роботи Державної податкової служби України в частині адміністрування податку на додану вартість.
У опублікованої Вами тендерної документації по цієї закупівлі вказані наступні умови оплати:
«Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації (-й) № ___ (Додаток (-ки) __) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.».
Повідомляємо Вам, що зараз платник податку ПДВ має реальну можливість лише оформити податкову накладну в електронній формі та направити її на реєстрацію до єдиного реєстру податкових накладних відповідно до вимог чинного законодавства. Бути впевненим у тому що Державна податкова служба не зупинить реєстрацію податкової накладної наразі не можливо.
Тому, просимо умови порядку здійснення оплати прописати наступним чином:
«Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури на цю партію»
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2022 10:21
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Виправлення помилки
Номер:
4f1fafdafcc34137a6efc46641b33c90
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-18-009141-a.c1
Назва:
Виправлення помилки
Вимога:
Шановний замовник!
У Тендерній Документації цієї Закупівлі у технічній специфікації вказано найменування Товару «Дріт зварювальний Св-08Г2С 1,2мм на пластиковій котушці» а у Технічних умовах вказано «Дріт зварювальний A-G-4Si1 (Св-08Г2С) Ǿ1,2мм ДСТУ EN ISO 14341:2014».
Повідомляю, що Товар «Дріт зварювальний Св-08Г2С» не має ніякого відношення до технічного стандарту «ДСТУ EN ISO 14341:2014». Інформація що до Дроту зварювального Св-08Г2С у ДСТУ EN ISO 14341:2014 взагалі відсутня. Будемо дуже вдячні як що Ви повідомите, де у ДСТУ EN ISO 14341:2014 присутня інформація про Дріт зварювальний Св-08Г2С. Тобто Ви оголосили про намір придбати Товар, але посилання до технічного стандарту вказано не вірно. Дріт зварювальний Св-08Г2С закладений у перелік необхідних матеріалів для АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», тому і технічна документація повинна бути виключно на Дріт зварювальний Св-08Г2С. Сировину – катанку Св-08Г2С для виробництва Дроту зварювального Св-08Г2С, як виробляв, так і продовжує виробляти Український металургійний комбінат ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» згідно ТУ 14-15-346-94, ДСТУ 3058-95. Дріт зварювальний Св-08Г2С виробляють усі вітчизнянні виробники зварювального дроту, які розробили технічні умови на нього. Наприклад існує ТУ У 24.3-41516922-002:2019 ДРІТ СТАЛЕВИЙ ЗВАРЮВАЛЬНИЙ яке є повним аналогом ГОСТ 2246-70, у якому максимально прописані усі потрібні вимоги до Дроту зварювального Св-08Г2С. Можливо використовувати ці ТУ з вказанням аналогічного еквіваленту, або можна взяти з цього ТУ технічні вимоги та характеристики, та використовувати їх для технічних вимог до товару. Терміни «A-G-4Si1» та «ДСТУ EN ISO 14341:2014» не мають ні якого відношення до Дроту зварювального Св-08Г2С, тому їх присутність у технічних вимогах це є груба технічна помилка. Просимо виправити помилку, видалити терміни «A-G-4Si1» та «ДСТУ EN ISO 14341:2014» та вірно прописати технічні вимоги та технічні характеристики до Дроту зварювального Св-08Г2С.
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2022 10:03
Вирішення:
Добрий день! Найближчим часом будуть внесені зміни в ТД. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено