-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Наркотичні, психотропні та наркозні препарати - Морфін гідрохлорид «Morphine» (33661200-3), Фентаніл «Fentanyl» (33661200-3), Кетамін «Ketamine» (33661100-2), Сибазон «Diazepam» (33661500-6), Пропофол «Propofol» (33661500-6), Тіопентал «Thiopental» (33661100-2), Дитилін «Suxamethonium» (33661700-8)) – 7 найменувань
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2022 15:53 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
запит на зміни
Номер:
d94d994954014f0bac6fb2faa4bfb299
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-001331-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2022-01-14-001331-b.docx 21.01.2022 09:10
- Протокол _3.PDF 21.01.2022 10:58
Дата подачі:
21.01.2022 09:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Висловлюю Вам свою повагу та надаю відповідь на Вашу вимогу. У відповідь на вимогу № UA-2022-01-14-001331-B.B1 від 21.01.2022 щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації на закупівлю наркотичних засобів та психотропних речовин і поділу специфікації на окремі лоти, повідомляємо наступне: Тендерна документація цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (зі змінами і доповненнями) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Разом з тим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та визначити критерії такого поділу. Тобто, розподілити предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Перелік лікарських засобів, який заявлено на тендер, був сформований виходячи з їх функціонального призначення та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Усі лікарські засоби, зазначені в специфікації товару, підлягають предметно-кількісному обліку та їх обіг регулюється нормативно-правовими актами законодавства України. При плануванні предмету закупівлі замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі наркотичних засобів за єдиною закупівлею є доцільною, економічно вигідним та не призведе до зниження конкуренції. Слід зазначити, що спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 на який Ви посилаєтесь, носить рекомендаційний характер, не є чинним нормативно-правовим актом, який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт, послуг. Крім того кожна юридична або фізична особа має право на отримання ліцензії на рівних умовах і Держава в свою чергу не обмежує отримання дозволу на провадження певного виду діяльності. Ліцензія на здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів може бути видана суб'єкту господарювання на декілька видів діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів або на окремий її вид (Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» зі змінами, Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» зі змінами). На підставі вищезазначеного вимога за № UA-2022-01-14-001331-B.B1 залишена без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.01.2022 10:59