• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги: фізичної охорони, пультової охорони на об’єктах ЛКП " Львівавтодор "

Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7.

Завершена

573 281.08 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 732.81 UAH
Період оскарження: 28.12.2021 18:29 - 14.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 8323bbdab1f34abea9f4abea6277d701
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-007440-b.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо протиправного визнання переможця процедури закупівлі. Деталі у вкладеннях.
Дата розгляду скарги: 16.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2022 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.02.2022 15:44
Автор: ТОВ "КОДЕКС БЕЗПЕКИ ГРУП", Ігор Проць +380679323667 kodeksbezpekygrup@gmail.com
Вимога
Є відповідь

оскарження результатів аукціону

Номер: 2a0c39d043b14b31ac54899647137432
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-007440-b.b2
Назва: оскарження результатів аукціону
Вимога:
оскарження цінової пропозиції за результатами аукціону
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Частиною чотирнадцятою статті 29 Закону визначено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. За результатами електронного аукціону який відбувся 19 січня 2022 року , найбільш економічно вигідною пропозицією було надано учасником ТзОВ « САТИШ » . За результатами поданих Учасником документів було встановлено, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником та відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

оскарження результатів кваліфікації

Номер: 3ed9340e65c341f7be4513d0c772a60c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-28-007440-b.c1
Назва: оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
оскарження цінової пропозиції за результатами аукціону
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Частиною чотирнадцятою статті 29 Закону визначено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. За результатами електронного аукціону який відбувся 19 січня 2022 року , найбільш економічно вигідною пропозицією було надано учасником ТзОВ « САТИШ » . За результатами поданих Учасником документів було встановлено, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником та відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Статус вимоги: Відхилено