• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби для обробки усіх видів поверхонь, шкіри, слизових оболонок порожнечі роту, азопірамові проби та інше

Дезінфікуючі засоби для обробки усіх видів поверхонь, шкіри, слизових оболонок порожнечі роту, азопірамові проби та інше

Торги відмінено

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 16:23 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення закону, дискримінаційні вимоги

Номер: cc680b1a3a3f4c9e9d4464f2c2ece3e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-017608-c.c1
Назва: Порушення закону, дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, оголошена Вами закупівля UA-2021-12-20-017608-c за Код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби для обробки усіх видів поверхонь, шкіри, слизових оболонок порожнечі роту, азопірамові проби та інше: ДК 24455000-8 Дезінфекційні засоби) є однією із трьох об’явлених за таким кодом, отже Ви розбили закупівлі за одним кодом та відповідно за різними постачальниками. Так в 2021р Ви практично щомісяця замовляли ці засоби без використання електронної системи COVID-19 , навіть тоді, коли дія Закону була призупинена . Тож зараз Ви виділили в окрему закупівлю засоби одного виробника та його представника(-ів). Та Ви припустились помилки, прописавши як завжди, Перекис водню 50-55% та Азопірамову пробу в цей список дезінфікуючих засобів. Так Ви робили, коли закупівлі проходили за прямими договорами, але зараз відкриті торги саме за кодом 24450000-3 Дезінфікуючі засоби. Перекис водню 50-55% відноситься до основних неорганічних хімічних речовин та має інший код 24315300-8 Пероксид водню (Код ДК 016-2010 – 20.13.6), тож даний засіб необхідно видалити із даної закупівлі. Теж стосується і Азопірамової проби, яка не є дезінфекційним засобом і може відноситись, ну наприклад, до коду 33696300-8 Хімічні реактиви, чи іншого, це вже на ваш «смак». Тож і цю позицію необхідно видалити з тендерної документації. Нагадуємо, що пунктом 3 розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. Тож, Замовник в порушення порядку визначення предмета закупівлі Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення не вірно визначив код ДК 021:2015 засобу Перекис водню 50-55%, відносивши до його дезінфікуючих засобів й прописавши його під код ДК 021:2015 24455000-8 — Дезінфекційні засоби, адже згідно ДК 021:2015 мав би бути інший код, а саме ДК 021:2015 : 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, оскільки в класифікаторі прямо вказано про код ДК 021:2015 : 24315300-8 Пероксид водню. Тож, яким чином Замовник відніс дану позицію засобу до коду ДК 021:2015 24455000-8 — Дезінфекційні засоби нам невідомо, адже Перекис водню 50-55% не є дезінфекційним засобом, навіть у Державному реєстрі дезінфікуючих засобів відсутній цей засіб. Ці факти щодо Перекис водню 50-55% та Азопірамову пробу можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, без можливості вільної конкуренції серед усіх можливих учасників тендеру. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником вказані конкретні торгівельні марки, що не дозволяє учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Що стосується ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, викладені в Додатку 2, то ніхто окрім двох представників виробника не зможе надати еквіваленти за сукупністю всіх викладених вимог, тож стає зрозуміло, що навіть кращі еквіваленти інших виробників будуть не відповідати вимогам, отже конкуренції не має, а лише дискримінаційні вимоги насамперед до складу. Згідно Єдиного державного реєстру дезінфекційних засобів саме з таким складом є лише заявлені засоби, які належать одній групі компаній, отже дійсно за складом не має інших засобів та інших виробників. Замовник у вимогах до складу в кожному засобі вказує конкретні діючі речовини та їх кількість і забороняє будь які інші, що не входять до складу заявленого засобу та виставляє такі аргументації: З метою недопущення закупівлі неякісного товару у складі засобу повинно бути не менше шести-семи діючих інгредієнтів, а саме: N--амінопропіл)-N-додецилпропан- 1,3-діамін у межах 12,5-17,5%, дидецилдиметиламонію хлорид в межах 4,5-5,8%, алкілдиметилбензиламонію хлорид в межах 10,0-11,3%, діоктилдиметиламонію хлорид в межах 3,0-4,4%, октилдимениламонію хлорид в межах 7,5-8,8%, з них не менше трьох стерилізуючих інгредієнтів, а також спирту в межах 3,7 - 4,5%. Або: З метою недопущення закупівлі неякісного товару, в складі повинні бути триаміни, які не дають привикання мікобактерії до туберкульозу(???) та створюють стерилізуючий ефект засобу(???), а також дидецилдиметиламонію не менше 0,06-0,08%, та ізопропілового спирту понад 65%. Тобто, всі інші засоби є неякісними? Замовник взяв на себе повноваження таким чином заявити, що тільки заявлені ним засоби є якісними, це не припустимо! Всі засоби, які є зареєстровані згідно чинного законодавства мають дозвіл на застосування відповідно до документації, тож Замовник перевищив свої повноваження заявляючи про якість засобів лише при наявності заявленого складу. Враховуючи такі вимоги, просимо Замовника надати інформацію про двох виробників, які б відповідали всім заявленим вимогам. В разі неспроможності надати еквіваленти по всім позиціям, видалити обмеження в складі, адже жодного наказу МОЗ не існує про будь які обмеження діючих речовин чи їх заборону, а склад визначає виробник і несе повну відповідальність за якість свого виробу. Дивують вимоги до засобу «ДЕЗолайт» для дезінфекції виробів медичного призначення включаючи стоматологічні інструменти суміщена з ПСО : Термін зберігання робочих розчинів не менше – 28 діб. Ви збираєтесь протягом 28 діб проводити дезінфекцію інструментів в одному і тому ж розчині? І це в перинатальному центрі? Або «ДЕЗфарм»- не менше 14 діб – для дезінфекції суміщеної з перед- стерилізаційним очищенням мед. інструментів, в т.ч. жорстких та гнучких ендоскопів? А навіщо вам - Термін придатності робочого розчину повинен бути не менше 15 діб, це для профілактичної, поточної та заключної дезінфекції поверхонь приміщень, «ДЕЗхлор» (1000 табл. по 1,0±0,1г), тобто хлорний засіб, який має готуватись кожного дня і не має необхідності його зберігати. Навіщо вимога про термін придатності не менше 5-х років? Ви ж закуповуєте на рік? Як Ви будете оцінювати відповідність, Ви ж не вимагаєте жодних підтверджуючих відповідність документів (реєстрацію, Висновок СЕЕ, Сертифікат якості, Інструкція) лише застереження : «УВАГА.: відповідно до пункту 2 підпункту 1 статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі» пропозиції учасників торгів, які не будуть відповідати вимогам технічної специфікації предмету закупівлі тендерної документації та містити недостовірні, неправдиві відомості щодо еквівалентності запропонованих товарів, викладених в порівняльних таблицях з посиланням на конкретні пункти інструкцій, методичних вказівок, висновків будуть відхилені.» Отже, вимагаємо, видалити дискримінаційні вимоги викладені нами вище у вимозі та не порушувати вищезазначений Закон, бо метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, за результатом розгляду вашої вимоги прийнято рішення про відміну торгів UA-2021-12-20-017608-c у зв'язку із неможливістю усунення порушень, керуючись п.п.2 п.1 ст.32 Закону україни "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено