-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій
Торги не відбулися
676 951.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 384.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 384.76 UAH
Період уточнення:
21.05.2021 16:27 - 27.05.2021 00:00
Відповідь надана
Просимо внести зміни у Додаток №3 тендерної документації
Номер:
edd22c39e211470282400f5a4386a72a
Дата опублікування:
26.05.2021 13:10
Опис:
Просимо внести зміни у Додаток №3 тендерної документації, а саме додати вимогу до Учасників: перед поданням тендерної пропозиції Учасник повинен здійснити виїзди на об'єкти для обстеження деревини горищних приміщень закладів Замовника (щодо наявності доступу на горища та наявності можливості виконання робіт, відсутності покрівельних матеріалів, паробар’єру, плівки, тощо на дерев’яних конструкціях), про що Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний Акт обстеження у довільній формі, підписаний Замовником та Учасником. Вимога надання Акту обстеження не є дискримінаційною згідно рішення Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2020 №21489-р/пк-пз, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-001055-b , та дозволить Учасникам заздалегідь оцінити свої витрати, розгорнуту площу дерев’яних конструкцій та можливість якісно виконати вогнезахисне обробляння.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач! Дякуємо за запитання.
При складанні тендерної документації Замовником взято до у ваги факт розповсюдження коронавірусної інфекції на території країни, й той факт, що Учасниками можуть бути мешканці червоної зони. Більшістю об’єктами надання послуг являються заклади освіти (дошкільні навчальні заклади), розповсюдження коронавірусної інфекції, в яких навчання проходить протягом року, тож відвідування сторонніх осіб в робочий час ставить під загрозу життя та здоров’я учнів та вчителів. Відповідно до статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник дотримується принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, прохання про внесення змін і встановлення вимоги щодо виїзду на об’єкти обстеження являється дискримінаційною вимогою та обмежує конкуренцію учасників з інших міст та областей. Додатково звертаємо увагу на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Дата відповіді:
28.05.2021 15:42
Відповідь надана
Просимо внести зміни до документації оголошення про закупівлю
Номер:
da3e4781c56440aa91ea4ce543002de3
Дата опублікування:
26.05.2021 12:44
Опис:
Для запобігання неякісного виконання послуг несумлінними виконавцями за аномально низькими цінами послуг (коли ціна послуг нижче відпускної вартості вогнезахисного матеріалу у виробника, а учасники-переможці не виконують роботи, а тільки надають акти ВР), просимо додати пункт 5.3 до проекту договору в додатку №5 до тендерної документації у наступній редакції: 5.3.Після закінчення надання Послуг Виконавець надає Замовнику Акт наданих Послуг за формою кб-2в, копію сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України на використаний вогнезахисний матеріал з печаткою виробника та копію протоколу (випробувань зразків обробленої деревини закладів Замовника за рахунок Виконавця), виданого акредитованою державною Дослідно-випробувальною лабораторією Аварійно-рятувального загіну спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області, яка має свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду згідно Закону України „Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Виконавець усуває недоліки (дефекти) виявлені в наданих Послугах (у разі їх виявлення). Замовник приймає надані Послуги та підписує Акт наданих Послуг. Оригінал протоколу контролю якості надається після остаточного розрахунку Замовника перед Виконавцем.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач!
Проект договору наданий в складі тендерної документації наданий з урахуванням специфіки виконання предмету закупівлі та типовим договором Замовника торгів. Враховуючи зазначене для виконання робіт за предметом закупівлі є достатнім наданий проект договору.
Дата відповіді:
28.05.2021 15:41
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
ec0ee4f5ba0c4ee3ab134612a88ad613
Дата опублікування:
26.05.2021 11:43
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас виключити незаконну вимогу з тендерної документації відкритих торгів, а саме: пункт 24. Додатку №4 „Гарантійний лист/довідка від виробника про те, що підприємством було пройдено навчання щодо професіонального виконання робіт по обробці дерев'яних конструкцій вогнезахисною сумішшю ANTIFIRE IMPREGNAT або еквівалентом.” Дана вимога є незаконною, тому що ліцензійна діяльність з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій регулюється законами України та підзаконними актами, в яких є перелік документів, необхідних і достатніх для виконання робіт, а саме ЗАКОН УКРАЇНИ Про ліцензування видів господарської діяльності, «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 № 1417 (із змінами, в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ від 31.07.2017 № 657), до «Правил з вогнезахисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064, іншими підзаконними актами. Вимога до ліцензіатів (виконавців робіт) про навчання щодо професіонального виконання робіт по обробці дерев'яних конструкцій вогнезахисною сумішшю виробником вогнезахисного засобу в них відсутня. Крім того, у виробника вогнезахисного засобу ANTIFIRE IMPREGNAT - ТОВ "НВП "АСТА" код ЄДРПОУ 41197571 у довідці з ЄДРПОУ відсутній вид діяльності для провадження навчальної діяльності, а саме: 85.42 Вища освіта (основний); або 85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.; або 85.60 Допоміжна діяльність у сфері освіти; або 85.32 Професійно-технічна освіта; або будь-який інший вид господарської діяльності для видачі чинного документа про проходження навчання співробітників контрагентів-ліцензіатів. Вимога про надання у складі тендерної пропозиції учасника нечинних документів про проходження навчання у виробника вогнезахисного засобу ANTIFIRE IMPREGNAT є протизаконною. Просимо Вас виключити пункт 24. Додатку №4 тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач!
Належна кваліфікація персоналу завжди була одним з ключових аспектів виконання робіт якісно, надійно та безпечно. Підтвердження кваліфікації персоналу третьою незалежною стороною - одна з ключових вимог. Замовник має право вимагати підтвердження кваліфікації працівників, оскільки підтвердження кваліфікації на пряму впливає на технічні, якісні характеристики пропонуємого товару та на строки виконання умов закупівлі.
Дата відповіді:
28.05.2021 15:40
Відповідь надана
Умови тендерної документації
Номер:
e9fae9f52bea4ffa8114cfacdd10d0d6
Дата опублікування:
25.05.2021 14:36
Опис:
1) Згідно умов Тендерної документації на закупівлю за предметом: Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій код ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини, затвердженої рішенням тендерного комітету від «21» травня 2021 року № 99 (далі – Тендерна документація) Замовник вимагає від учасників подання ними в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням:
найменування контрагента,
предмету договору,
контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);
стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частина 4 статті 5 Закону зазначає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дискримінаційними вимогами є, зокрема вимоги, що обмежують конкуренцію.
Запитання Замовнику: чи може учасник на підтвердження кваліфікаційному критерію надати інформацію про досвід виконання покрівельних робіт чи послуг, що є схожим до пердмету закупівлі?
2) Згідно пункту 11 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров'я України. Втім, не зазначено на що саме (на який саме асіб, матеріал, товар, речовину тощо) учасник повинен надати таку копію Висновку.
Запитання Замовнику: Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров'я України на що саме повинен завантажити у складі тендерної пропозиції Учасник?
3) Згідно пункту 24 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист/довідка від виробника про те, що підприємством було пройдено навчання щодо професіонального виконання робіт по обробці дерев'яних конструкцій вогнезахисною сумішшю ANTIFIRE IMPREGNAT або еквівалентом. Зазначена вимога вказує про порушення частини 4 статті 5 Закону та частини 4 статті 22 Закону, адже виконати таку вимогу може тільки «Виробник», та не дає можливості участі постачальникам, надавачам послуг, виконавцям робіт тощо, що в свою чергу обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Запитання Замовнику: чи може надавати таку довідку не учасник, якщо він не є виробником та чи буде це підставою для відхилення його пропозиції?
4) Згідно пункту 24 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції Копію дійсного сертифікату відповідності системи менеджменту якості учасника вимогам щодо застосування ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Запитання Замовнику: яким чином застосування ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) відноситься до предмету закупівлі? Яким чином Замовником виконано зобов’язання Закону щодо заборони встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в цій частині?
Та чи буде весено зміни до тендерної документації для забезпечення для забезпечення участі у процедурах закупівель на рівних умовах, згідно частини 2 статті 5 Закону щодо всіх пунктів, зазначених вище?
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач! Дякуємо за запитання.
1) Замовник торгів у відповідності до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" має право вимагати підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору саме за предметом закупівлі. Враховуючи вимоги закону та тендерної документації аналогічний договір має бути наданий за предметом закупівлі.
2) Відповідно до предмету закупівлі «Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій» учасник повинен надати у складі тендерної документації копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вогнезахисної суміші для обробки дерев'яних конствукцій виданого Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров'я України, яка відповідає предмету закупівлі.
3) Належна кваліфікація персоналу завжди була одним з ключових аспектів виконання робіт якісно, надійно та безпечно. Підтвердження кваліфікації персоналу третьою незалежною стороною - одна з ключових вимог. Замовник має право вимагати підтвердження кваліфікації працівників, оскільки підтвердження кваліфікації на пряму впливає на технічні, якісні характеристики пропонуємого товару та на строки виконання умов закупівлі, разом з тим вимога тендерної документації не містить обмежень в наданні документів а містить вираз еквівалент.
4) Вимога Замовника Згідно пункту 24 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції Копію дійсного сертифікату відповідності системи менеджменту якості учасника вимогам щодо застосування ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), цілком відповідає чинному законодавству України. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт виключно якісного.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
28.05.2021 12:46