-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій
Торги не відбулися
676 951.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 384.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 384.76 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 16:27 - 02.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо переглянути рішення Замовника
Номер:
39626b2b8891487fa2557bc68c45e6f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-013482-b.b3
Назва:
Вимагаємо переглянути рішення Замовника
Вимога:
Найменування замовника:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження замовника:
63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань: 24288081
Найменування Учасника Колективне підприємство «Харківспецпром» код за ЄДРПОУ: 30652954 Поштова адреса (місце знаходження): 61015, м. Харків, вул. Верхня Гиївська, 39, к.2 Телефон, факс, e-mail: 057-751-90-20, kp_ksp@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-013482-b
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, село Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89; заклади Наталинської сільської ради
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
ВИМОГА
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, 20 липня 2021р. 16:01, Замовником НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА оприлюднений Протокол засідання тендерного комітету від 20 липня 2021р. №142, файл „Протокол розгляду.pdf” за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-21-013482-b, згідно якого за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» визначено переможцем процедури закупівлі послуг.
Згідно Таблиці №2 Додатку №2 до Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, а саме:
4. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; (підстава згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону):
2.1. Електронна довідка, або довідка, або нотаріально завірена копія документа (ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службова (посадова особу) переможця, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості не має. Документ має бути не більше 30-денної давнини від дати подання документа.
3. Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; (підстава згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону)
2.1. Електронна довідка, або довідка, або нотаріально завірена копія документа (ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що Фізична особа, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості не має. Документ має бути не більше 30-денної давнини від дати подання документа.
На час 16:30 та дату 30.07.2021р. Переможець ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (а саме починаючи з 20 липня 2021р. 16:01), НЕ НАДАВ ЗАМОВНИКУ ДОКУМЕНТИ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, а саме вище зазначену довідку, видану відповідним органом (МВС), який має такі повноваження.
Таким чином, в Замовника наявна причина для дискваліфікації Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО», який не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 –VIII.
Враховуючи наведене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо переглянути рішення Замовника, скасувати протокол №142 від 20 липня 2021 та дискваліфікувати пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО».
Директор Колективного підприємства «Харківспецпром» Ушаков Л.В. ___________
час 16:30 дата 30.07.2021р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _.PDF 30.07.2021 16:31
- Вимога _.PDF.p7s 30.07.2021 16:31
Дата подачі:
30.07.2021 16:31
Вирішення:
Відповідно до рішення АМКУ від 10.08.2021 року, час оприлюднення 13.08.2021 року, Замовник скасовує рішення про призначення ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» переможцем процедури закупівлі – «Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій».
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
b1da0c282e8544d582adb5b0fed64d7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-013482-b.c2
Назва:
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н, с. Купіль, вул. Перемоги, 10,
тел. (098)6468166, р/р UA443387830000026003055107888 в ТФ АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 338783, код ЄДРПОУ 39486590, e-mail: 39486590rvs@gmail.com
Вих. № 3243
від 27.07.2021 року
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» код ЄДРПОУ 39486590
Адреса: 31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н, с. Купіль, вул. Перемоги, буд.10
Тел.: (098) 6468166 ;
E-mail: 39486590rvs@gmail.com
Замовник: Наталинська сільська рада
Код ЄДРПОУ 24288081
Адреса: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Наталинською сільською радою (далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-013482-b за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій).
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» (надалі-Скаржник) виявило бажання взяти участь у вище вказаній закупівлі та згідно Тендерної документації
подало тендерну пропозицію.
За результатами аукціону, в якому приймали участь наступні Учасники:
1. КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦПРОМ"
2. ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ"
3. ТОВ « РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
4. ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"
За результатами розгляду переможцем процедури закупівлі ID UA-2021-05-21-013482-b 20.07.2021 року згідно Протоколу засідання тендерного комітету Наталинської сільської ради № 142 від 20 липня 2021 року було визнано Приватне підприємство «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» та Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Рішення про намір укласти договір.
Визнання переможця процедури закупівлі ID UA-2021-05-21-013482-b відбулось з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція містить ряд невідповідностей вимогам тендерної документації вказаної закупівлі:
На вимогу п.п.3.1 п.3 Додатку № 1 до тендерної документації надати в складі пропозиції Інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг по предмету закупівлі (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для надання послуг по предмету закупівлі) переможець процедури закупівлі ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" надали «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (№ 12.04/15 від 04.06.2021 р.) в якій вказано, що при наданні послуг з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій будуть задіяні наступні працівники: директор та три електромонтери охоронно-пожежної сигналізації. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, оскільки відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлені наступні кадрові вимоги: 1) Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння(фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
1.1.вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань“Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”); стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
2. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
2.1). для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
2.2). для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Згідно частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі »Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте Замовником даної закупівлі до Учасника ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» не було надано повідомлення з вимогою про усунення вище вказаних невідповідностей.
На вимогу п.14 Додатку № 4 до тендерної документації надати в складі Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України Приватним підприємством «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» надано Сертифікат відповідності, виданий ТОВ «Тестметрстандарт», та Довідку (Вих.№ 12.04/25 від 04.06.2021 року) з інформацією про сертифікацію просочувальної суміші ANTIFIRE IMPREGNAT. Наголошуємо, що Замовником закупівлі в Додатку № 4 до тендерної документації чітко визначено, який документ має бути надано Учасником в складі пропозиції: Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України. Тобто в вимозі п.14 Додатку № 4 вказано який документ необхідно надати, ким він має бути виданий, а подання аналогічного документу за суттю Замовником не передбачене.
Умовами тендерної документації було передбачено для надання послуг згідно предмету закупівлі застосування просочувальної суміші ANTIFIRE IMPREGNAT для поверхневої вогнезахисної обробки деревини (або еквівалент зі строком гарантії не менше 5 років), тобто передбачено надання аналогічного просочувального розчину саме з вище зазначеним Сертифікатом ДСНС, але не передбачено надання сертифікату, виданого будь-якою іншою установою, що проводить сертифікацію. Технічне завдання складено безпосередньо Замовником з чітким розумінням наявності усіх дозвільних та супровідних документів по розчину "ANTIFIRE IMPREGNANT". Тому наявність в складі пропозиції Довідки від ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» щодо сертифікації просочувальної суміші свідчить лише про одне - не відповідність вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації та додатках до неї, а саме технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вважаємо за необхідне додати, що з причини не надання в складі пропозиції Сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України Наталинською сільською радою, було відхилено пропозицію попереднього Учасника даної процедури закупівлі ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", як Учасника процедури закупівлі, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Замовник аргументує дискваліфікацію ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» ненаданням в складі пропозиції Сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України або листа-роз'яснення в довільній формі з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів. що свідчить про порушення Замовником чинного законодавства в сфері публічних закупівель, зокрема частини 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п.1 розділу III тендерної документації Замовником прописано, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. Документи, що не передбачені для учасників Господарським кодексом України, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Стосовно документів вказаних в Додатках до тендерної документації, що мають бути подані Учасниками процедури закупівлі, Замовником дана можливість не передбачена.
Умовами тендерної документації було передбачено для надання послуг згідно предмету закупівлі застосування просочувальної суміші ANTIFIRE IMPREGNAT для поверхневої вогнезахисної обробки деревини (або еквівалент зі строком гарантії не менше 5 років), що свідчить про те, що Замовник закупівлі надав рівні можливості для участі в ній, проте не дотримався принципів здійснення публічної закупівлі таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Оскільки тендерна пропозиція Учасника закупівлі ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-013482-b за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій не відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, а саме: кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам до предмету закупівлі та визначення переможця відбулись з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вважає рішення щодо визнання ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» переможцем закупівлі неправомірним.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ID UA-2021-05-21-013482-b ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО».
2. Зобов'язати Замовника почати розгляд наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
З повагою,
Директор ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» С.В. Гупалюк
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 28.07.2021 10:42
- рішення від 30.07.2021 № 17495.pdf 02.08.2021 11:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2021 № 18349.pdf 11.08.2021 17:59
- рішення від 10.08.2021 № 18349.pdf 13.08.2021 14:08
- Пояснення.pdf 03.08.2021 16:01
- Пояснення.docx 03.08.2021 16:01
- Відповідь.pdf 20.08.2021 19:37
- Відповідь.docx 20.08.2021 19:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 10:45
Дата розгляду скарги:
10.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2021 11:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2021 14:08
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2021 19:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет Наталинської сільської ради ретельно ознайомившись із рішенням АМКУ від 13.08.2021 року о 14:08, Замовник прийшов до наступних висновків.
Виконати рішення АМКУ від 13.08.2021 руку о 14:08, а саме, скасувати рішення про визначення ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» переможцем процедури закупівлі – «Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій».
Скарга
Відхилено
зобов'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Колективне підприємство «Харківспецпром»
Номер:
9ad7d479669642e4a7a6a11167e5231f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-013482-b.c1
Назва:
зобов'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Колективне підприємство «Харківспецпром»
Скарга:
СКАРГА
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі в Процедурі закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-013482-b) подали наступні учасники: ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС, ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО, ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦПРОМ".
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, аукціон завершився 7-го червня 2021 о 14:53, пропозиції учасників розподілились наступним чином:
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС - 650 000,00 грн;
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"- 599 992,00 грн;
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ"-389 800,00 грн;
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦПРОМ" (надалі -Скаржник) - 251 208,54 грн(мінімум).
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозиція Скаржника була відхилена.
Рішення про відхилення пропозиції викладено у формі протоколу від 14.06.2021 № 119.
Пропозиція була відхилена у зв’язку з тим, що, на думку Тендерного комітету, банківська гарантія, надана в якості забезпечення тендерної пропозиції Скаржника, не відповідає вимогам, зазначеним в Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14 грудня 2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» (надалі - Наказ), а саме:
• Відсутня категорія гаранта, а також саме слово "Категорія" відповідно до абзацу 1 п.1 частини 4 Наказу
• Відсутня категорія принципала, а також саме слово "Категорія" відповідно до абзацу 1 п.2 частини 4 Наказу
• Відсутня категорія бенефіціара, а також саме слово "Категорія" відповідно до абзацу 1 п.3 частини 4 Наказу.
• На Гарантію накладено УЕП (підпис та печатка) що не відповідає п.7 частини 4 Наказу.
З наведеним погодитися неможливо враховуючи наступне.
Відповідно до вимог Тендерної документації «Замовником встановлюється вимога щодо надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія фінансової установи.
Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Українивід 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги).
Гарантія повинна відповідати обов’язковим вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги).
У випадку, якщо підписантом гарантії не є кеpiвник гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтвердженні відповідним електронним документом гаранта (дорученням/довіреністю, тощо). У разі якщо у тексті документа, наданому у складі тендерної пропозиції учасника, міститься посилання на номер чи інші реквізити договору, укладеного між гарантом та учасником процедури закупівлі, подання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж строк дії тендерної пропозиції.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерна пропозиція повинна містити сканкопію платіжного доручення (або іншого підтверджуючого документу) про оплату комісії за надання гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та/або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником у відповідності до статті 31 Закону»
У Тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від "21" травня 2021 року № 99 відсутній термін «категорія». Зокрема не визначена і Категорія ж Замовника (бенефіціара).
В свою чергу, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14 грудня 2020 року затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції;.
Зазначена форма була Банком гарантом дотримана.
Звертаємо увагу, що категорії гарантів та категорії принципалів (учасників торгів) взагалі не визначені в нормативно-правовій базі.
В свою чергу, відповідно до Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки, яка затверджена наказом Мінюсту від 05.03.2012 № 368/5 назва юридичної особи береться у лапки та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми суб’єкта господарювання (крім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим, державних, комунальних організацій, закладів, установ).
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ГОСПОДАРЮВАННЯ – форма здійснювання господарської (зокрема підприємницької) діяльності з відповідною правовою основою, яка визначає характер відносин між засновниками (учасниками), режим майнової відповідальності по зобов’язаннях підприємства (організації), порядок створення, реорганізації, ліквідації, управління, розподілу одержаних прибутків, можливі джерела фінансування діяльності тощо (ДК 002:2004).
Тобто, найменування принципала, гаранта та бенефіціара містить його категорію, а саме організаційно-правову форму.
Документація не містить окремих вимог щодо іншої категорія, яка мала міститися в гарантії.
Щодо дотримання вимог п.7 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом слід зазначити, що вказаним пунктом передбачено, що гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Відповідно п. 23 ст.1 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (дата та час: 16:24:56 14.06.2021, назва файлу з підписом: GRI0246KH21.pdf), електронна гарантія Гаранта підписана двома удосконаленими електронними підписами з використанням кваліфікованого сертифікату відкритого ключа, а отже гарантія підписана двома електронними підписами уповноважених представників Гаранта (без електронної печатки), які є кваліфікованими електронними підписами згідно із визначенням Закону України "Про електронні довірчі послуги" та повністю відповідає вимогам п.7 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що причини вважати банківську Гарантію GRI0246KH21 такою, що не відповідає вимогам Наказу, відсутні.
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 14.06.2021 № 119 Замовник порушив вимоги статті 31 Закону.
Враховуючи наведене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати НАТАЛИНСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції від 14.06.2021 № 119 за процедурою закупівлі - "Послуги з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, село Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89; заклади Наталинської сільської ради, ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-013482-b.
Додатки:
1. Підтвердження плати за подання скарги, платіжне доручення від 18.06.2021р. № __.
2. Лист № 192/502 від "14" червня 2021 року з додатком
Директор Колективного підприємства «Харківспецпром» Ушаков Л.В. __________________
18.06.2021
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-05-21-013482-b.doc 18.06.2021 09:52
- GRI0246KH21_Validation_Report.pdf 18.06.2021 09:52
- GRI0246KH21_letter_QES.pdf 18.06.2021 09:52
- оплата скарги платіжне оручення №352 від 19.06.2021.PDF.p7s 18.06.2021 11:15
- оплата скарги платіжне оручення №352 від 19.06.2021.PDF 18.06.2021 11:15
- Скарга UA-2021-05-21-013482-b.PDF 18.06.2021 11:15
- Скарга UA-2021-05-21-013482-b.PDF.p7s 18.06.2021 11:15
- рішення від 23.06.2021 № 14061 + лист Замовнику.pdf 24.06.2021 12:54
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.07.2021 № 12894.pdf 05.07.2021 13:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2021 № 16086.pdf 15.07.2021 14:32
- рішення від 14.07.2021 № 16086.pdf 19.07.2021 20:22
- Пояснення.pdf 30.06.2021 09:28
- Роз’яснення.docx 30.06.2021 09:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2021 10:48
Дата розгляду скарги:
02.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 12:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.07.2021 20:23