• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 92703, Україна , Луганська обл., місто Старобільськ, площа Гоголя,1, 02125131, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою, окрім виключень зазначених у тендерній документації цієї закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Деталі надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у тендерній документації цієї закупівлі.

Завершена

489 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 892.50 UAH
Період уточнення: 21.05.2021 10:54 - 29.05.2021 00:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 7a6eee4013ce4497a27063d8491968d6
Дата опублікування: 26.05.2021 10:46
Опис: Доброго дня! В таблиці технічних характеристик (Додаток 6) в позиції №3 "Стіл однотумбовий 1200х650х750 мм" вказано колір ЛДСП ЗЕБРАНО сіро-бежевий Н3005. Звертаємо Вашу увагу, що цей колір знято з виробництва виробниками даного матеріаллу і придбати його неможливо. Чи можемо мы запропонувати в такому випадку аналог кольору, який буде максимально подібний? Та чи будете Ви роздивлятись таку пропозицію?
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення прийнято, тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації щодо цієї закупівлі.
Дата відповіді: 27.05.2021 12:07
Відповідь надана

Щодо оплати

Номер: cc56b47f7fe24aa89c7722651e34e396
Дата опублікування: 25.05.2021 09:30
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до п. 4.1. Проекту договору Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами накладних на поставку товару. Також відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити безкоштовне зберігання меблів, передбачених цією закупівлею, до 25.12.2022р (у разі потреби Замовник). Поясніть, будь ласка, якщо у замовника виникне потреба у зберіганні меблів, накладна на поставку товару буде підписана одночасно з актом передачі майна на зберігання чи з актом повернення замовнику майна зі зберігання? Коли у такому випадку буде здійснена оплата?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п.5.3 Проєкту договору Поставка товару Замовнику здійснюється не пізніше ніж через 7 днів з дати заяви/звернення Замовника щодо необхідних обсягів та дати поставки товару, але в будь-якому разі до 31.12.2021р. Відповідно до п. 4.1. Проекту договору Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами накладних на поставку товару. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити безкоштовне зберігання меблів, передбачених цією закупівлею, до 25.12.2022р (у разі потреби Замовника). Тобто у строк до 31.12.2021р. товар має бути переданий у власність замовника та підписана накладна, яка є підставою для оплати. Оплата незалежно від зберігання буде здійснена протягом 7(семи) робочих днів після підписання накладної. Якщо у замовника виникне потреба у зберіганні меблів, з учасником, одночасно разом з накладною буде укладено договір безкоштовного зберігання та акт передачі майна на зберігання, який буде діяти до 25.12.2022р.
Дата відповіді: 26.05.2021 16:23
Відповідь надана

Невідповідність у ТД

Номер: 4ffc217da57e41d895b334356264e53e
Дата опублікування: 25.05.2021 09:26
Опис: Шановний замовнику, відповідно до п.10.1 Проекту договору цей Договір набирає чинності з моменту підписання договору і діє до 31.12.2021року. Проте відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити безкоштовне зберігання меблів, передбачених цією закупівлею, до 25.12.2022р (у разі потреби Замовника). Просимо узгодити вимоги тендерної документації
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до п.10.1 Проекту договору цей Договір набирає чинності з моменту підписання договору і діє до 31.12.2021року. Фінансування цієї закупівлі здійснюється в межах виконання проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Інтенсифікація впливу вчителів Луганської області на процеси примирення і встановлення миру» (номер контракту – 2019/413-253). Крім того, згідно цього проєкту здійснюються будівельні роботи по реконструкції приміщень, в яких планується встановлення меблів передбачених цією закупівлею. В залежності від строків виконання будівельних робіт в замовника може виникнути потреба у зберіганні меблів. Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити безкоштовне зберігання меблів, передбачених цією закупівлею, до 25.12.2022р (у разі потреби Замовника). Тобто, якщо у Замовника виникне необхідність зберігання меблів, з учасником додатково буде укладено договір безкоштовного зберігання, який буде діяти до 25.12.2022р.
Дата відповіді: 26.05.2021 16:21