• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 92703, Україна , Луганська обл., місто Старобільськ, площа Гоголя,1, 02125131, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою, окрім виключень зазначених у тендерній документації цієї закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Деталі надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у тендерній документації цієї закупівлі.

Завершена

489 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 892.50 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 10:54 - 04.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: bf66617eb19b41cf94f1cdda96902546
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-000899-a.c4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на докази додані
Дата розгляду скарги: 12.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2021 00:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.07.2021 16:36
Автор: ФОП "САМІЛО НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА", НАТАЛІЯ САМІЛО +380957158710 tender.sam.nat@gmail.com
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" та визнання переможцем ФОП "КОРЯК ФЕДІР ВІКТОРОВИЧ"

Номер: 8e8d3328f635460ca90470226bea3223
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-000899-a.c3
Назва: Оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" та визнання переможцем ФОП "КОРЯК ФЕДІР ВІКТОРОВИЧ"
Скарга:
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" та визнання переможцем ФОП "КОРЯК ФЕДІР ВІКТОРОВИЧ", оскільки воно є незаконним та прийнято з порушеннями вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 08.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2021 18:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.07.2021 19:31
Автор: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", Павло Сосков +380506859190, +380505707659 butsukina-t@mebelstroi.com
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення процедури торгів

Номер: 7995e4c6b6f1411bad337d6fec9fc0f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-000899-a.c2
Назва: Щодо порушення процедури торгів
Вимога:
Шановний замовник! Протоколом № 1406-06п засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції Вами було відхиллено тендерну пропозицію з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд». Дослідивши аргументи відхилення Нашої пропозиції, вважаємо їх такими які не відповідають дійсності та суперечать діючому законодавству України. По перше: Так вами зазначено, що Нашим товариство не надано довідку про ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо таке твердження хибним та передчасним. Згідно з завантаженим в електрону систему документом «Тендерна пропозиція» наше товариство: «Товариство з обмеженою відповідальністю Меблева фабрика «Меблібуд», надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю: «ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» згідно з технічними та іншими вимогами Тендерної документації Замовника. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору» Тобто з наведеного, що при поданні тендерної пропозиції наше підприємство повністю та беззаперечно погодилось з тендерною документацією Замовника, та на виконання останньої подало свою тендерну пропозицію з най вигіднішими цінами на продукцію. По друге: Також при відхиленні нашої пропозиції Вами було зазначено, що нами не повністю заповнений договорі Проєкт договору. Вважаємо, що зазначена причина відхилення тендерної пропозиції не передбачена жодним нормативним актом України. Так до тендерної пропозиції нашого підприємства було додано файли, а саме: 1. Файл «Витяг ПДВ» з якого вбачається, що ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» є платником ПДВ. 2. Також нами надано архівний файл «Фін. звіт 3-й квартал 20 Меблібуд» в якому міститься файл «S0110012 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва12870.pdf» в якому зазначено, що ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» є малим підприємством, також в зазначеному файлі міститься квитанція Враховуючи наведені в першому та другому пункті даної вимоги факти та спираючись на дійсні рішення АМКУ по справах: https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2019-09-03-001205-b https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2019-11-08-000452-c наше товариство довело повну відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» По третє Так в протоколі Вами зазначено, що Статут та протокол загальних зборів про створення товариства не є оригіналом в зв’язку з цим Вами відхиллено тендерну пропозицію. Вважаємо дане твердження також хибним виходячи з наступного: Нами долучено до тендерної пропозиції Сканований Статут та протокол загальних зборів які завірені підписом директора Сосковим Павлом Борисовичем та печаткою ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд», а також в підтвердження законності підпису директора на сканованому документі нами додано до тендерної пропозиції Протокол загальних зборів учасника ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» від 15.03.2020 року про надання повноважень, яким учасниками підприємства надано право підписувати будь-які документи від імені підприємства які стосуються державних закупівель учасниками яких є товариство. Також до тендерної пропозиції Нами додано файл під назвою «ОПИС Меблібуд щодо змін відомостей про юр. особу завірений» з кодом перевірки згідно з яким Ви як замовник маєте право перевірити, що директором товариства є Сосков Павло Борисович та протокол про його призначення є чиним. Щодо невідповідності Статуту товариства повідомляємо наступне, що до тендерної пропозиції нами додано документ (файл) під назвою «ОПИС Меблібуд щодо змін до Статуту завірений» в якому зазначений код за яким Ви як замовник маєте змогу перевірити чинність та відповідність наданого документу Статут в єдиному державному реєстрі надання адміністративних послуг. В четверте. Як підставу відхилення тендерної пропозиції вами заначено, що начебто нами надано Довідку ДПС України яка начебто є копією та викликає у Вас сумнів справжності даного документу. На нашу думку зазначений висновок є незаконним та таким який в цілому спотворює вимоги закону України «Про публічні закупівлі», адже таким чином кожний Замовник має змогу відхилювати тендерну пропозицію непотрібних учасників. Таке наше твердження базується на наступному додана нами довідка є сканованою з оригіналу та на неї проставлено підпис директора та печатку товариства, зазначений документ має всі реквізити документу виданого Уповноваженим органом, а саме номер бланку, дату видачи та підпису уповноваженої особи ДПС України у Донецькій області, а також штрих-код документу, та виготовлено цей документ на бланку ДПС України в Донецькій області. Також на нашу думку нам невідомо саме чим керувався тендерний комітет прийшовши до висновку щодо недійсності даного документу, адже згідно з нормами діючого Законодавства України недійсність документу, а саме підробку можливо встановити лише шляхом проведення експертизи уповноваженого на це органна, а саме таким органом на сьогодні є Регіональні науково-дослідні установи судових експертиз Міністерства юстиції України. Дослідивши протокол відхилення тендерної пропозиції Вами не зазначено на підставі якого документу або протоколу експертизи Вами встановлено фіктивність наданої довідки. По п’яте. Щодо визнання ФОП Корякіна Ф.В. переможцем торгів вважаємо таке рішення незаконним та таким, що не відповідає вимогам як закону так і тендерній документації в цілому з огляду на наступне. 5.1. Згідно з додатком 1 до тендерної документації Учасники подають довідку в якій зазначається інформація про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій. Переможцем торгів було долучено до його тендерної його пропозиції довідку № 04/06/21/2 від 04.06.2021р. про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено, що він має складське та офісне приміщення розташоване в місті Харків на проспекті Гагаріна 46 кв. 135. В даній довідці не зазначено, ані обладнання яке наявне в Учасника для того щоб ідентифікувати його та визначити чи можливо виконати Умови закупівлі, а саме постачання меблів у відповідності до додатку 6 до тендерної документації, з дотриманням необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик. Також з тексту даної довідки випливає, що у переможця на момент проведення торгів відсуне як виробниче приміщення так і обладнання, адже в самій довідці ним зазначено, що Він має можливість орендувати необхідне приміщення та обладнання. Також згідно з довідкою наданою Переможцем торгів, а саме № 04/06/21/2 від 04.06.2021р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на теперішній час в його штаті робітників є лише він Корякін Федір Вікторович. Враховуючи вищенаведене виникає питання як Переможець торгів має на меті виконати умови Тендерної документації з постачання меблів, якщо ним зазначено, що він є виробником та при цьому немає ані власного ані орендованого виробничого приміщення, відповідного обладнання, а має лише офісне та складське приміщення яке розташоване в квартирі (житло) в якому згідно з копією паспорта наданого Переможцем він проживає та зареєстрований. 5.2. Переможцем торгів на виконання підпункту 1.1. пункту 1 розділу 3 Тендерної документації надано відомості з електронного кабінету учасника із зазначенням дати формування, як виявилось в форматі ХLS, та додано PDF файл начебто як доказ, що відомості в файлі ХLS про наявність зареєстрованих рахунків сформована начебто з електронного кабінету, наше Товариство як учасник торгів дослідивши ці файли виявило повну невідповідність файлу ХLS та PDF файлу, з огляду на наступне в файлі ХLS містяться начебто відомості про зареєстровані банківські рахунки який сформовано та скопійовано з електронного кабінету ФОП Корякін Ф.В., адже цей файл не містить жодних посилань на електронний кабінет даного підприємця, а має лише печатку ФОП Корякін Ф.В. та невідомий підпис. Дослідивши PDF файл саме сформований з електронного кабінету ФОП Корякін Ф.В. нами встановлено, що зареєстрованих банківських рахунків в Державній Податковій Службі України в зазначеного підприємця взагалі відсутні, з огляду на те, що в графі «Данні про банківські рахунки» відсутні будь-які відомості та графи не заповненні взагалі, що ставить під сумнів надання довідок як з банківських установ так і формування відомостей з електронного кабінету адже в електронному кабінеті враховуючи PDF файл відсутні зареєстровані банківські рахунки. Ми вважаємо, що прийняття протиправного та необґрунтованого рішення про дискваліфікацію ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» направлене на спеціальне обмеження конкуренції та порушення принципів публічних закупівель. Враховуючи все вищезазначене, Замовник безпідставно та неправомірно з порушенням законодавства дискваліфікував ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» та прийняв пропозицію Учасника з най дорожчими ціновими показниками . Неправомірно відхиливши нашу пропозицію та прийняття Пропозиціх учасника яка дійсно викликає сумнівність її виконання та є най дорожчою з усіх поданих пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені в Законі України «Про публічні закупівлі», в преамбулі якого зазначено, що метою зазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. ст. 5 Закону встановлено принципи, за якими здійснюються закупівлі, даною нормою Закону встановлено, що Закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням; учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи наведене та керуючись діючим законодавством України вимагаємо прийняти рішення про скасування рішення про визнання переможцем торгів ФОП Корякіна Ф.В., та прийняти нове рішення ким скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» та прийняти рішення про визнання Нашого товариства переможцем торгів з огляду на все вищенаведене.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! У протоколі засідання тендерного комітету № 1406-06п від 14.06.2021р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Меблева фабрика «Меблібуд», по закупівлі «ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (далі – Закупівля), чітко зазначено, що цей учасник не відповідає вимогам абз.1 ч.3 ст.22 Закону, та відхилений згідно п.1ч.1 ст.31 Закону. Крім того, кожна невідповідність Тендерної пропозиції цього учасника аргументована з посиланням на пункти Тендерної документації (далі - ТД) та на Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VІII від 25.12.2015р. зі змінами (далі – Закон). Керуючись ч.3 ст.31 та ч.4 ст.33 Закону Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (далі – Замовник) надає додаткову аргументацію щодо невідповідності Вашої пропозиції та інформацію про тендерну пропозицію переможця. Щодо першого питання Вашої Вимоги Замовник повідомляє наступне: у підпункті 1.5. п.1 розділу ІІ ТД Замовника щодо цієї Закупівлі вимагалося надання саме окремої Довідки про ознайомлення з ТД, усвідомленням її та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі товару, проте Вами не було надано таку Довідку. Крім того, у примітках Додатку 1 ТД вказано, що якщо учасник не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в положеннях ТД документ, то він надає лист - роз’яснення в довільній формі, із зазначенням підстав ненадання такого документу. Вами не надано такого листа – роз’яснення. Враховуючи викладене, Вами порушено вимоги пп.1.5. п.1 розділу ІІ ТД, у зв’язку з цим учасник не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону. Внаслідок чого Ваша пропозиція правомірно відхилена Замовником відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону. Щодо другого питання Вашої Вимоги Замовник повідомляє наступне: у підпункті 3.4. п.3 розділу VІ ТД вимагалося надання проєкту договору із заповненням усіх пунктів зі сторони учасника, крім пунктів 3.1 та 4.5.1, тобто ТД містить інформацію щодо порядку оформлення проєкту договору. Крім того, у проєкті договору Додатку 2 до ТД у п.11.2. та 11.3. у дужках зазначено, що необхідна інформація підкреслюється учасником. Проте Вами свідомо не заповнено п.11.2. та 11.3. проєкту договору, внаслідок чого проєкт договору вважається не повністю заповнений з Вашої сторони. Враховуючи викладене, наведені у Вашій Вимозі посилання на рішення АМКУ, є неактуальними щодо цієї Закупівлі, оскільки в них розглядалися ситуації, коли замовником не було передбачено порядок оформлення проєкту договору. Крім того, Замовник під час прийняття рішення керувався ситуаціями, щодо яких АМКУ приймав рішення скасувати протокол визначення переможця з аналогічних причин (Рішення № 5683-р/пк-пз від 08.05.2019, Рішення № 5660-р/пк-пз від 08.05.2019, Рішення № 1838-р/пк-пз від 02.02.2021). Враховуючи викладене, Вами порушено вимоги пп.3.4. п.3 розділу VІ ТД, у зв’язку з цим учасник не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону. Внаслідок чого Ваша пропозиція правомірно відхилена Замовником відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону. Щодо третього питання Вашої Вимоги Замовник повідомляє наступне: у пункті 1 Інших документів Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося надання саме оригіналу одного з установчих документів (статут, протокол загальних зборів учасників, тощо), проте Ви надали копії установчих документів, а саме: статуту, протоколу загальних зборів учасників, опису документів, що надаються юридичною особою для проведення реєстраційної дії. Оскільки усі перелічені документи є копіями та містять відмітку «згідно з оригіналом», вони не відповідають вимозі п.1 Додатку 1 ТД. Окрім того, постійно діючою адміністративною колегією АМКУ вже ухвалювалося рішення, що зобов’язувало Замовника відхилити пропозицію учасника з аналогічних підстав (Рішення № 11356-р/пк-пз від 16.08.2019; Рішення № 3325-р/пк-пз від 22.03.19 р.). Враховуючи викладене, Вами порушено вимоги пункту 1 Інших документів Додатку 1 до ТД, у зв’язку з цим учасник не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону. Внаслідок чого Ваша пропозиція правомірно відхилена Замовником відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону. Щодо четвертого пункту Вашої Вимоги Замовник повідомляє наступне: у підпункті 1.1 п.1. розділу ІІІ ТД Замовником вимагалося надання сканованого оригіналу довідки ДФС про наявність рахунків, проте Вами надано скановану копію довідки ДФС, яка містить позначку «згідно з оригіналом» та підпис і печатку Вашого товариства, що не може вважатися оригіналом довідки ДФС. Крім того, оригінал вищезазначеної довідки мав би підтвердити надання довідок про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з усіх обслуговуючих банків. Оскільки Вами надано копію цієї довідки, вона не є підтвердженням вищезазначеної вимоги, відповідно Вами порушено пп.1.1 п.1. розділу ІІІ ТД. Окрім того, постійно діючою адміністративною колегією АМКУ вже ухвалювалося рішення, що зобов’язувало Замовника відхилити пропозицію учасника з аналогічних підстав (Рішення № 11356-р/пк-пз від 16.08.2019; Рішення № 3325-р/пк-пз від 22.03.19 р.). Водночас наголошуємо, тендерним комітетом Замовника було зазначено, що Довідка ДФС «ставить під сумнів» справжність цієї довідки, тобто відповідність копії оригіналу. В жодному разі тендерним комітетом Замовника не було встановлено факту недійсності або фіктивності цього документу, адже це не входить до повноважень Замовника. Враховуючи викладене, Вами порушено вимоги пп.1.1 п.1. розділу ІІІ ТД, у зв’язку з цим учасник не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону. Внаслідок чого Ваша пропозиція правомірно відхилена Замовником відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону. Щодо п’ятого пункту Вашої Вимоги Замовник повідомляє наступне: до кінцевого строку подання тендерних пропозицій на участь у Закупівлі було подано чотири тендерні пропозиції: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", ФОП КОРЯК ФЕДІР ВІКТОРОВИЧ, ФОП САМІЛО НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА, ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ІНПРОМ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ". Відповідно до протоколу № 1806-02п від 18.06.2021р. переможцем закупівлі визнано пропозицію ФОП КОРЯК ФЕДІР ВІКТОРОВИЧ. Зазначений у Вашій Вимозі учасник ФОП Корякін Ф.В. не брав участі у цій Закупівлі. Проте Замовник для неупередженості та відкритості надає інформацію про тендерну пропозицію переможця. Пунктом 1 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, на що учасником ФОП Коряк Федір Вікторович надано у файлі «Кваліфікаційна частина» Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У абзаці 1 цієї довідки ФОП Коряк Федір Вікторович підтвердив наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у абзацах 2 та 3 цієї довідки він зазначив, що має приміщення та транспорт, а абзаці 4 передбачена можливість оренди, у разі необхідності. Замовником не встановлювалося додаткових вимог до цієї довідки та/або інформації, яка повинна бути в ній зазначена, тому Замовник не має законних підстав для відхилення цього учасника, оскільки пропозиція учасника ФОП Коряк Федір Вікторович вцілому відповідає вимогам ТД Замовника. Пунктом 2 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на що учасником надано у файлі «Кваліфікаційна частина» Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням працівника. Крім того, цією довідкою передбачена можливість залучати, у разі необхідності працівників за договорами. Замовником не встановлювалося додаткових вимог до цієї довідки та/або кількості працівників, які повинні бути зазначені в цій довідці, тому Замовник не має законних підстав для відхилення цього учасника, оскільки пропозиція учасника ФОП Коряк Федір Вікторович вцілому відповідає вимогам ТД Замовника. Ваше зауваження з вимогою щодо відсутності у учасника ФОП Коряк Федір Вікторович виробничого приміщення суперечить ч.4 ст.22 Закону та ст.5 Закону. Така вимога свідомо ігнорує всіх потенційних учасників, які не є виробниками меблів, а є їх постачальниками, а тому обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це порушує основні засади вільної ринкової економіки. Зазначена вимога не впливає на якість постачання меблів, а лише обмежує коло можливих учасників. Замовником не використовується така обмежуюча, дискримінаційна вимога. У підпункті 1.1. п.1 розділу ІІІ ТД вимагалося надання відомостей з електронного кабінету учасника із зазначенням дати формування, про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, на що учасником ФОП Коряк Федір Вікторович надано відповідний витяг у форматі PDF, який містить назву учасника, його ідентифікаційний код, дату формування та на окремій сторінці зареєстровані рахунки учасника. Враховуючи практику схожих закупівель, аналізуючи аналогічні документи в системі Прозорро та пропозиції інших учасників цієї закупівлі, витяг з електронного кабінету учасника має саме такий вигляд. Замовником не встановлювалося додаткових вимог до цього витягу, тому Замовник не має законних підстав для відхилення цього учасника, оскільки пропозиція учасника ФОП Коряк Федір Вікторович вцілому відповідає вимогам ТД Замовника. Враховуючи викладене, пропозиція учасника ФОП Коряк Федір Вікторович вцілому відповідає вимогам ТД Замовника, тому правомірно визнана переможцем згідно Закону. Водночас наголошуємо, що Замовник розглядає всі пропозиції однаково неупереджено відповідно до вимог ТД цієї закупівлі та основних принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також керується та неухильно дотримується норм Закону України «Про публічні закупівлі», Антимонопольного законодавства та інших чинних законодавчих актів України. Крім того, звертаємо увагу, що Ваші зауваження можуть свідчити про навмисне створення перешкод з метою спотворення Закупівлі або з метою впливу на об’єктивність та неупередженість прийняття рішень Замовником. У зв'язку з викладеним, скасування протокольних рішень Замовника № 1406-06п від 14.06.2021р. та № 1806-02п від 18.06.2021р. є неможливим, оскільки це порушить чинне законодавство України. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником закупівлі шляхом звернення до АМКУ або у судовому порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дискваліфікації Учасника та визнання Переможця

Номер: eb84766ead4c492ebc7a1246ac9a56c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-000899-a.c1
Назва: Щодо дискваліфікації Учасника та визнання Переможця
Вимога:
Шановний замовник! Протоколом № 1406-06п засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції Вами було відхиллено тендерну пропозицію з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд». Дослідивши аргументи відхилення Нашої пропозиції, вважаємо їх такими які не відповідають дійсності та суперечать діючому законодавству України. По перше: Так вами зазначено, що Нашим товариство не надано довідку про ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо таке твердження хибним та передчасним. Згідно з завантаженим в електрону систему документом «Тендерна пропозиція» наше товариство: «Товариство з обмеженою відповідальністю Меблева фабрика «Меблібуд», надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю: «ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» згідно з технічними та іншими вимогами Тендерної документації Замовника. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору» Тобто з наведеного, що при поданні тендерної пропозиції наше підприємство повністю та беззаперечно погодилось з тендерною документацією Замовника, та на виконання останньої подало свою тендерну пропозицію з най вигіднішими цінами на продукцію. По друге: Також при відхиленні нашої пропозиції Вами було зазначено, що нами не повністю заповнений договорі Проєкт договору. Вважаємо, що зазначена причина відхилення тендерної пропозиції не передбачена жодним нормативним актом України. Так до тендерної пропозиції нашого підприємства було додано файли, а саме: 1. Файл «Витяг ПДВ» з якого вбачається, що ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» є платником ПДВ. 2. Також нами надано архівний файл «Фін. звіт 3-й квартал 20 Меблібуд» в якому міститься файл «S0110012 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва12870.pdf» в якому зазначено, що ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» є малим підприємством, також в зазначеному файлі міститься квитанція Враховуючи наведені в першому та другому пункті даної вимоги факти та спираючись на дійсні рішення АМКУ по справах: https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2019-09-03-001205-b https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2019-11-08-000452-c наше товариство довело повну відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» По третє Так в протоколі Вами зазначено, що Статут та протокол загальних зборів про створення товариства не є оригіналом в зв’язку з цим Вами відхиллено тендерну пропозицію. Вважаємо дане твердження також хибним виходячи з наступного: Нами долучено до тендерної пропозиції Сканований Статут та протокол загальних зборів які завірені підписом директора Сосковим Павлом Борисовичем та печаткою ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд», а також в підтвердження законності підпису директора на сканованому документі нами додано до тендерної пропозиції Протокол загальних зборів учасника ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» від 15.03.2020 року про надання повноважень, яким учасниками підприємства надано право підписувати будь-які документи від імені підприємства які стосуються державних закупівель учасниками яких є товариство. Також до тендерної пропозиції Нами додано файл під назвою «ОПИС Меблібуд щодо змін відомостей про юр. особу завірений» з кодом перевірки згідно з яким Ви як замовник маєте право перевірити, що директором товариства є Сосков Павло Борисович та протокол про його призначення є чиним. Щодо невідповідності Статуту товариства повідомляємо наступне, що до тендерної пропозиції нами додано документ (файл) під назвою «ОПИС Меблібуд щодо змін до Статуту завірений» в якому зазначений код за яким Ви як замовник маєте змогу перевірити чинність та відповідність наданого документу Статут в єдиному державному реєстрі надання адміністративних послуг. В четверте. Як підставу відхилення тендерної пропозиції вами заначено, що начебто нами надано Довідку ДПС України яка начебто є копією та викликає у Вас сумнів справжності даного документу. На нашу думку зазначений висновок є незаконним та таким який в цілому спотворює вимоги закону України «Про публічні закупівлі», адже таким чином кожний Замовник має змогу відхилювати тендерну пропозицію непотрібних учасників. Таке наше твердження базується на наступному додана нами довідка є сканованою з оригіналу та на неї проставлено підпис директора та печатку товариства, зазначений документ має всі реквізити документу виданого Уповноваженим органом, а саме номер бланку, дату видачи та підпису уповноваженої особи ДПС України у Донецькій області, а також штрих-код документу, та виготовлено цей документ на бланку ДПС України в Донецькій області. Також на нашу думку нам невідомо саме чим керувався тендерний комітет прийшовши до висновку щодо недійсності даного документу, адже згідно з нормами діючого Законодавства України недійсність документу, а саме підробку можливо встановити лише шляхом проведення експертизи уповноваженого на це органна, а саме таким органом на сьогодні є Регіональні науково-дослідні установи судових експертиз Міністерства юстиції України. Дослідивши протокол відхилення тендерної пропозиції Вами не зазначено на підставі якого документу або протоколу експертизи Вами встановлено фіктивність наданої довідки. По п’яте. Щодо визнання ФОП Корякіна Ф.В. переможцем торгів вважаємо таке рішення незаконним та таким, що не відповідає вимогам як закону так і тендерній документації в цілому з огляду на наступне. 5.1. Згідно з додатком 1 до тендерної документації Учасники подають довідку в якій зазначається інформація про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій. Переможцем торгів було долучено до його тендерної його пропозиції довідку № 04/06/21/2 від 04.06.2021р. про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено, що він має складське та офісне приміщення розташоване в місті Харків на проспекті Гагаріна 46 кв. 135. В даній довідці не зазначено, ані обладнання яке наявне в Учасника для того щоб ідентифікувати його та визначити чи можливо виконати Умови закупівлі, а саме постачання меблів у відповідності до додатку 6 до тендерної документації, з дотриманням необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик. Також з тексту даної довідки випливає, що у переможця на момент проведення торгів відсуне як виробниче приміщення так і обладнання, адже в самій довідці ним зазначено, що Він має можливість орендувати необхідне приміщення та обладнання. Також згідно з довідкою наданою Переможцем торгів, а саме № 04/06/21/2 від 04.06.2021р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на теперішній час в його штаті робітників є лише він Корякін Федір Вікторович. Враховуючи вищенаведене виникає питання як Переможець торгів має на меті виконати умови Тендерної документації з постачання меблів, якщо ним зазначено, що він є виробником та при цьому немає ані власного ані орендованого виробничого приміщення, відповідного обладнання, а має лише офісне та складське приміщення яке розташоване в квартирі (житло) в якому згідно з копією паспорта наданого Переможцем він проживає та зареєстрований. 5.2. Переможцем торгів на виконання підпункту 1.1. пункту 1 розділу 3 Тендерної документації надано відомості з електронного кабінету учасника із зазначенням дати формування, як виявилось в форматі ХLS, та додано PDF файл начебто як доказ, що відомості в файлі ХLS про наявність зареєстрованих рахунків сформована начебто з електронного кабінету, наше Товариство як учасник торгів дослідивши ці файли виявило повну невідповідність файлу ХLS та PDF файлу, з огляду на наступне в файлі ХLS містяться начебто відомості про зареєстровані банківські рахунки який сформовано та скопійовано з електронного кабінету ФОП Корякін Ф.В., адже цей файл не містить жодних посилань на електронний кабінет даного підприємця, а має лише печатку ФОП Корякін Ф.В. та невідомий підпис. Дослідивши PDF файл саме сформований з електронного кабінету ФОП Корякін Ф.В. нами встановлено, що зареєстрованих банківських рахунків в Державній Податковій Службі України в зазначеного підприємця взагалі відсутні, з огляду на те, що в графі «Данні про банківські рахунки» відсутні будь-які відомості та графи не заповненні взагалі, що ставить під сумнів надання довідок як з банківських установ так і формування відомостей з електронного кабінету адже в електронному кабінеті враховуючи PDF файл відсутні зареєстровані банківські рахунки. Ми вважаємо, що прийняття протиправного та необґрунтованого рішення про дискваліфікацію ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» направлене на спеціальне обмеження конкуренції та порушення принципів публічних закупівель. Враховуючи все вищезазначене, Замовник безпідставно та неправомірно з порушенням законодавства дискваліфікував ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» та прийняв пропозицію Учасника з най дорожчими ціновими показниками . Неправомірно відхиливши нашу пропозицію та прийняття Пропозиціх учасника яка дійсно викликає сумнівність її виконання та є най дорожчою з усіх поданих пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені в Законі України «Про публічні закупівлі», в преамбулі якого зазначено, що метою зазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. ст. 5 Закону встановлено принципи, за якими здійснюються закупівлі, даною нормою Закону встановлено, що Закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням; учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи наведене та керуючись діючим законодавством України вимагаємо прийняти рішення про скасування рішення про визнання переможцем торгів ФОП Корякіна Ф.В., та прийняти нове рішення ким скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» та прийняти рішення про визнання Нашого товариства переможцем торгів з огляду на все вищенаведене.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Невірно вказано Переможця
Дата скасування: 21.06.2021 09:46