• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю та філій і відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації

Торги відмінено

9 828 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 19.05.2021 20:24 - 12.06.2021 00:00
Відповідь надана

пульт охорони та система контролю

Номер: 22fa1c67b19341ceaa1ea680b36c18c8
Дата опублікування: 11.06.2021 20:50
Опис: В тендерній документації в Додатку №2 в переліку документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), в квалфікаційних вимогах- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в п. 1.1. зазначено, що учасник надає довідку (скріплену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою (за наявності) учасника*)) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оформлена згідно нижченаведеної форми: Обов’язковим є наявність пульта охорони та системи контролю. Чи повинен пульт охорони та система контролю бути власністю Учасника ? Чи може Учасник підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам наявністю договору про надання послуг з іншим суб’єктом охоронної діяльності ?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Пульт охорони та система контролю повинні бути власністю Учасника.
Дата відповіді: 16.06.2021 14:26
Відповідь надана

Щодо охорони праці та пожежної безпеки

Номер: f6d19e56b7b54c4393616a59cd967dd2
Дата опублікування: 11.06.2021 20:15
Опис: Шановний Замовнику. В тендерній документації вказано ,що Учасник повинен надати посвідчення співробітника (керівника) підприємства про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг; посвідчення співробітника (керівника) підприємства учасника який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. Запитання: вище зазначені посвідчення та протоколи повинні бути виданими відповідними на те компетентними оргінізаціями або достатньо долучити протоколи про проходження навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки завірені печаткою підприємства Учасника?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Посвідчення та протоколи повинні бути виданими організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки). Долучити протоколи про проходження навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки, завірені печаткою підприємства Учасника можливо, якщо Учасник має ліцензію на цей вид діяльності.
Дата відповіді: 16.06.2021 14:25
Відповідь надана

Медпрацівник

Номер: 52632d0d18924bca8dcde8e55a1f26b5
Дата опублікування: 11.06.2021 20:13
Опис: 9. В Додатку №5 до тендерної документації зазначено, що водії ГШР та ГКНС перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80), який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має всі необхідні документи зазначені вище. Чи необхідно у разі укладання договору з відповідним медичним закладом долучати до пропозиції вище перелічені документи медпрацівника чи достатньо долучити лист в довільній формі про їх наявність?
Відповідь: Дякуємо за запитання. У разі наявності в штаті підприємства медичного працівника , а також при укладанні договору з відповідним медичним закладом , Учасником долучаються документи медпрацівника, а саме: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка)
Дата відповіді: 16.06.2021 14:25
Відповідь надана

Щодо субпідрядника

Номер: c8b0cd4db72548b8b983d2a6b342fdf0
Дата опублікування: 11.06.2021 20:08
Опис: 8. Шановний Замовнику. В Додатку №2 до тендерної документації в таблиці №2 в п.9 вказано, що Учасник повинен надати довідку з інформацією про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Якщо залучення субпідрядника (субпідрядників) не планується, Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі з відповідною інформацією. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця (незалежно в якому обсязі) Учасник зазначає щодо кожного субпідрядника/співвиконавця наступну інформацію: повне найменування місцезнаходження, код ЄДРПОУ, рік заснування, контактну інформацію Запитання: У разі залучення субпідрядника/співвиконавця дану довідку повинен підписати та завірити печаткою Учасник або сам субпідрядник/співвиконавець?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації в таблиці №2 в п.9 вказано: «У разі залучення субпідрядника/співвиконавця (незалежно в якому обсязі) Учасник зазначає щодо кожного субпідрядника/співвиконавця…».
Дата відповіді: 16.06.2021 14:24
Відповідь надана

Договір оренди обладнання

Номер: 188034a1ce2d44ee82dc2d68584483be
Дата опублікування: 11.06.2021 20:07
Опис: Шановний Замовнику. В Додатку№3 в п.1.3 зазначено, що документальне підтвердження наявності у Учасника системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється, або не менш ніж 5-ти персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ) шляхом надання одного з наступних документів: - видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання (системи контролю); - договір купівлі-продажу обладнання з актом прийому передачі або договір оренди обладнання (системи контролю); - договір оренди обладнання. Тобто в другому та третьому підпунктах повторюється договір оренди обладнання. Просимо роз’яснити чи є це технічною опискою або що мається на увазі під третім підпунктом, саме оренда якого обладнання.?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Повторення щодо договорів оренди обладнання є технічною опискою.
Дата відповіді: 16.06.2021 14:24
Відповідь надана

Підтвердження МТБ

Номер: fe29961c0d9a4033a5864ef1f4c30a8c
Дата опублікування: 11.06.2021 20:06
Опис: 4. Шановний Замовнику. В Додатку №2 до тендерної документації в п.1.1 вказано, що наявність матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити документально: договорами купівлі-продажу з відповідними актами, видатковими накладними, договорами оренди (у разі оренди обладнання до договору оренди долучаються документи які піддтверджують наявність орендованого майна у орендодавця) Запитання: Які безпосередньо акти має долучити Учасник до договору купівлі-продажу ? Чи необхідно долучати до договору про надання послуг документи які підтверджують наявність майна(обладнання) яке буде використовуватись згідно договору?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Наявність матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити документально: договорами купівлі-продажу з відповідними актами, видатковими накладними, договорами оренди (у разі оренди обладнання до договору оренди долучаються документи які підтверджують наявність орендованого майна у орендодавця). До договору про надання послуг необхідно долучати документи, які підтверджують наявність майна(обладнання) яке буде використовуватись згідно договору.
Дата відповіді: 16.06.2021 14:24
Відповідь надана

Повірка приладів

Номер: 53eb83f514274506b035103e16b6f5cd
Дата опублікування: 11.06.2021 19:47
Опис: 2. Шановний Замовнику! В тендерній документації в Додатку №5 зазначено , що всі прилади (алкотестери, прибори для проведення температурного скринінгу, тонометри) повинні бути сертифікованими та мати дійсну повірку, згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і Торгівлі України № 177 від 13.10.2016, із змінами та доповненнями від 22.01.2020. Запитання: Якими документами Учаснику необхідно підтвердити проходження повірки приладів?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учаснику необхідно підтвердити проходження повірки приладів документами, які надані органом, який проводив їх повірку відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та ДСТУ 2708.
Дата відповіді: 16.06.2021 14:24
Відповідь надана

Щодо документів

Номер: 6d3a2117399c4d0ab54e9fa6a60f430b
Дата опублікування: 11.06.2021 19:46
Опис: 1. Доброго дня, шановний Замовнику. В тендерній документації в Додатку №5 зазначено, що виконавець, враховуючи специфіку надання послуг Замовнику, складність та специфічність умов праці його співробітників повинен мати: досвідчених працівників, з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян, які мають документи: підтверджуючі проходження ними обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду та підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника, відсутність не погашеної, та не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень, про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка. Запитання. Для документального підтвердження вище зазначених документів Учасник повинен долучити сканкопії оригіналів документів чи достатньо долучити завірені Учасником ксерокопії?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено: «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) у форматі PDF. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Сканований варіант тендерних пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». Таким чином Учасник повинен долучити сканкопії оригіналів документів.
Дата відповіді: 16.06.2021 14:23
Відповідь надана

Кількість постів

Номер: db21c4ebc9cc4b3383e436aca42b1a5c
Дата опублікування: 26.05.2021 10:38
Опис: Шановний Замовнику, тендерною документацією визначені вимоги про надання, зокрема: Виконаного (не менше одного) або діючого аналогічного договору*** *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони аналогічних Замовнику установ, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше 50% ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше 50% ніж зазначено в закупівлі, а також, Виконавець повинен забезпечити радіозв’язок між постами охорони радіостанціями потужністю не менше двох Вт та документально підтвердити їх наявність дозволами на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку, які дозволяють учаснику їх експлуатацію в м. Києві, дійсних на весь період надання послуг, та кількість радіоелектронних засобів повинна бути не менше кількості постів в лоті. З огляду на те, що тендерною документацією чітко не вказано - «КІЛЬКІСТЬ ПОСТІВ» для надання послуг з охорони об’єктів, а лише «місцезнаходження об’єктів» та «кількість охоронців», та з метою уникнення двоякого трактування вимог тендерної документації, просимо вас чітко вказати, на яку «кількість постів» орієнтуватися учасникам в даній закупівлі: 16, 21, або ваш варіант???!!! Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В тендерній документації вказана кількість охоронців. Кількість охоронців відповідає кількості постів.
Дата відповіді: 28.05.2021 17:27