-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю та філій і відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Торги відмінено
9 828 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 20:24 - 18.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо внесення змін в Додаток №6
Номер:
c106a6df4a094fec9caca5fe4e8e2b39
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.b8
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Додаток №6
Вимога:
Доброго дня. В додатку №6 до тендерної документаціїі надається розрахунок вартості послуг одного охоронника людини/години . Більшість підприємств Учасників ( з урахуванням кількості охоронників більше 50 чоловік що перебувають в штаті підприємства або маючих дохід ( виручку ) більше семи мільйонів гривень за останній звітній період) перебувають на загальному оподаткуванні з ПДВ.
В додатку №6 до тендерної документаціїі, в розрахунку вартості послуг одного охоронника людини/години не враховано ПДВ 20% та загальна ціна з ПДВ, що суттєво в подальшому відобразиться на ціні надання охоронних послуг. Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до додатку №6 до тендерної пропозиції з зазначенням ПДВ 20% та загальної ціни надання послуг з ПДВ. Крім того , просимо надати роз’яснення чи надає Учасник даний розрахунок в тендерній пропозиції або надається тільки переможцем торгів?
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо розрахунку 11.06.2021 20:39
- Відповідь на звернення- .b8.docx 16.06.2021 15:16
Дата подачі:
11.06.2021 20:40
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення до Замовника за роз’ясненнями по закупівлі: Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю та філій і відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» та повідомляє наступне.
Начальником служби безпеки та надзвичайних ситуацій листом від 15.06.2021 р. № 19/192, повідомлено що:
В Додаток 6 до тендерної документації будуть внесені зміни. Роз’яснення щодо Додатку 6 викладене в п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
строки надання послуг
Номер:
f5cc1291f9f1427d82db028d30cfd1cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.c7
Назва:
строки надання послуг
Вимога:
3. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-05-19-013082-b вказано, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 22 липня 2022 року, дата проведення електронного аукціону 28 липня 2021 року. В той же час, в п. 4.4 Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)- один рік з дати укладання договору. Крім цього, в Додатку №3 до тендерної документації «Проєкт договору про надання послуг охорони», в розділі 10 «Строк дії договору» зазначено, що договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до _____2021 року. Тобто враховуючи дату проведення аукціону, термін щодо визначення переможця торгів та термін що дається для укладання договору, кінцевою датою надання послуг в один рік не може бути 22.07.2022 року. В зв’язку з вище викладеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації , усунути розбіжності та привести її в належний стан.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 11.06.2021 20:04
- Відповідь на звернення- .b7.docx 16.06.2021 15:17
Дата подачі:
11.06.2021 20:04
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення до Замовника за роз’ясненнями по закупівлі: Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю та філій і відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» та повідомляє наступне.
Повідомлено, що будуть внесені відповідні зміни.
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
невідповідність вимог технічному завданню
Номер:
cd8c842669a14f449da3f4a2260ad35c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.b6
Назва:
невідповідність вимог технічному завданню
Вимога:
відповідно до технічних вимог, учасник повинен мати "кваліфікований персонал для забезпечення обслуговування встановлених Замовником на об’єкті ОХОРОННОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів та СИСТЕМ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ.....спеціалістів з обслуговування охоронної та ПОЖЕЖНОЇ сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше третього розряду." В той же час, тендерна документація не містить опису та складових систем ОХОРОННОЇ, ПОЖЕЖНОЇ сигналізації та ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ, які підлягають обслуговуванню. Така невідповідність свідчить про приховування Замовником повного комплексу послуг, що закуповується, та є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі, а саме принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та надати опис систем охоронної, пожежної сигналізації, відеоспостереження, що підлягають обслуговуванню (з детальним переліком обладнання, його кількості та місця встановлення) або иключити вимогу про наявність вказаного персоналу для обслуговування вказаних систем.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення- .b4.docx 01.06.2021 19:02
Дата подачі:
29.05.2021 00:45
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення до Замовника за роз’ясненнями по закупівлі: Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю та філій і відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» та повідомляє наступне.
Відповідно до п.1.3. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати документальне підтвердження наявності у Учасника системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється, або не менш ніж 5-ти персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ).
Згідно абзацу 12 п. 1 Технічні вимоги Додатку 5 до тендерної документації Учасник зобов᾽язаний на весь термін дії Договору встановити на кожний охороняємий об᾽єкт кнопку термінового виклику мобільної групи посилення постів за 10 (десять) робочих днів після підписання Договору надання послуг з охорони. Технічне обслуговування кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів здійснюється за рахунок коштів Учасника.
Саме для забезпечення технічного обслуговування кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів Замовником встановлено вимогу щодо наявності відповідного персоналу у Учасника.
В абзаці 2 п.1 Технічні вимоги допущено помилку, яку буде виправлено шляхом внесення змін.
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Акредитація органу сетрифікації
Номер:
e144eb5302be4a30967212ff2d1280a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.c5
Назва:
Акредитація органу сетрифікації
Вимога:
Доброго дня шановний замовнику.
Додатком 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено вимогу, щодо надання «довідки в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікату».
Дана вимога є незаконною, дискримінуючою та такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Відповідно до статті 5 «Основні принципи акредитації України» Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року N 2407-III акредитація органів з сертифікації є добровільна річ, а отже вимагати обов’язковість акредитації органів з сертифікації є незаконно. Дана вимога перешкоджає діяльності ведення бізнесу та порушує міжнародні угоди про взаємне визнання сертифікацій.
Оскільки ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити лише інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а в Україні відсутні законодавчі вимоги щодо обов’язковості акредитації органів з сертифікації, вимога щодо надання «довідки в довільній формі з зазначенням сайту органу який надавав акредитацію організації на надання послуг сертифікації, для перевірки її дійсності на момент видачі Сертифікату» має бути виключена з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення- .с5.docx 28.05.2021 17:24
Дата подачі:
26.05.2021 11:04
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Досвід роботи охоронників
Номер:
6821303e31624a0881c2b5dc89806265
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.b4
Назва:
Досвід роботи охоронників
Вимога:
Шановний замовнику.
У додатку 5 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен мати: досвідчених працівників, з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян.
Разом із тим, пункт 1 Розділу «Загальні положення» «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (Затверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р.) зазначає, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, …, організаційні, кадрові і технологічні умови…, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Пункт 17 Розділу «Кадрові вимоги» («Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності») вимагає наявність лише документа, що підтверджує набуття охоронником кваліфікації.
Пункт 15 Розділу «Кадрових вимог» («Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності) вказує на відповідність рівня кваліфікаційних характеристик охоронника вимогам, затвердженим Наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності». У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників охорони (п.114 Випуску 1) вказано вимога для охоронника:
- Спеціальна підготовка стосовно технічного та інших організаційних особливостей охорони особи за договором (угодою). Без вимог до стажу роботи.
Таким чином, жодних вимог щодо обов’язкової наявності досвіду роботи на об’єктах з аналогічним рівнем ризиків чи на об’єктах, аналогічних до конкретного напрямку діяльності Замовника, діючим законодавством України – не встановлено.
Як не встановлено і вимоги щодо стажу роботи не менше п’яти років.
Тому, вищевказану вимогу Замовника, що зазначена ним у Додатку 5 до Тендерної документації, вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежують конкуренцію, порушує права Учасників, а також не дозволяє їм приймати участь у цій закупівлі, не зважаючи на те, що вони мають у своєму складі підготовлений належним чином персонал, що відповідає всім вимогам Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960, Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.23012 р. № 4616-VІ, здатні якісно та вчасно впоратись із Технічним завданням Замовника, але не мають досвіду роботи саме в сегменті господарської діяльності Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення- .b4.docx 28.05.2021 17:22
Дата подачі:
25.05.2021 17:50
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Договір добровільного страхування
Номер:
893e50b1365249a78b4516fa962e0480
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.b3
Назва:
Договір добровільного страхування
Вимога:
У документації встановлена вимога надати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі, тобто - 9 828 720,00 грн. Дана вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже послуги, які передбачені предметом закупівлі не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування" від 07.03.1996 р., отже такий вид страхування є добровільним і не може вимагатися. Встановлення вимоги надати у складі тендерної пропозиції договір добровільного страхування професійної відповідальності звужує коло учасників, які такого договору не мають, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. Чинним законодавством, а саме ст. 881 Цивільного кодексу України, передбачено страхування об'єкта будівництва. Проте, Замовник та Учасники даної закупівлі не є суб’єктами будівельної діяльності, відповідно дані норми не поширюють на них свою дію. За таких умов взяти участи можуть лише ті суб'єкти господарювання, що нададуть договір добровільного страхування саме на суму не менше 9 828 720,00 грн. Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність договору добровільного страхування професійної відповідальності. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації. Тому просимо виключити з тендерної документації вимогу надання договору добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Також, необхідно зазначити, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 24089-р/пк-пз від 29.12.2020. У випадку незадовольнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення- .b3.docx 28.05.2021 17:13
Дата подачі:
25.05.2021 17:41
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Аналогічний договір
Номер:
dee903e68def4bf284d004353f4c0cd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.b2
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику.
Ознайомившись з Тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету від «14» травня 2021 р. протокол № 273 наше Товариство виявило в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству України та обмежують конкуренцію, а саме:
пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного).
Під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони аналогічних Замовнику установ, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше 50% ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше 50% ніж зазначено в закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимога щодо надання інформації про досвід виконання аналогічних договорів укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше 50% ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше 50% ніж зазначено в закупівлі, є прямим порушенням Закону та дискримінує наше Товариство як учасника, оскільки ми маємо досвід виконання аналогічних договорів з комерційними підприємствами та установами, але вони були укладені не за результатами здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Вважаємо, що така вимога встановлена навмисно для обмеження конкуренції.
Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не виокремлює окремо вид власності/тип об'єкту/галузь щодо якого виконувався/виконується аналогічний договір. Окрім того, Закон України "Про охоронну діяльність" та "ліцензійні умови провадження охоронної діяльності" не розмежовують надання послуг з охорони стосовно державної, комунальної чи приватної власності а також процедури за якими укладаються договори, оскільки послуги мають надаватись з однаковою якістю не залежно від власності, виду об'єкту та процедури укладання договору.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінацїї учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Ми в свою чергу є виконавцем надання охоронних послуг, та маємо досвід надання охоронних послуг, проте на маємо такого договору як Ви вимагаєте, а тому не можемо брати участь у даній закупівлі.
На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах. Також дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає коригуванню із видаленням вимоги «Під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони аналогічних Замовнику установ, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше 50% ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше 50% ніж зазначено в закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення- .b2.docx 28.05.2021 17:09
Дата подачі:
25.05.2021 17:31
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Необґрунтована вимога, яка призводить до дискримінації учасників. (строк дії документів)
Номер:
815140941c0443fab6aa42ec280a1af2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-013082-b.b1
Назва:
Необґрунтована вимога, яка призводить до дискримінації учасників. (строк дії документів)
Вимога:
У документації наявна вимога надати документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України не раніше дати виходу оголошення.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Крім цього, ліцензійні умови є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, які здійснюють охоронну діяльність. А значить для отримання ліцензії на здійснення охоронної діяльності необхідно дотримуватись всіх ліцензійних умов. Тобто, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення охоронної діяльності має відповідний персонал охорони, який відповідає чинному законодавству у сфері охоронної діяльності. Тобто чинним законодавством про охоронну діяльність не вимагається надання документу, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше дати виходу оголошення. Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дата перевірки)». Тим паче, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином, бачимо, що вимога щодо надання документа, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданого не раніше дати виходу оглошення може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників чи навість 2019 році можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник тим паче має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах. У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що даний документ повинен бути станом на певну дату. (вважаємо, що найголовніше, що він просто має бути у має бути чинним). У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення.docx 26.05.2021 18:04
Дата подачі:
24.05.2021 17:22
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги:
Відхилено