-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
550 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період уточнення:
19.05.2021 16:27 - 30.06.2021 00:00
Відповідь надана
питання до ТД
Номер:
472d044119bb4413b8227e5828f2b940
Дата опублікування:
24.05.2021 23:58
Опис:
Згідно пункту 2.2 додатку 3 до тендерної документації: " Сума цього договору становить___________________________ грн. БЕЗ ПДВ".
Згідно пункту 11.6 розділу XI Наказу Міністерства фінансів від 24.12.2012 № 1407: "У платіжному дорученні повинні бути заповнені всі реквізити, передбачені його формою. Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється з урахуванням вимог нормативно-правових актів та має містити повну інформацію про платіж і документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу (код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету (КПКВК), код економічної класифікації видатків бюджету або код класифікації кредитування бюджету (КЕКВ або ККК), економічна сутність платежу, номер і дата підтвердних та інших документів, на підставі яких здійснюються перерахування з урахуванням вимог законодавства України, податок на додану вартість або без податку на додану вартість (ПДВ або без ПДВ)."
Отже ви вже зараз визначились із переможцем торгів який не є платником ПДВ (користуються пільгою згідно абзацу третьому пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ) ???
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. З метою уникнення неоднакового застосування норм (умов) тендерної документації повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
27.05.2021 10:41
Відповідь надана
документи да тердерної пропозиції
Номер:
e3cabf3c45ee4032b0a023e007db44c3
Дата опублікування:
24.05.2021 17:22
Опис:
Постачальник (виробник) має протокол випробувань , сертифікат якості чи відповідності на вугілля марки А (25-50) , наданий органами з оцінки відповідності , компетентність яких підтверджена шляхом акредитації.
Прошу дати відповідь на запитання Чи може учасник торгів у своїй тендерній пропозиції використати копії протоколу випробувань чи сертифікату якості чи відповідності на вугілля А (25-50), виданий органами з оцінки відповідності , компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, надані постачальником чи виробником (згідно договору поставки з учасником торгів) ?
Постачальник (виробник ) надає лист – згоду на право використання протоколу випробувань , сертифікату якості чи відповідності, виданий органами з оцінки відповідності , компетентність яких підтверджена шляхом акредитації , учаснику торгів у цьому тендері на вугілля марки А (25-50)
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації встановлено перелік документів/інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що становить предмет даної процедури закупівлі, та яке пропонується учасником до постачання, чинний до кінцевого строку поставки товару. У разі, якщо учасник не є власником* (*особа, на яку виданий сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик) цього сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, то у складі тендерної пропозиції учасник надає разом із цим сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля лист в довільній формі від власника цього сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля на ім’я замовника/учасника на право використання цього сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля учасником.
Дата відповіді:
27.05.2021 10:40
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
f37bf393c6224fd7be43889f9d8b9e1c
Дата опублікування:
19.05.2021 20:02
Опис:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши оголошення та тендерну документацію (далі – ТД), нами виявлені дискримінаційні умови, які не дозволяють прийняти участь у закупівлі учасникам-платникам ПДВ, які відмовилися від використання пільги, зазначеної у абзаці першому пункту 45 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) чи зупинили її використання. Відповідно до ч.1 статті 5 Закону України "Про Публічні закупівлі" (далі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Згідно ч.4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч.4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.». Поряд із цим, ТД встановлено, що «Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.».
Відповідно до абз. 3 пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви.
Листом від 14.06.2016 № 10170/5/99-99-15-03-02-16 Державною фіскальною службою України надано роз’яснення, що, у разі відмови платника податку від застосування тимчасового режиму звільнення від оподаткування ПДВ (до 01.07.2017), визначеного пунктом 45 підрозділу 2 розділу XX ПКУ, при здійсненні таким платником податку операцій з постачання вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2703 00 00 00, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД сума ПДВ повинна додаватися до бази оподаткування ПДВ, визначеної пунктом 188.1 статті 188 ПКУ.
Отже, як вбачається з умов та вимог ТД, прийняти участь у даній процедурі закупівлі можуть тільки учасники – не платники ПДВ або ті учасники, які користуються пільгою згідно абзацу третьому пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.
Встановлені Замовником вимоги не дозволяють прийняти участь у торгах учасникам-платникам ПДВ, що порушує умови здійснення державних закупівель та звужує коло потенційних учасників торгів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5 та ст.22 Закону та нормами ПКУ, просимо:
1. усунути наявні порушення, надати можливість учасникам-платникам ПДВ приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах;
2. внести відповідні зміни в документацію та привести її у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" та Податкового кодексу України.
В разі ігнорування звернення та бездіяльності відповідальних осіб Замовника вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Згідно з абзацом 1 пункту 45 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу ХХ «ПЕРЕХІДІ ПОЛОЖЕННЯ» Податкового кодексу України, тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Відповідно до Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, який прийнято на виконання пункту 11 частини першої статті 9 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», очікувана вартість — розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Таким чином, при формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі Вугілля кам'яне марки А (25-50) були враховані положення Податкового кодексу України щодо не оподаткування податком на додану вартість предмету закупівлі, та відповідно визначена його очікувана вартість – без ПДВ.
Пунктом 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо цієї процедури закупівля, визначено, зокрема: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ – у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду».
Враховуючи викладене вище, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, зокрема, в цій частині, оскільки усі потенційні учасники цієї процедури закупівлі (у тому числі учасник – платник ПДВ) можуть подати свою тендерну пропозицію та взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дата відповіді:
24.05.2021 14:44