• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 19.05.2021 08:56 - 31.05.2021 09:00
Відповідь надана

головний інженер у штаті

Номер: 3e908c5e630747478aa3b7c148fea897
Дата опублікування: 28.05.2021 18:42
Опис: У Оголошенні міститься вимога: "обов’язкова наявність головного інженера у штаті (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно-технічних працівників);" Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу, оскільки учасник не зобов'язаний у штаті мати головного інженера.
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: щодо вимоги "обов’язкова наявність головного інженера у штаті (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно-технічних працівників);" повідомляємо , відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вказаної статті ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до ТД відповідну вимогу. Замовник даною вимогою не дискримінує учасників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не обмежую їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні Учасники, що забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник вважає, що Ви не зазначили підстав неможливості виконання встановленої вимоги
Дата відповіді: 31.05.2021 08:34
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: db723edfb732429f8b5a6a1145647d01
Дата опублікування: 28.05.2021 18:41
Опис: У Оголошенні міститься вимога: "Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення а саме, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передавання тривожних сповіщень, на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.*" а) звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику, і не можемо її мати, оскільки почали провадити свою діяльність в 2019 році. Тому просимо виключити вимогу щодо надання ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідь: Шановний Учасник! Дана вимога встановлена на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», абзац 4 п.2 визначено «роботи протипоженого призначення- монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)» Замовник даною вимогою не дискримінує учасників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не обмежує їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні Учасники, це забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 31.05.2021 08:20
Відповідь надана

Акт обстеження об'єкта

Номер: 3104f7c27c744428985ae4fdf64ccf71
Дата опублікування: 24.05.2021 16:13
Опис: В тендерній документації міститься вимога - Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» . Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку завірену підписом представника Замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника довідки (акту) огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Повідомляємо, що вимога Тендерної документації, а саме “Учасник повинен оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати; Акт обстеження об’єкту, складений в довільній формі та підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, додає в складі пропозиції” є обов’язковою, і додана з метою недопущення додаткових витрат. Замовник не має технічної можливості надати документації планів поверхів та будівель, тому для одержання повної інформації і визначення всіх об'ємів майбутніх робіт вимагає від Учасників огляду об’єкта. Кожному Учаснику були створені всі умови для обстеження об'єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об'єкт для обстеження. У зв'язку з наведеним Замовник не вбачає в своїх вимогах дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 25.05.2021 10:55