-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне ДГ 13-100, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо
Завершена
247 156.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 235.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 235.78 UAH
Період уточнення:
18.05.2021 17:20 - 04.06.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
fbcd330015ac431ab7ebc85f0b5aaf3a
Дата опублікування:
19.05.2021 10:44
Опис:
Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р втритив свою чинність. Що робить? Може треба спочатку моніторити потім писати?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до нашої процедури закупівлі! Звертаємо Вашу увагу, що Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р є чинним, що підтверджує сайт Верховної Ради України (Офіційний вебпортал парламенту України, https://zakon.rada.gov.ua/)
Дата відповіді:
21.05.2021 14:06
Відповідь надана
Незрозумілі вимоги
Номер:
e51e92317d324ca792caeb3b9a5a8625
Дата опублікування:
19.05.2021 10:38
Опис:
Просимо конкретно вказати які саме документи потрібно надати, По перше надайте закон або законодавчій акт який передбачає або не передбачає оцінку вугільної продукції за п 2.8. Додатку 4 На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати:
- для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію декларації про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів;
- для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист, виданий підприємством з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006;
По друге надайте назву підприємства або код єдрпоу яке видає підтверджуючий лист, виданий підприємством з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» його дія поширюється на всі види продукції, у тому числі й предмет закупівлі. Оскільки наразі в Україні відсутній чинний Технічний регламент, який встановлює вимоги до вугілля, оцінка відповідності вказаної продукції повинна бути виконана відповідно до статті 24 вказаного Закону із залученням органу з оцінки відповідності.
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Учасник може вільно звернутися до акредитованої лабораторії для отримання необхідних документів, жодних обмежень відповідно до чинного законодавства не існує.
Крім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX, компетентність вказаних Органів має бути підтверджена шляхом їх акредитації. Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено у вільному доступі в мережі Інтернет.
Дата відповіді:
21.05.2021 14:06
Відповідь надана
Громадський контроль
Номер:
c4847cf442414f889df7f1c14bf70406
Дата опублікування:
19.05.2021 10:25
Опис:
Будьласка Надайте пояснення навіщо ви вимогаєте ( висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що закуповується замовником в рамках торгів, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів) Якщо предмет закупівлі не є харчовим продуктом.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання! До структури Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів входить Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, яке відповідно до покладених на нього завдань у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки.
Крім того, відповідно до пп. 6 п. 3 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 основними завданнями Держпродспоживслужби є, зокрема: здійснення в межах компетенції контролю за факторами середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров’я населення. Також, відповідно до пп. 3 п. 4 вказаного Положення Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань: бере учать у визначенні факторів, що можуть мати шкідливий вплив на здоров’я людини, у проведенні оцінки ризику та встановленні ступеня створюваного ними ризику.
Дата відповіді:
21.05.2021 14:05
Відповідь надана
Громадський контроль
Номер:
7a9d77f636fc41679c5599f02ed3af8c
Дата опублікування:
19.05.2021 10:20
Опис:
Надайте будь ласка обгрунтоване пояснення з приводу встановленої вимоги про надання сертифікатів ИСО. На території України діють ДСТУ або ТУ від вробника.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за Вашу увагу та небайдужість до нашої процедури закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДЦ» від 31.12.2015р.№221 міжнародні стандарти ISO 9001-2015 та ISO 14001:2015 були прийнятий також у якості Національного стандарту України ( ДСТУ ISO 9001-2015, ДСТУ ISO 14001:2015), вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників відповідних документів - встановленим (згідно стандарту ISO 9001-2015, ДСТУ ISO 14001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару - міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Крім того, для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Вимога щодо надання вказаних сертифікатів встановлена з метою відповідності учасника ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015.
Дата відповіді:
21.05.2021 14:04
Відповідь надана
Громадський контроль
Номер:
f986c56c20e14e7393600ef0fc5a73f8
Дата опублікування:
19.05.2021 10:17
Опис:
Надаєте будь ласка відповідь або силку на закон або законодавчій акт який передбачає форму сертифікату походження товару країни видобування , який вимагається у п.2.7 Додатку 4.
Відповідь:
Рішення президії Торгово-Промислової палати України від 27.02.2002, Протокол № 21(5) «Про затвердження Інструкції про порядок визначення країни походження товарів/послуг, оформлення та засвідчення сертифікатів відповідних форм»
Дата відповіді:
21.05.2021 14:03