• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК021:2015" Єдиний закупівельний словник" код CPV 09110000-3 "Тверде паливо" Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100

Категорія Замовника:Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Джерело фінансування закупвлі: Кошти місцевого бюджету.

Завершена

949 632.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 748.16 UAH
Період уточнення: 18.05.2021 10:13 - 28.06.2021 00:00
Відповідь надана

Відповідність кваліфікаційним критеріям

Номер: 6ef9aa3504d143b086ba5aaae609bd8f
Дата опублікування: 20.05.2021 16:33
Опис: В тендерній документації Замовник вимагає надання учасником торгів 1. Оригінал протоколу випробувань та сертифікату якості на марку вугілля, визначену цією тендерною документацією, які містять інформацію про зольність на сухий стан палива, загальну вологу на робочий стан палива, масову частку сірки, вихід летких речовин, нижчу та вищу теплоту згорання палива, видані незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту та яка має право проводити відповідні аналізи, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації, причому дані показники якості повинні підтверджувати інформацію, зазначену у технічній специфікації, наданій у складі пропозиції учасника, а також, відповідати вимогам Замовника щодо якісних показників вугілля 2. Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Для підтвердження цього учасник надає в складі тендерної пропозиції скан-копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий на ім'я учасника 3. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження цього учасник надає в складі тендерної пропозиції скан-копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, який виданий учаснику. 4. Учасник повинен використовувати систему менеджменту безпеки ланцюга постачання під час оптової торгівлі твердим паливом. Для підтвердження цього учасник надає в складі тендерної пропозиції скан-копію діючого сертифікату ISO28001:2007, що засвідчує використання учасником вказаної системи менеджменту безпеки ланцюга постачання, який виданий учаснику Вимагаючи наявність сертифікатів виданих на ім'я учасника торгів Оригіналу протоколу випробувань та сертифікату якості на марку вугілля, на ім'я учасника торгів, сертифікату ISO 9001:2015, на ім'я учасника торгів, сертифікату ISO14001:2015, сертифікату ISO28001:2007 , Замовник обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінацією. Просимо внести відповідні зміни до ТД, виключити дискримінаційні вимоги! В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Відповідно до вимог п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Замовник скористався своїм правом та зазначив у тендерній документації вимоги щодо надання відповідних сертифікатів. Дані сертифікати вимагаються від всіх учасників, нам не зрозуміло в чому саме є дискримінація. Позиція з аналогічного питання викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10800-р/пк-пз від 01.06.2020 року по закупівлі UA-2020-05-07-002102-a, № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року по закупівлі UA-2021-02-05-012171-a, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Також, Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча суб’єктів господарювання, не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу торгів. Таким чином, слід відзначити, що встановлення Замовником, описаних за Вашим зверненням, вимог за тендерною документацією, жодним чином не дискримінує та не обмежує участь суб’єктів господарювання в даній процедурі.
Дата відповіді: 24.05.2021 14:49
Відповідь надана

Роз'яснення що до Додатку 3

Номер: 25680e462d03499aa283939b4afddadb
Дата опублікування: 19.05.2021 12:12
Опис: В тендерній документації замовник вимагає надання учасником торгів Висновку СЕЕ, "Учасник торгів повинен надати дійсний на момент подання тендерних пропозиції, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що складає предмет закупівлі, щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів". Якщо Замовник уважно ознайомиться із змістом Висновку СЕЕ , то зрозуміло , що Висновок підтверджує відповідність вугілля встановленим медичним критеріям безпеки/ показникам відповідно до Гігієнічного регламенту та затвердженим Наказом МОЗ від 14.01.202року № 52 ,"Нормам Радіаційної безпеки України", а не ДСТУ 7146:2010, як того вимагає Замовник. Тому просимо внести зміни до ТД та узгодити її вимоги з діючими законами та нормативними актами .
Відповідь: В Документації цей пункт викладено не коректно, слід читати: Учасник торгів повинен надати дійсний на момент подання тендерних пропозиції, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, про те, що вугілля, що складає предмет закупівлі (об'єкт експертизи), виготовлене у відповідності із ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" та придатне до комунально-побутового використання та відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам.
Дата відповіді: 24.05.2021 08:19
Відповідь надана

Відповідність кваліфікаційним критеріям

Номер: d205c138d3bf4cf998ab4c42c0084945
Дата опублікування: 18.05.2021 14:26
Опис: Згідно дод. 2 п. 2 п.п. 2.2, Замовник вимагає підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля надати скан-копію договору оренди або користування (якщо учасник користується ним на договірних засадах). Наше підприємство користується послугами складування/зберігання на підставі договору про надання відповідних послуг. Виключаючи можливість здійснювати зберігання вугілля на підставі договору про надання послуг, Замовник обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінацією. Просимо Вас надати відповідь, чи буде достатнім здійснення зберігання вугілля учасником на підставі договору про надання послуг? Просимо внести відповідні зміни до ТД, виключити дискримінаційну вимогу! В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику, будь ласка читайте уважно тендерну документацію. В Документації немає заборони для учасників користуватися послугами складування та зберігання на підставі договору про надання відповідних послуг. Надання учасником договору про надання послуг з складування та зберігання вугілля не призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника (у разі надання інших документів, що вимагаються у Документації).
Дата відповіді: 21.05.2021 12:57
Відповідь надана

Відповідність кваліфікаційним критеріям

Номер: 49c0a3e3d7cc4723a551a2cc5493778f
Дата опублікування: 18.05.2021 13:40
Опис: Згідно дод. 2 п. 2 п.п. 2.1, Замовник вимагає наявність у учасника вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів - У МНОЖИНІ! Наше підприємство користується на підставі договору про надання послуг одним навантажувачем, що цілком достатньо, для виконання умов постачання вугілля, у кількості, яке Ви закуповуєте. Вимагаючи наявність декількох одиниць навантажувальної техніки, Замовник обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінацією. Просимо Вас надати обґрунтовану відповідь, навіщо Вам декілька навантажувачів та чи достатньо буде у учасника в наявності однієї одиниці вантажно-розвантажувальної техніки? Просимо внести відповідні зміни до ТД, виключити дискримінаційну вимогу! В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону Замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В Законі ні де не зазначено яку саме кількість вантажно-розвантажувальної техніки може вимагати Замовник, тому Замовник має право встановлювати кількість цієї техніки на свій розсуд. Оскільки предметом закупівлі за даними торгами є немалий обсяг вугілля, а саме 271 тонна, який треба поставити до 31.08.2021 року, то Замовником було прийнято рішення щодо наявності у учасників декількох одиниць вантажно-розвантажувальної техніки. Дана вимога Документації не може вважатись дискримінаційною, так як, Документація не містить та не має жодних вимог щодо кількості, конкретних марок, назв, року випуску, кольору, тощо щодо вантажно-розвантажувальної техніки, що будуть використовуватися учасником для здійснення поставок вугілля та знаходяться у власності учасника або використовуються ним на договірних засадах. Крім того пропонуємо Вам ознайомитися з рішенням Колегії АМКУ з цього ж самого питання у процедурі UA-2020-02-10-002374-a.
Дата відповіді: 21.05.2021 12:52