• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК021:2015" Єдиний закупівельний словник" код CPV 09110000-3 "Тверде паливо" Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100

Категорія Замовника:Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Джерело фінансування закупвлі: Кошти місцевого бюджету.

Завершена

949 632.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 748.16 UAH
Номер: 9e5a3c3f4a4341799b8f786a50e779f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 07.02.2022 14:35 - 01.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 04.02.2022 № 71 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» ID: UA-2021-05-18-001050-c, що проводиться КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 96) 538-55-70, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо оприлюднення звіту про виконання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «07» лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів тендерним пропозиціям переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30.06.2021 №13); тендерну пропозицію переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АКВАНТ" (далі - Переможець); повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.08.2021 №305 на загальну суму 948 500 грн. (далі – Договір), додаткова угода від 30.09.2021 №1, від 30.09.2021 №3. Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та Переможцем укладено Договір. Відповідно до пункту 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, а саме: - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до підпункту 8 пункту 6 Договору цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2021 року. Відповідно до останнього повідомлення про внесення змін до договору (Додаткова угода №3 до Договору), Замовником внесено зміни до договору та продовжено строк поставки Товару до 31 жовтня 2021 року. Дослідженням сайту spending.gov.ua підтверджено оплату на суму 947 969,00 грн., що свідчить про повне виконання Договору. Проте, Замовником станом на момент проведення моніторингу - 07.02.2022 звіт про виконання договору не оприлюднено. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду пропозиції переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АКВАНТ", укладання договору – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 07.02.2022 17:02 - 22.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2022 17:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу моніторингу усунути порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» ID: UA-2021-05-18-001050-c, що проводиться КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МОЛОЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, повідомляємо, що порушення усунуто, а саме оприлюднено 08.02.2022 Звіт провиконання договору про виконання
Дата публікації звіту: 10.02.2022 14:11