Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). При цьому, документи, складені Учасником в минулих періодах або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), трудові книжки, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Торги відмінено
69 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 690 000.00 UAH
Період уточнення:14.05.2021 15:30 - 10.07.2021 00:00
Відповідь надана
Порушення чинного законодавства
Номер:d16a1d0eb94f4b3498cdcae39cf35afd
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.07.2021 18:52
Опис:Шановний Замовнику,
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі та в Тендерній документації: в оголошенні передбачено, що кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12.2021, однак файл тендерної документації, що має назву " 2-ЗТД-3 Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx" п. 5 встановлює строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10.12.2021 р. (включно). Дані вимоги мають бути приведені у відповідність, адже строк поставки товару є істотною умовою як закупівлі так і договору поставки товару.
При цьому в Законі України "Про публічні закупівлі" не передбачена можливість вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі.
Відповідно до ч. 4 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Таким чином, Замовник може вносити зміни лише в тендерну документацію.
Проте всупереч наведеним положенням, Ви як Замовник допустили порушення цих норм закону, а саме, внесли такі зміни, зокрема. в розділ оголошення "Умови оплати згідно з договором", оскільки при його публікації порядок оплати відбувався на умовах 100-відсоткової післяплати (як це зазначено в п. 7 файлу "1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx", хоча зараз в оголошенні порядок оплати передбачає сплату авансу у розмірі 10% та післяплату в розмірі 90%.
Наша компанія вважає, що така поведінка не відповідає принципу юридичної визначеності та законності. Вказані вище порушення виправити неможливо, а тому просимо відмінити закупівлю на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:Шановний Учаснику!
Тендер UA-2021-05-14-002510-a буде відмінений на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:13.07.2021 13:30
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:cfbd2479d1ce4fcebdd7fab853904ddf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.07.2021 17:51
Опис:Шановний Замовнику!
Наша компанія має намір взяти участь у оголошеній Вами закупівлі.
1) Відповідно до абзацу 1 Додатку 2 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)"
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster або еквівалент), пропозицію такого учасника буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну марку чи виробника предмету закупівлі (Електробус з низьким рівнем підлоги), тому вираз "еквівалент товару" є незрозумілим. Оскільки в цій закупівлі предметом є електробус з низьким рівнем підлоги, його еквівалентом теоретично може бути тролейбус чи автобус на стиснутому газу, що суперечило б самій меті проведення цієї закупівлі. Просимо Вас конкретизувати, еквівалент чого саме дозволяється пропонувати учаснику та внести відповідні зміни.
2) Також з наведеного вище положення не зрозуміло чому від учасників, що пропонують еквівалент, вимагається подання порівняльної таблиці технічних і якісних характеристик, в той час як інші учасники самим лише фактом подання тендерної пропозиції підтверджують відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, відповідно до останнього абзацу Додатку 2 до Тендерної документації. В такій ситуації Ви будете не в змозі перевірити чи дійсно учасник відповідає конкретній вимозі чи ні, а тому видається доцільним передбачати необхідність надання учасниками підтверджуючих документів.
Відповідно до частини 5 та 6статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі":
"У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення."
Окрім цього, під час попередньої закупівлі електробусів, що проводилась Вами (ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-03-000273-a), Ви вимагали в п. 43 додатку 5 до Тендерної документації від учасників підтверджуючі документи технічних та якісних характеристик від учасників закупівлі.
Таким чином, за відсутності вказаної вимоги, Замовник несе ризик отримати товар, який не відповідає заявленим технічним характеристикам і потребам підприємства. Виходячи з наведеного, щоб залишатися послідовними та мати можливість належним чином провести оцінку тендерних пропозицій учасників, просимо внести зміни до Тендерної документації та додати вимогу, що вимагатиме від всіх учасників надавати документи на підтвердження технічних характеристик їх товарів.
Відповідь:Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянута Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Дата відповіді:13.07.2021 13:27
Відповідь надана
Строк поставки
Номер:41c677c721e344b68006e72264980b91
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.07.2021 16:56
Опис:З огляду на фактичні строки проведення тендерної процедури, дата підписання договору, в кращому випадку, припадає на середину вересня. Отже, виготовлення, постачання та сертифікація електробусів, у визначені в тендерній документації строки не є можливою, тому що сертифікація зазначених транспортних засобів припадає на осінньо-зимовий період, під час якого температура зовнішнього повітря обмежує можливість проведення ряду випробувань, які необхідні для сертифікації та подальшої реєстрації й отримання технічного паспорту.
Таким чином, постачання електробусів на зазначених в тендерній документації умовах, можливе тільки, якщо електробуси вже виготовлені та готові до сертифікації на складі постачальника, який має знаходитись в сухопутній логістичній доступності до зазначеного місця їх постачання. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають намір імпортувати вказані електробуси, і, якщо не буде змінена, оскаржуватиметься у встановленому законом порядку.
Враховуючи наведене та останні зміни в терміни подання пропозиції, просимо змінити умови терміну постачання електробусів до 1 травня 2022 року.
Відповідь:Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянута Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Дата відповіді:13.07.2021 13:27
Відповідь надана
запитання щодо технічної специфікації
Номер:fcdecfbe3dec4dc68be0cb1620c45da4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:01.06.2021 12:45
Опис:Ознайомившись з тендерною документацією по тендеру №UA-2021-05-14-002510-a інформуємо Вас про те, що у нас виник ряд питань щодо розділу «ТЕХНІЧНА Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)», а саме:
1. Підрозділ «Загальні вимоги до комплекту обладнання» містить наступну вимогу: «Обладнання повинне Забезпечувати автономну роботу без використання «Додаткових блоків живлення для зарядки акумуляторів». Чи правильно ми розуміємо, що Замовником не допускається застосування зарядного пристрою для акумуляторів у вигляді окремого пристрою?
2. Підрозділ «Електронна система управління тяговим двигун тролейбуса з бортовим комп'ютером з кольоровим дисплеєм. Вага системи брутто, що не более 98 кг ».
Просимо збільшити допустиму масу системи брутто до 120кг.
3. У підпункті «Електронна система управління автономним ходом.»
Вказані конкретні вимог до ємності і кількості ячейек, а саме:
«Тип акумуляторних елементів 100 А / год LiFePO4
Номінальна Кількість елементів в батареї, що не менше шт. 160
Мінімальне Кількість елементів в батареї, що не менше шт. 145 »
Просимо роз'яснити, чому вказані саме ячейки 100 А / год? Дана вимога обмежує можливість участі постачальників, які пропонують акумуляторні батареї виготовлені на базі осередків з іншої ємністю і, як наслідок, іншою кількістю елементів що застосовуються в батареї.
4. Підпункт «Електронна система управління автономним ходом» містить вимогу «Загальна вага комплекту енергосистеми брутто не більше, кг 92» З огляду на те, що маса батарей які відповідають параметрам технічної специфікації і системи управління будуть значно перевищувати 92 кг, пробачимо уточнити, що Замовник розуміє під енергосистемою.
5. У підпункті «Акумулятори» наведені розміри, напруги, струми, які в сукупності відображають характеристики конкретної комірки, що обмежує можливість участі постачальників, які пропонують системи акумуляторних батарей зібраних з осередків з іншими технічними параметрами.
Згідно вимоги пункту «Максимальний струм заряджання 300 А (3 СА);» суперечать вимогам пункту «Тип акумуляторних елементів 100 А / год LiFePO4» в частині того, що батареї LiFePO4 не допускають заряд струмами 3С. Просимо переглянути пункт «Акумулятори» і виключити дискримінаційні вимоги в частині характеристик акумуляторних батарей
6. Пункт «Транспортний статичний перетворювач 550VDC / 28VDC» містить вимогу «8. Вхідній демпферного резистор - вбудований (Зовнішній НЕ потрібен). » Просимо роз'яснити, чим зумовлено дана вимога, яка на наш погляд, прописана під конкретний перетворювач і обмежує можливість участі постачальників, які пропонують системи з іншої реалізацією даної характеристики.
7. Пункт «Транспортний статичний перетворювач 550VDC / 380VAC» містить вимогу «9. Вхідній демпферного резистор - вбудований (Зовнішній НЕ потрібен) .. »Просимо роз'яснити, чим зумовлено дана вимога, яка на наш погляд, прописана під конкретний перетворювач і обмежує можливість участі постачальників, які пропонують системи з іншої реалізацією даної характеристики.
Відповідь:Шановний Учаснику!
Запитання, щодо Технічної Специфікації (Технічні Вимоги) не являються вимогами даної закупівлі.
Дата відповіді:04.06.2021 12:33
Відповідь надана
Щодо умов тендерної документації
Номер:0e2ce1a67dff4e3e902249b3f430d6ce
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:31.05.2021 11:22
Опис:Чи буде вважатися аналогічним договір на поставку 1 електробуса?
Відповідь:Шановний Учаснику!
На підтвердження досвіду постачання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічним вважається договір з постачанням аналогічного товару.
Кількість аналогічного товару, що постачається за аналогічним договором може дорівнювати 1 одиниці.