• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу в Мархалівському ЗЗСО

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 14.05.2021 12:10 - 21.05.2021 12:15
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7a0a0f734b6a472f888275323b9e8959
Дата опублікування: 18.05.2021 15:46
Опис: В оголошенні про проведення закупівлі Вами вимагається, надати в складі пропозиції такі документи - Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки. - земляні роботи. шо виконуються на глибині понад 2м. або в зоні розташування підземних комунікацій (п. 6 Додатку 6 до Порядку); - роботи, шо виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників (п. 21 Додатку 6 до Порядку) Повідомляємо, що дані вимоги є незаконними дискримінаційними, та такими що вказують, що дана документація підготовлена для участі певних потенційних учасників. Обгрунтовуємо це наступним: Що стосується дозволу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, то повідомляємо, шо в Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачений вичерпний перелік робіт підвищеної небезпеки, на котрі видаються дозволи. Технічним завданням Вашої тендерної документації не передбачено жодного виду робі на котрі потрібно отримувати дозвіл., на роботи пов’язані з монтажем пожежної сигналізації необхідна лише ліцензія видана згідно Постанови КМУ від 23 листопада 216 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» В пунккті 1 даної постанови вказано «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів». Дана постанова не містить жодної згадки про те, що для монтажу пожежної сигналізації необхідно отримувати певні дозволи Держпраці. Що стосується Висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, повідомляємо, що даний висновок потрібен для отримання дозволу від Держпраці , але як уже було наголошено вище, для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації жодний дозвіл не видається, а видається лише ліцензія видана згідно Постанови КМУ від 23 листопада 216 року №852. Що стосується декларації на «земляні роботи. шо виконуються на глибині понад 2м. або в зоні розташування підземних комунікацій» то повідомляємо, що дана декларація необхідня для підприємства котре здійснює будівельні роботи під землею (НАПРИКЛАД БУДУЄ «МЕТРОПОЛІТЕН») вашою закупівлею передбачено монтаж пожежної сигналізації в навчальному закладі, але аж ніяк не будівництво МЕТРОПОЛІТЕНУ, тому дана вимога є не лише незаконною але й безглуздою. Що стосується декларації на «роботи, шо виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників», то повідомляємо що декларація на будівельні підйомники необхідна підприємству яке здійснює будівництво багатоповерхових будинків. Монтаж пожежної сигналізації буде здійснюватися в приміщенні школи. І жодні будівельні підйомники (крани) не будуть і не можуть використовуватися в приміщенні школи (навчальних кабінетах та коридорах). Тому дана вимога є незаконною На підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством України ПРОСИМО: Видалити з тендерної документації, вимогу про надання в складі пропозиції таких документів: - Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки. - земляні роботи. шо виконуються на глибині понад 2м. або в зоні розташування підземних комунікацій (п. 6 Додатку 6 до Порядку); - роботи, шо виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників (п. 21 Додатку 6 до Порядку) Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи Руденко Анни Володимирівни можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’зовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів, тобто не один садок чи школа буде відремонтовано, а два, чи три. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційні вимоги, підтвердити Вашу неупередженість