• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2, м-н «Лазурний» б. 68 п.2м.Покровськ Донецької області

Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2, м-н «Лазурний» б. 68 п.2м.Покровськ Донецької області

Завершена

2 152 509.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 762.54 UAH
Період уточнення: 13.05.2021 16:34 - 21.05.2021 00:00
Відповідь надана

Розробка проектно-кошторисної документації

Номер: 98a2fa7c194f4a668ea937f4829de271
Дата опублікування: 17.05.2021 16:08
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін шляхом надання відповідної довідки в довільній формі із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригінал ліцензії або завірена належним чином копія. Відповідно до технічного завдання до переліку робіт входить демонтаж та монтаж ліфта та пусконалагоджувальні роботи. Просимо надати роз’яснення для виконання яких саме видів робіт відповідно до технічного завдання потрібна наявність у учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін? Звертаємо увагу замовника, що предметом закупівлі є підрядні роботи, розробка проектно-кошторисної документації не входить до предмету закупівлі, а тому зазначена вимога замовника є неаргументованою та надмірною і жодним чином не підтверджує спроможність учасника виконати роботи з демонтажу та монтажу ліфтів та пусконалагоджувальні роботи.
Відповідь: «Відповідно до п. 16 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника додатково подається розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Отже, вимога щодо підтвердження наявності відповідного програмного продукту пов’язана з необхідністю підтвердження володіння цією програмою та складення відповідної частини тендерної пропозиції у відповідності з вимогами тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:53
Відповідь надана

Акредитація

Номер: 45182bd049c44ebc8c77a977ecc0c2dd
Дата опублікування: 17.05.2021 16:06
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації учаснику у складі пропозиції необхідно надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Звертаємо увагу замовника, що замовник вимагає надати у складі пропозиції документи, що видаються третіми особами, на яких учасник не має жодного впливу, таким чином отримати документ завірений Національним агентством з акредитації України є проблематичним, а вимога такою що звужує коло потенційних учасників. До того ж, інформація щодо сфери акредитації ОС міститься у відкритому доступі в мережі інтернет та може бути перевірена замовником самостійно.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:52
Відповідь надана

форма № Д4

Номер: 59dec0fea00a47ac89705a4b250626f8
Дата опублікування: 17.05.2021 16:03
Опис: Відповідно до пп.4 п. 5.3.2 розділу 5 тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції надати звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (Форма № Д4), зa oстaннiй звiтний місяць пoтoчнoгo poку з вiдмiткoю контролюючого органу aбo з квитaнцiєю пpo пpийняття цієї форми № Д4 в електронній формі. Зазначаємо, що зазначений звіт містить особисті дані працівників, такі як ідентифікаційний номер та розмір заробітної плати, у тому числі і тих, що не будуть залучені до виконання робіт, що предметом закупівлі. Вважаємо таку вимогу замовника незаконною та такою, що порушує права працівників учасника щодо конфіденційності особистої інформації, а також права учасників на комерційну таємницю, до якої окрім іншого відноситься і розмір заробітної плати на підприємстві. З огляде на зазначене вимагаємо видалити незаконну вимогу.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:52
Відповідь надана

наявність транспортного засобу

Номер: 3ff7a9f603cc4202ad73e39f157e8d34
Дата опублікування: 17.05.2021 16:01
Опис: Відповідно до п. 4 розділу 5 тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції надати оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) учасником копію (копії) документа (документів), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника транспортних засобів для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І. Відповідно до технічного завдання до переліку робіт входить демонтаж та монтаж ліфта та пусконалагоджувальні роботи. Просимо надати роз’яснення для виконання яких саме видів робіт відповідно до технічного завдання необхідне залучення транспортних засобів? Зазначені роботи можуть бути виконані у повному обсязі учасником без наявності автотранспорту, а тому зазначена вимога замовника є неаргументованою та надмірною і жодним чином не підтверджує спроможність учасника виконати роботи з демонтажу та монтажу ліфтів та пусконалагоджувальні роботи.
Відповідь: Зазначена вимога пов’язана з тим, що відповідно до проекту виконаня робіт для здійснення робіт за предметом закупівлі необхідно здійснювати транспортування обладнання та матеріалів та їх розвантаження, враховуючи те, що умовами виконання робіт за договором не передбачена наявність складського приміщення.
Дата відповіді: 20.05.2021 17:52
Відповідь надана

виконавчі впровадження про стягнення коштів

Номер: c43d09c9b1654bc694a5b629a44dc723
Дата опублікування: 17.05.2021 15:59
Опис: Відповідно до п. 1.8. Розділу ІІІ Тендерної документації у складі пропозиції учаснику необхідно надати окремий гapaнтiйний лист, який мiстить iнфopмaцiю пpo вiдсутнiсть вiдкpитих викoнaвчих пpoвaджень щoдo стягнення кoштiв тa/aбo зaбopгoвaнoстi, a тaкoж про те, щo учaсник гapaнтує, щo вiн тa йoгo пoсaдoвi oсoби не є стopoнoю кpимiнaльнoгo пpoвaдження. Звертаємо увагу замовника, що вказана вимога є незаконною та дискримінаційною. Ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відмови в участі у закупівлі серед яких, окрім іншого є засудження посадової особи учасника за вчинення кримінального правопорушення та наявність непогашеної чи незнятої судимості. В свою чергу наявність статусу сторони кримінального провадження жодним чином не свідчить про ненадійність учасника також з огляду і на те, що відповідно до ст. 3 КПК України сторонами кримінального провадження окрім обвинуваченого чи підозрюваного також є і потерпілий. До того жпросимо надати роз’яснення якою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» заборонена участь у закупівлі учасника, щодо якого вiдкpиті викoнaвчі пpoвaдження про стягнення кoштiв тa/aбo зaбopгoвaнoстi? Яким чином така заборгованість може вплинути на якість виконання робіт з капітального ремонту ліфтів з огляду на відсутність авансу? Зазначаємо, що така вимога замовника жодним чином не підтверджує можливість учасника виконати роботи відповідно до предмету закупівлі, а лише штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:51
Відповідь надана

інженер з проектно-кошторисної роботи

Номер: fd14d8127d8442518197fcfa9aac1074
Дата опублікування: 17.05.2021 15:56
Опис: Відповідно до форми ІІ додатку 2 до тендерної документації Серед переліку інженерно – технічних працівників, вказаних у довідці, обов’язкова наявність в учасника: працівника (інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації (надається чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації виданий відповідно до рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві»). Відповідно до технічного завдання до переліку робіт входить демонтаж та монтаж ліфта та пусконалагоджувальні роботи. Просимо надати роз’яснення для виконання яких саме видів робіт відповідно до технічного завдання потрібен сертифікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації? Звертаємо увагу замовника, що предметом закупівлі є підрядні роботи, розробка проектно-кошторисної документації не входить до предмету закупівлі, а тому зазначена вимога замовника є неаргументованою та надмірною і жодним чином не підтверджує спроможність учасника виконати роботи з демонтажу та монтажу ліфтів та пусконалагоджувальні роботи.
Відповідь: Відповідно до п. 16 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника подається розрахунок договірної ціни. Вимога щодо надання чинного кваліфікаційного сертифікату інженера- проектувальника в частині кошторисної документації пов’язана із необхідністю підтвердження рівня кваліфікації особи, яка склала відповідний розрахунок та її повноважень щодо складання кошторисної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:51
Відповідь надана

Наявність заборгованості по кредитам

Номер: 143eca47dc474c7798e8035cc0771704
Дата опублікування: 17.05.2021 15:12
Опис: Відповідно до додатку 5 до тендерної документації у складі пропозиції учаснику необхідно надати Оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) довідки (довідок) з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) учасника про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, – надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків, відомості про які, зазначені учасником відповідно до вимог таблиці форми «Загальні відомості про учасника», згідно з Додатком 8 до тендерної документації), видану (видані) учаснику не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів. Просимо надати роз’яснення якою нормою Закону України «Про публічні закупівлі» заборонена участь у закупівлі учасника, що має заборгованість за кредитом? Яким чином така заборгованість може вплинути на якість виконання робіт з капітального ремонту ліфтів з огляду на відсутність авансу? Зазначаємо, що така вимога замовника жодним чином не підтверджує можливість учасника виконати роботи відповідно до предмету закупівлі, а лише звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:49
Відповідь надана

Неактуальність редакції

Номер: d4bc136960f343f6a23889afc1be9ab0
Дата опублікування: 17.05.2021 15:10
Опис: Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації учаснику необхідно підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі відповідно до наданого переліку. Звертаємо увагу замовника, що п. 4 та п. 5 вимог зазначені у неактуальній редакції, а тому не відповідають вимогам закону.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:49
Відповідь надана

Відвідування обєкту

Номер: b1d2f391201748cba0f8e92b0a73cbfc
Дата опублікування: 17.05.2021 15:08
Опис: Відповідно до п. 16 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цих торгів, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Відповідно до п. 18 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю Присутність Учасника на об'єкті проведення робіт для прийняття технічних рішень і погоджень їх з Замовником перед формуванням вартості тендерної пропозиції - обов'язкова. Зазначаємо, що такі вимоги замовника є незаконними та створюють можливість наявності корупційних ризиків з боку замовника. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. До того ж, огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі з «прийняттям технічних рішень». Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. З огляду на зазначене повідомляємо, що у разі не усунення цієї вимоги – тендерна документація в цій частині буде оскаржена до органів АМКУ.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:49
Відповідь надана

Розробка проектно-коштористної документації

Номер: d09859c94cd44f3e81ecf566c51aeed5
Дата опублікування: 17.05.2021 15:05
Опис: Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю Підрядник повинен пройти експертизу проектно-кошторисної документації, та отримати позитивний висновок. Відповідно до п. 5.2.1 проекту договору замовник бере на себе обов’язок вчасно передати підряднику проектну документацію. Виходячи з зазначеного у Замовника наявна проектна документація, а тому вимагаємо внести зміни до п. 8 Додатку 1 тендерної документації з огляду на те, що замовником здійснюється закупівля саме підрядних робіт, розробка проектно-кошторисної документації не входить до предмету закупівлі, а від так не буде виконуватись учасником (підрядником) в наслідок чого на останнього не може бути покладена відповідальність та витрати за проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 20.05.2021 17:48