-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2, м-н «Лазурний» б. 68 п.2м.Покровськ Донецької області
Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2, м-н «Лазурний» б. 68 п.2м.Покровськ Донецької області
Завершена
2 152 509.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 762.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 762.54 UAH
Номер:
90767e2416494aee9217f5dead2addad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 14:59 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-05-13-010656-b 13.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» установлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Донбасстройінжиніринг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель житлово-комунального відділу Покровської міської ради Донецької області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.05. 2021 № 56, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2021 №13816-р/пк-пз (далі – Колегія АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальність «Донбасстройінжиніринг» (далі – ТОВ «Донбасстройінжиніринг»), приватного акціонерного товариства (далі – ПАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур»), протокол засідання тендерного комітету від 05.07.2021 №104 та №105, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2021, договір від 23.07.2021 № 301-Т.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 4
розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також за результатами моніторингу встановлено, що Замовник відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу до учасників торгів, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Учасник ПАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію № 016-001-23329-2021
від 24.05.2021, згідно із якою датою початку строку дії гарантії є 24.05.2021, а датою закінчення дії її строку 30.08.2021 включно.
Отже строк дії наданої учасником банківської гарантії від 24.05.2021
№ 016-001-23329-202 складає 60 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2021), чим не дотримано вимоги підпункту 2.3 пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур», забезпечення тендерної пропозиції якої не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
19.08.2021 18:17 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 18:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом розглянуто інформацію про результати проведеного моніторингу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ процедури закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2, м-н «Лазурний» б. 68 п.2м.Покровськ Донецької області».
За результатами детального розгляду інформації про проведений моніторинг, тендерним комітетом прийнято рішення про усунення порушень, виявлених в ході моніторингу, шляхом розірвання договору №301-Т від 23.07.2021 з ПАТ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР".
Для розірвання договору, відповідно до п.5.1.8 договору №30-Т від 23.07.2021 направити ПАТ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку.
Дата публікації звіту:
26.08.2021 19:35
Запити/Пояснення
Номер:
625f590c111d488abfbbb33a3ec0ead2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2021 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2, м-н «Лазурний» б. 68 п. 2м. Покровськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-13-010656-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f100e1a9662d4b08b6e4d100a4d29d80
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2021 17:52
Опис:
На підставі проведеного експертного обстеження ліфтів надані висновки щодо необхідності заміни ліфтів.
Для виконання робіт Житлово - комунальним відділом були укладені договори на розробку робочих проектів по об’єктам: «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 69 п.2 м.Покровськ Донецької області «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житлових будинках за адресою: м-н «Лазурний» б. 68 п.2 м.Покровськ Донецької області. На підставі отриманих проектів кошторисної документації проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
Рішенням міської ради від 24.12.2020 року №8/2-1 «Про місцевий бюджет Покровської міської територіальної громади на 2021 рік» були затверджені видатки на проведення капітального ремонту ліфтів.
Також, звертаємо увагу, що п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носить рекомендаційний характер.
Номер:
59b0ef76a39e44c792b81a2ecabcb2b8
Назва:
• Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-13-010656-b
Дата опублікування:
25.08.2021 13:33
Опис:
Просимо надати роз’яснення з наступного питання: Замовником була оголошена процедура закупівлі шляхом застосування відкритих торгів. Однією з вимог тендерної документації була надання учасником банківської гарантії зі строком дії – 90 календарних днів з моменту розкриття тендерних пропозицій, строк розкриття був визначений в Оголошенні про проведення відкритих торгів. На виконання умов тендерної документації учасником закупівлі була надана тендерна пропозиція, яка містила банківську гарантію зі строком дії – 90 днів з моменту розкриття пропозицій, визначених в оголошенні. Але, тендерна документація була оскаржена одним з учасників закупівлі до Антимонопольного комітету України, у зв’язку з чим процедура закупівлі була призупинена до моменту прийняття рішення Антимонопольним комітетом. Рішенням антимонопольного комітету скарга учасника була відхилена, після чого процедура закупівлі була відновлена, але на місяць пізніше, ніж було визначено в тендерній документації, тобто фактичне розкриття тендерної пропозиції відбулося на місяць пізніше, ніж було визначено умовами оголошення. При цьому, на момент розкриття тендерних пропозицій строк банківської гарантії учасника становив менш ніж 90 днів з моменту розкриття тендерної пропозиції. З іншого боку, на момент подачі учасником тендерної пропозиції банківська гарантія повністю відповідала умовам тендерної документації, внести зміни до тендерної пропозиції (в частині надання пролонгованої банківської гарантії) учасник закупівлі після закінчення строку подання тендерних пропозицій не мав можливості.
Питання: яким чином в даному випадку Замовник повинен оцінювати тендерну пропозицію учасника в частині строку дії наданої банківської гарантії: виходячи з умов викладених в оголошенні про проведення відкритих торгів (у цьому випадку гарантія повністю відповідає умовам тендерної документації) або виходячи з умов фактичної дати розкриття тендерної пропозиції ( у цьому випадку банківська гарантія не відповідає умовам оголошення).