-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі (літера А) Старозбур'ївської загальноосвітньої школи І -ІІІ ступенів Голопристанської міської ради Херсонської області
Завершена
3 609 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 096.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 096.00 UAH
Період уточнення:
06.05.2021 14:56 - 13.05.2021 00:00
Відповідь надана
клас наслідків
Номер:
85ca4fed84df41a893beb178216659be
Дата опублікування:
12.05.2021 20:48
Опис:
Шановний Замовник, просимо повідомити клас наслідків об'єкта.
Відповідь:
Клас наслідків об"єкта будівництва - СС2.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
12.05.2021 23:42
Відповідь надана
щодо наявності в штаті Учасника машиністів екскаватора та крана автомобільного
Номер:
d35f200c188a41f6b35ef386c43b1f20
Дата опублікування:
12.05.2021 15:14
Опис:
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що в штаті учасника повинні бути наявні "машиніст екскаватора та машиніст крана автомобільного". Будь ласка, уточніть, чи необхідно виконувати цю вимогу, якщо техніка не є власністю Учасника, а використовується на підставі договору надання послуг спецтехнікою, де зазначено, що спецтехніка надається з машиністами?
Відповідь:
Шановний запитувач!
Тендерною документацією Додатком № 1 "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ" передбачено:
а) Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учаснику необхідно надати документальне підтвердження щодо наявності в нього прав та/або прав користування на вказане обладнання. При цьому наявне обладнання, яке буде використовуватись для виконання робіт, має бути власністю учасника, перебувати в нього у оренді та/або у лізингу та/або у користуванні на підставі договорів з надання послуг (та/або власністю субпідрядників – у разі їх залучення).
Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів.
У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації.
б) Учасник має надати відомості про наявність працівників (згідно проєкту організації будівництва передбачено залучення середньої чисельності робітників – 20 осіб, без урахування інженерно-технічного персоналу) в кількості не менше зазначеної у Довідці про наявність працівників для кожної окремої категорії працівників.
Інформація, що зазначена у довідці, у тому числі залученої субпідрядної організації підтверджується копіями трудових книжок або наказами про призначення на посаду або копіями трудових договорів або копіями цивільно-правових угод, посвідчень та/або інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
12.05.2021 23:56
Відповідь надана
Ліцензія на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Номер:
8c0800916efd47d7b1b7dbe0c4328501
Дата опублікування:
11.05.2021 16:59
Опис:
Додатком 2 тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ліцензію на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У випадку якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді надати лист-роз`яснення з посиланням на Ліцензійний реєстр господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Розясніть якщо Учасником для виконання робіт по вогнезахисту деревяних конструкцій, передбачених технічним завданням закупівлі, для надання яких необхідна вище зазначена ліцензія, залучить субпідрядну організацію та надасть в складі пропозиції її ліцензію на відповідний вид діяльності то чи буде Замовником врахована дана ліцензія як виконання даної вимоги.
Відповідь:
Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати діючу ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми або значними наслідками.
У разі залучення субпідрядної організації, Учасник повинен надати до складу своєї пропозиції ліцензію субпідрядника на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У випадку якщо ліцензія оформлена в електронному вигляді надати лист-роз`яснення з посиланням на Ліцензійний реєстр господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дата відповіді:
12.05.2021 23:49
Відповідь надана
Щодо КЕП
Номер:
8fa8077806da4aa4a845d527097188e4
Дата опублікування:
07.05.2021 15:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник відразу у сканованому вигляді PDF завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, оформлені згідно вимог ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)».
7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон № 2155). Згідно із частиною 5 розділу VII Закону № 2155 електронний цифровий підпис (ЕЦП) та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом № 2155, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом № 2155. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки.
Відповідно до Закону№ 2155 удосконалений електронний підпис (УЕП)- електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова № 193) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту.Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами.
Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Згідно з вимогами абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону № 2155 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно Замовники/Учасники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі).
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 Постанови № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами (УЕП).
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства просимо внести зміни в Тендерну документацію та дозволити учасникам накладати на свою тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Відповідь:
Зміни внесено до Тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
10.05.2021 18:14
Відповідь надана
Проект Договору
Номер:
57f6e26fc26548c39c225df1fe747b90
Дата опублікування:
07.05.2021 13:22
Опис:
В проєкті Договору (додаток 4) розділ XI "Розрахунки за виконані роботи та передане обладнання " прошу уточнення :
1. Розмір авансового платежу.
2. Строк оплати ( в днях) з моменту підписання проміжних актів виконання робіт .
3. Відповідальність Замовника в цих питаннях.
Дякую.
Відповідь:
1. Фінансування робіт у 2021 році здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету України в сумі 3609592,00 грн. Розмір авансового платежу відповідно наданого проєкту договору не передбачено.
2. Строки оплати з моменту підписання актів виконанних робіт від 5 до 20 календарних днів, в залежності від фінансування.
3. Відповідальність Замоника:
-Замовник має право уточнити План фінансування робіт протягом дії цього договору вразі внесення змін у строки виконання Робіт (будівництва Об'єкта), прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання Робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних Робіт. Уточнення Плану фінансування робіт визначається додатковою угодою до Договору, яка є невід’ємною частиною Договору.
- Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 10 робочих днів з дня одержання зазначених документів.
- Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених ціною Договору, визначеною в пункті 3.1 цього Договору, із урахуванням виконаних обсягів Робіт та їх вартості.
- За умови наявності бюджетного фінансування цього Договору остаточний розрахунок з Підрядником здійснюється протягом 30 календарних днів після здачі Об'єкта в експлуатацію та отримання Замовником сертифікату, виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю.
Дата відповіді:
10.05.2021 18:23